חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער ב-IPL - קרן האור שתחליק אתכם

מאת: דקלה משההסרת שיער15/09/20101076 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם גם לכם נמאס מהמרדף הסיזיפי אחרי מריטת שיער הגוף המיותר, ומהחיפוש המתמשך אחר שיטה אחת טובה שתאפשר לכם קצת מנוחה, והנאה ממראה חיצוני חלק ואסתטי, הגיע הזמן שתכירו את השיטה של הסרת שיער ב IPL שמהווה פתרון מושלם לגברים ונשים כאחד.

מהי הסרת שיער ב IPL בדיוק?

השיטה של הסרת שיער ב IPL - מטרתה לשים סוף לכל הדרכים הפתלתלות של הסרת שיער כמו גילוח, מריחת קרמים, שעווה או מריטה בפינצטה, ולהציע פתרון אחד, קל ויעיל עבור כל מי שמעוניין בגוף חלק משיער. השיטה של הסרת שיער ב IPL מתבצעת בעזרת קרניי לייזר ייחודיות, שמהוות שכלול של קרני האינפרא האדומות, וכאשר הן ממוקדות בשורשי השיער הן הורסות אותו, מחלישות אותו וגורמות לו להאט את צמיחתו, מדללות אותו והופכות אותו בהדרגה לבהיר וחלש יותר ואף גורמות לו להיעלם לחלוטין. חשוב לדעת כי טיפול הסרת שיער ב IPL אינו כרוך בסכנה או בקרינה והוא בטוח לשימוש, אינו גורם לכאב, אינו מצריך הכנה או אלחוש וכן מבטיח תוצאות חלקות ונהדרות.

הסרת שיער ב IPL ויתרונותיו

השיטה של הסרת שיער ב IPL נחשבת לפריצת דרך בעולם הסרת השיער ומהווה שכלול של קרני הלייזר. רופאים רבים ממליצים על השיטה ברחבי העולם בשל יעילותה הרבה. בעזרת טיפול הסרת שיער ב IPL תוכלו להבטיח לעצמכם לא רק מראה אסתטי ונעים יותר, ותחסכו לעצמכם את הטרחה שבהסרת שיער בתדירות קבועה באמצעים אחרים, אלא גם תזכו בתחושה היגיינית ונקייה יותר, בתחושת ביטחון עצמי גבוהה יותר ובעור נעים יותר למגע. על מנת ליהנות מהתוצאות של הסרת שיער ב IPL דרושה סדרת טיפולים קצרה המתחילה באבחון, ממשיכה בטיפול עצמו ומסתיימת בתוצאות הנהדרות של גוף חלק וחיוך רחב.

 

 



תגיות המאמר: הסרת שיער בIPL


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דקלה משה

מאת: דקלה משהנשים - כללי02/04/112208 צפיות
רופא נשים זה נושא רגיש מאד עבורנו כנשים. כנערות צעירות, כנשים הרות, בטיפולי פוריות, כאימהות וכנשים בגיל המעבר – חשוב לנו ללכת לרופא נשים שאנו מרגישות בנוח בחברתו, שיתייחס אלינו יפה ויבין אותנו, ויוכל לספק עבורנו את השירות והטיפול הטוב והמקצועי ביותר. לפני שאתן פונות לחפש רופא נשים בתל אביב, קצת מידע כללי שיעזור לכן לדעת יותר טוב מה בדיוק אתן מחפשות

מאת: דקלה משההסרת שיער20/11/101131 צפיות
קצת על הסרת שיער ב IPL ולייזר בטכנולוגיות אילו עושים שימוש במכשירי לייזר ומכשירי IPL (קרני אור) המכונים גם "אינפרא אדום"להסרת שיער. מכשירי לייזר ו IPL מאפשרים קבלה של התוצאות הטובות ביותר מהסרת שיער שכן הם מותירים את העור חלק לטווח ארוך.

מאת: דקלה משהספא14/10/101109 צפיות
כולנו, נשים וגברים כאחד, מרגישים צורך להיות יפים. כל אחד מאיתנו תופס יופי בצורה קצת שונה ומכאן נובעים ההבדלים בין כולנו, אבל הרצון להיות חלקים משיער הולך ונהפך לקונצנזוס ורבים מרגישים יפים ומטופחים יותר כשהם נקיים משיער גוף בלתי רצוי.

מאת: דקלה משהספא07/10/101237 צפיות
רבים הם הגברים שבוחרים כיום באופציות של הסרת שיער בלייזר או ב IPL, שתיהן שיטות שעושות שימוש בגלי אור, המחממות את השיער מהשורש ו"שורפות" אותו. השיטות הללו הנן השיטות המובילות להסרת שיער עבור גברים ונשים כאחד מפני שהן מדללות את השיער באזורי טיפול גדולים וקטנים עד העלמה מוחלטת, במקרים מסוימים, של השיער לתקופות זמן ארוכות יותר ויותר עם כל טיפול שעושים.

מאת: דקלה משההסרת שיער28/09/101128 צפיות
לאחר ששקלתם את כל האופציות להסרת שיער החלטתם שזהו זה – אתם הולכים על הסרת שיער בלייזר לצמיתות. להבדיל משיטות אחרות להסרת שיער 'תקופתית', כמו שעווה או קרם להסרת שיער, שעלותן נמוכה למדי, שיטת הלייזר עולה פי כמה וכמה ולפיכך מצריכה היערכות מסויימת מבחינה כספית. במאמר זה נסקור מספר אפשרויות למחירים להסרת שיער בלייזר וכן נגבה אתכם בכמה עצות מועילות.

מאת: דקלה משההסרת שיער21/08/101041 צפיות
רשתות להסרת שיער בלייזר או IPL מאגדות תחתן מכונים שונים הפועלים באזורים מגוונים בארץ ומספקים את שירותי הרשת בהתאם לסטנדרטים שנקבעו על ידה למכשור, איכות הרופאים ומקצועיותם וכן אחידות יחסית בשיטות הסרת שיער המוצעות בהם.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818374 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184315 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142340 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142574 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144017 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144370 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148368 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica