חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער בלייזר – התשובה האידיאלית לצורך בעור חלק

מאת: דקלה משהספא14/10/20101111 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסרת שיער בלייזר – התשובה האידיאלית לצורך בעור חלק

להרגיש טוב זה להיראות טוב

כולנו, נשים וגברים כאחד, מרגישים צורך להיות יפים. כל אחד מאיתנו תופס יופי בצורה קצת שונה ומכאן נובעים ההבדלים בין כולנו, אבל הרצון להיות חלקים משיער הולך ונהפך לקונצנזוס ורבים מרגישים יפים ומטופחים יותר כשהם נקיים משיער גוף בלתי רצוי. ניתן להאשים בכך את התרבות של ימינו, ששמה דגש רב על יופי חיצוני, אבל הסיבה היא פחות חשובה – רק הרצון שלנו, הרצון להיראות במיטבנו כדי להרגיש במיטבנו, אשר מקושר ליופי חיצוני בכלל ולעור חלק משיער בפרט.

הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר כבר מזמן הפכה לדרך הפופולארית ביותר להשגת המראה החלק בשל יתרונותיה הרבים ותרומתה הבלתי מעורערת להשגת המראה הנכון במהירות, כמעט ללא כאב ולאורך זמן.

הסרת שיער בלייזר מתבססת על היכולת של קרני הלייזר להבדיל בין הפיגמנט הכהה של השיער לזה של העור ובזכות זה לדעת להרוס את השיער מהשורש ולגדוע את צמיחתו לתקופות זמן ממושכות.

יתרונה של הסרת שיער בלייזר

ישנן שיטות אחרות, פרט להסרת שיער בלייזר שמשמשות רבים ורבות מאיתנו, אך אף אחת מהן לא כוללת כל כך הרבה יתרונות כמו הסרת שיער בלייזר (יעילות, מהירות, אפקטיביות טיפולית כמעט מיידית, נוחות, כאב מועט אם בכלל ועוד). לכן, אם המטרה שלכם הנה להיראות מטופחים ויפים, לאחר מספר לא רב של טיפולי הסרת שיער בלייזר, אשר יפטרו אתכם משיער הגוף הבלתי רצוי, ולהגיע למקסימום תוצאות במינימום זמן, הסרת שיער בלייזר הנה הפתרון עבורכם.

כולנו מחפשים דרכים להעשיר את חיינו וליהנות מהם והסרת שיער בלייזר הנה פתרון אידיאלי לאחד המטרדים הגדולים בדרכנו אל האושר – העלמת שיער בלתי רצוי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דקלה משה

מאת: דקלה משהנשים - כללי02/04/112210 צפיות
רופא נשים זה נושא רגיש מאד עבורנו כנשים. כנערות צעירות, כנשים הרות, בטיפולי פוריות, כאימהות וכנשים בגיל המעבר – חשוב לנו ללכת לרופא נשים שאנו מרגישות בנוח בחברתו, שיתייחס אלינו יפה ויבין אותנו, ויוכל לספק עבורנו את השירות והטיפול הטוב והמקצועי ביותר. לפני שאתן פונות לחפש רופא נשים בתל אביב, קצת מידע כללי שיעזור לכן לדעת יותר טוב מה בדיוק אתן מחפשות

מאת: דקלה משההסרת שיער20/11/101133 צפיות
קצת על הסרת שיער ב IPL ולייזר בטכנולוגיות אילו עושים שימוש במכשירי לייזר ומכשירי IPL (קרני אור) המכונים גם "אינפרא אדום"להסרת שיער. מכשירי לייזר ו IPL מאפשרים קבלה של התוצאות הטובות ביותר מהסרת שיער שכן הם מותירים את העור חלק לטווח ארוך.

מאת: דקלה משהספא07/10/101238 צפיות
רבים הם הגברים שבוחרים כיום באופציות של הסרת שיער בלייזר או ב IPL, שתיהן שיטות שעושות שימוש בגלי אור, המחממות את השיער מהשורש ו"שורפות" אותו. השיטות הללו הנן השיטות המובילות להסרת שיער עבור גברים ונשים כאחד מפני שהן מדללות את השיער באזורי טיפול גדולים וקטנים עד העלמה מוחלטת, במקרים מסוימים, של השיער לתקופות זמן ארוכות יותר ויותר עם כל טיפול שעושים.

מאת: דקלה משההסרת שיער28/09/101130 צפיות
לאחר ששקלתם את כל האופציות להסרת שיער החלטתם שזהו זה – אתם הולכים על הסרת שיער בלייזר לצמיתות. להבדיל משיטות אחרות להסרת שיער 'תקופתית', כמו שעווה או קרם להסרת שיער, שעלותן נמוכה למדי, שיטת הלייזר עולה פי כמה וכמה ולפיכך מצריכה היערכות מסויימת מבחינה כספית. במאמר זה נסקור מספר אפשרויות למחירים להסרת שיער בלייזר וכן נגבה אתכם בכמה עצות מועילות.

מאת: דקלה משההסרת שיער15/09/101078 צפיות
אם גם לכם נמאס מהמרדף הסיזיפי אחרי מריטת שיער הגוף המיותר, ומהחיפוש המתמשך אחר שיטה אחת טובה שתאפשר לכם קצת מנוחה, והנאה ממראה חיצוני חלק ואסתטי, הגיע הזמן שתכירו את השיטה של הסרת שיער ב IPL שמהווה פתרון מושלם לגברים ונשים כאחד.

מאת: דקלה משההסרת שיער21/08/101043 צפיות
רשתות להסרת שיער בלייזר או IPL מאגדות תחתן מכונים שונים הפועלים באזורים מגוונים בארץ ומספקים את שירותי הרשת בהתאם לסטנדרטים שנקבעו על ידה למכשור, איכות הרופאים ומקצועיותם וכן אחידות יחסית בשיטות הסרת שיער המוצעות בהם.

מאמרים נוספים בנושא ספא

מאת: ניב אבןספא09/06/161668 צפיות
מעבר לקרבה שמייצרת רמת נוחיות נהדרת חשוב לאתר את סוג העיסוי שמיועד ספציפית שלחרור של שרירים תפוסים, בפרט אם אתם מהאנשים שאוהבים להתעסק בענף ספורט בצורה תדירה. אל תתפתו אל עיסויים שלא בהכרח קשורים אל המצה הפיזי שלכם וחפשו אחר מקומות שיודעים לבצע עיסויים עם התמחויות מגוונות להתאמה מירבית.

מאת: ravivorספא24/02/152819 צפיות
מגע אנושי משפיע לטובה על מגוון רחב של תופעות ובעיות פיזיולוגיות - החל מהורדת לחץ הדם וכלה בעיסויים המשפרים משמעותית את בריאות המטופל.

מאת: דוד כהןספא26/04/146415 צפיות
ככה חוגגים היום יום הולדת מפנק יחד עם בן הזוג בחבילת ספא מפנק בצפון.

מאת: מיכאל רומנסקיספא07/01/148666 צפיות
אורח החיים הנוכחי אינו פשוט עבור אף אחד. אנחנו נמצאים בלחצים, לא נותנים לגופנו מנוחה ומתעלמים מהכאבים שכן מופיעים. אחד הפתרונות היעילים ביותר, בהקשר הזה, הוא עיסוי על ידי גורם מקצועי. אלא שבישראל יש לא מעט מעסים מקצועיים, או לפחות אנשים המתיימרים להיות כאלה. כיצד תמצאו את המעסה הטוב ביותר באזור המגורים שלכם?

מאת: שמואל עטיהספא01/12/138568 צפיות
מתחמי ספא בצפון הארץ, ממוקמים במקומות רבים, יפים, ולעיתים גם בלתי צפויים בכל רחבי הגליל. בכל אחד ואחד ממתחמי ספא אלה, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פינוקים שכולנו אוהבים. כמו בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממתקני ספא המיועדים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות, וכמו כל ספא יוקרתי בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מתקני בריאות הכוללים בין היתר: מתקני ג'קוזי וסאונה יבשה, בריכות מחוממות, חדרי טיפולים אינטימיים, מלתחות מהודרות, מסעדות ובתי קפה.

מאת: אלעד אוחנהספא18/08/131808 צפיות
ביקור זוגי בספא הוא בילוי רומנטי במיוחד. לא חייבים לנסוע עד אילת או עד הצפון הרחוק כדי להנות מבילוי שקט, רגוע ואינטימי בספא טוב.

מאת: ספא וילה בלספא30/05/131878 צפיות
עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica