חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלבשה תחתונה לגברים

מאת: halbash132אופנה22/04/20091551 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חידושים בעולם הלבשה תחתונה לגברים

עולם האופנה והעיצוב הינו חלק חשוב בחיי רבים מאיתנו. כמעט אין אדם שלא חשוב לו במידה מסוימת להיות עדכני וללבוש בגדים שהינם על פי צו האופנה. הדבר נכון הן לגבי ילדים והן לגבי מבוגרים.

בעבר ההתעסקות באופנה הייתה נחלת הנשים בלבד, בוודאי בכל מה שקשור לעולם הלבשה תחתונה. אבל עם הזמן גם גברים החלו להתעניין בדגמים של תחתונים שיהיו מעוצבים בצורה יפה ויהיו נוחים.

הסערה הראשונה בעולם הלבשה תחתונה לגברים היה כאשר נתלה שלט חוצות ענק בארצות הברית ובו התנוסס דוגמן הלבוש בתחתונים בלבד. אלו היו התחתונים של קלווין קליין מעצב האופנה שהיה הראשון לזהות את ההתגבשות של רצון הגברים בתחתונים מושקעים ואופנתיים.

גם לבריאות יש פן חשוב בנושא של הלבשה תחתונה, ואף גבר לא רוצה ללבוש תחתון לא נוח שלוחץ יותר מידי על איבריו.

קיימים דוגמאות רבות של תחתונים מכל הסוגים עבור גברים: בוקסרים, תחתונים ספורטיביים, טראנק, ג'ייסי, טנגה ועוד.

בתקופה האחרונה חדרו לאופנה מכנסים בגזרות נמוכות מאוד, שבחלקם העליון ניתן לראות את התחתונים שאנו לובשים. באופנה שכזו על אחת כמה וכמה חשוב שהתחתונים שלנו יהיו יפים ומושקעים.

התעניינות הגברים ההולכת וגוברת בהלבשה תחתונה מעוצבת ואופנתית הפכה את קניית התחתונים לגברים לאחת המתנות המועדפות על נשים לכבוד יום האהבה, ימי הולדת וסתם לפינוק.

לאחרונה רכשתי עבור בעלי תחתוני טראנק מעוצבים עם הפטנט החדשני של כיס פנימי התפור בתחתון עצמו. בעלי אמר לי שהתחתונים נוחים מאוד ויפים לטעמו, ואף רכש לעצמו מאותה חברה עוד זוג תחתונים מדגם אחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הלבשה תחתונה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת halbash132

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162153 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162114 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162068 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152438 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151899 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151915 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152992 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica