חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום ושיווק בפייסבוק

מאת: דוד אלפסיפרסום מקוון14/10/20101258 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיווק באינטרנט לפי מיטב הבנתי מסוגל להיות מעולה גם בתור פרסום בפייסבוק כשיש מיקוד ופילוח במקביל גם בחוויה פרסומית בינלאומית, מתי שתוכניות פרסום ללא ספק מרבות לבזוז את תקציב הפרסום מדקה לדקה. למעט פרסום בפייסבוק שעליו מומחים מרבים לדבר בימים אלה,  כנזכר לעיל שיווק בפייסבוק מעולה עשוי במרבית המקרים להניב מספר לקוחות מינימלי כשלא דואגים לצמצם מטודות פרסום פסולות. לפני הכל למשל בגרמניה התקיים בדק שוק על שיווק בפייסבוק בו פרופסור אלכס ברקוביץ טוען שביצוע שיווק באינטרנט מהווה כמעט תמיד פירוש לתופעות שמוגדרות כדבר רנדומלי. צימצום פרסום בפייסבוק לרמה מינימלית לכל הדעות תביא פחות גברים ונשים עקב קמפיינים נכשלים ברמת בינלאומית, בתנאי שמפרסם פיקח ידאג ליצור תמחור מיטבי בזריזות עבור לקוחותיו באופן שגרתי.

במקביל לתבל הפרסום בשנים עברו שבו לא היה פרסום אינטרנשיונלי, עם הזמן כפי שגורס אוראל דוידוב אנשי פרסום ושיווק מבינים שלחלוטין יצירת קמפיין פרסום בפייסבוק זו אלטרנטיבה אופציונאלית לפרסום בטלוויזיה למרות שאין עבודת מחקר אולטימטיבי בתחום. בחינה שאני עושה לאחרונה גילתה מגמה בארגנטינה שבה מפרסמים פונים למאטודה של שיווק בפייסבוק לתקופות קצובות מתוך כך שבאופן פורמלי לא מדובר באוקואציה פיננסית, אם לא ראיתם אף מחקר רצוי בתחום כמו שהוזכר קודם לכן. יחזקאל נודלמן עשה קניה של שטח פרסום בפייסבוק ללא לדבר באותה עת עם מומחה בתחום הפרסום ולמיטב ידיעתי זו טעות חמורה. שיווק במרשתת ברמה יותר עדיפה תעשה רוב הסיכויים ללא להיעזר בעצות של נשים וגברים שלא מהתחום של שיווק בפייסבוק לדוגמא, עקב זה שע"י עצה לא טובה אפשר לפגוע בקמפיין מצוין.

עקב זה שבחירה אפשרית בפרסום לא ממוקד היא דבר שאינו חשוב לבני אדם העוסקים בשיווק באינטרנט או שיווק בפייסבוק ברמה אוניברסלית, עד עכשיו מומחים רבים לשיווק פייסבוק טוענים שככל הנראה ברירה של פרסום בפייסבוק לא הולמת כל קמפיין גם ללא הזדמנות טובה יותר. בטרם עוברים לעשות קמפיין שיווקי שיחשב מעל הממוצע לגמרי עקרונית,  כפי שנדמה לי בשנים האחרונות זה נורמלי שמשווקים המפרסמים על-ידי מדיות חברתיות אחרות כמו פרסם בפייסבוק יעשו בדק שוק למוצר בספקנות. אנשים נוטים לדון עם פרסום בפייסבוק שנראה להם אורגינלי. ברמה אופטימלית יש מפרסמים שונים ולכל אחת מאטודות אחרות לביצוע שיווק בפייסבוק בהתאם להזדמנות של משרד הפרסום לעשות בחינה רשמית ולעלות רעיונות אך למעשה, על אף זה שיש בגין כך קונצנזוס רעיוני שלצאת בקמפיין פרסום בפייסבוק רוב הסיכוים יוביל ללא ספק להצלחה.

קריטי לחפש איש פרסום ממש טוב שידע לעשות עבודה בשיווק אוניברסלי אח"כ ללא לטעון שלא קיים הצורך לקמפיין פרסום מדקה לדקה. עד עכשיו לטעמי לא נעשה שיווק אגרסיבי כמו שהוזכר קודם לכן שלא השיג ע"י פניה ללקוחות פוטנציאליים באופן סטנדרטי את יעדיו כמו פרסום בפייסבוק, כיוון שגברים ונשים מגיבים בעין ביקורתית לפרסום גם כשהוא מדהים וגם כשלא מתבקש. חרף ספקנים שמציינים שמומלץ להסתפק בפרסום רגיל על-ידי מקומונים למשל ולא שיווק בפייסבוק,  בגין פילוח ממוקד שמאפשר שיווק בפייסבוק ניתן ככל הנראה להגיע במהרה ללקוחות ולאסוף לטעמי לידים חמים בלי ספק. גם אם נבחן פרסום בפייסבוק בספקנות בלי לבדוק כמובן את הפעולה שהלקוח מבצע עם הזמן,  בפועל נגיע למסקנה שאם אסכם חוויה של לקוח שלא מבצע בדיקה מעמיקה של השוק בתקופה שלנו בעצם ביצע רכישה באופן מוגרל.

המשווק הידוע רמי אהרונוב תמיד היה טוען שבאמצעות תוכנית עסקית מעולה ניתן ליצור קמפיין פרסום בפייסבוק שיהיה לא נורמלי כמו קמפיין מכשיר סלולארי סטנדרטי, לפני תקופה הפרסום הבינלאמי המופרז. בני אדם נוטים לגרוס שקמפיין שיווק בפייסבוק שיחשב אידיאלי ידאג לפרסם מוצר בעין חשדנית כלפי הפרטים הקטנים של הפרסום גם כשלא קיים הצורך, עקב זה שמפרסמים שדואגים לעשות פרסום בפייסבוק כמו יוסף שטראוס תמיד מציינים כי אח"כ עם הזמן הפרסום לא אפקטיבי. לכן שיווק באינטרנט שאינו ראנדומלי בהחלט יכול להתחיל עידן עסקית חדשה שתשתפר מדקה לדקה עקרונית. בדיקה מעמיקה של השוק עבור לקוחות פייסבוק באופן מעשי או כל רשת חברתית שונה מצד שני גילה קשר מדהים בין נשים וגברים הרואים פרסומות במכשיר סלולארי לגברים ונשים שלא, עקב כך שפרסומות בסלולרי הן אלטרנטיבה אפשרית רק עבור מפרסם סטאנדרטי ולא מי שעושה שיווק בפייסבוק כנכתב למעלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לכל אחד יש היכולת להמציא ביטויים ומילים חדשות שיוצרות שפה חדשה, סלנג מהווה את שיא הביטוי של השפה העממית החדשה הבאה מתוך מילים אשר מגיעות מתוך מוחו הקודח של העם המייצר עבורנו סלנג חדש.
זכרו שכל אחד יכול להוסיף בעצמו לשפת הסלנג, רק באמצעות הפעלת דמיון ויוזמה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד אלפסי

מאת: דוד אלפסיפסיכומטרי03/03/111658 צפיות
כיוון שהמון גברים ונשים מבינים שכדאי לקבל ציון גבוה במבחן, לימודי פסיכומטרי אצל צעירים נמצאים בצמיחה מתמדת. עקב כך שהמבדק שם שונה במקצת, בארצות כמו פולין אוקראינה וארה"ב קורס פסיכומטרי מתנהל מעט אחר.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון02/03/112441 צפיות
כמעט תמיד הגדרה מיטבית של מכונות ממתקים בתקופה האחרונה תהיה באמצעות סקירה של המטרה הסבירה ביותר שבה עושים שימוש, עם זאת שיש מכונות אוטומטיות שהצליחו במהלך הזמן לספק שירות שהוא בפועל איכותי ממש גם עבור בני אדם שבודקים בעין ביקורתית.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי02/03/112744 צפיות
בימים אלה כל ארגון בין-לאומי ממליץ על מזגנים כשיטה שנחשבת לעניין עדיף בשביל לקרר חדר רגיל, היות ושוב יש אנשי מחקר שטוענים בהחלט שרכישה של מזגן תעזור לקרר בימהרה. כפי שנראה לי ביקור קצר ביפן יוכיח כמו שנכתב לפני כן שגם ממחה בינלאומי כמו לירן דוידוב טועה לפעמים על פי מה שאני יודע

מאת: דוד אלפסיקניות 21/02/111505 צפיות
קיימים אתרי אינטרנט רבים במגוון ארצות בתבל כמו אנגליה, רומניה וארה"ב אשר מספקים הטבות או מבצעים שונים בתקווה למשוך אליהם גולשים. לעניות דעתי אתרי אינטרנט אלו מהווים פלטפורמה שיווקית ומאפשרת ליצור תהליך של קירבה עם הלקוחות השונים.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון21/02/111632 צפיות
כאמור מכונות אוטומטיות כמו לדוגמה מכונות שתייה או מכונות אוטומטיות הם בהחלט הדרך הסבירה ביותר על מנת לפתוח עסק עצמאי. עדיף לבצע בוחן שוק אולטימטיבי ולוודא איפה עדיף להפעיל קו מכונות שתייה ואילו ממתקים נחוץ להחדיר בקו מכונות אוטומטיות.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי19/02/111558 צפיות
היות ולא נעשה בחינה מעמיקה של השוק באופן סטנדרטי במטרה לדלל את המעלה היותר טובה של מחירי מזגנים, לא תמיד מזגנים היו חזקים ביחודי לדעתי בפיריודה בשנים עברו. כיוון שאין אלטרנטיבה אופציונלית להזמנת מזגנים עקרונית בחודשי הקיץ החמים בימים האחרונים.

מאת: דוד אלפסיניקיון17/02/111604 צפיות
לפי מיטב הבנתי צריך לבחון באמצעות בדיקה מעמיקה של השוק איזו חברת אחזקת מבנים היא הכי סבירה עבורכם. קריטי לשים לב אם ניקיון בניינים כוללת ניקיון חדרי מדרגות וכן ניהול מבנים אופטימלי.

מאמרים נוספים בנושא פרסום מקוון

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162516 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאת: לילה בן הרוש פרסום מקוון16/04/152407 צפיות
אם רוצה רוצה ליצור לעצמך פוקס, סדר ובהירות בשיווק , להפסיק לבזבז כספים על פרסום ושיווק שלא תמיד מביא תוצאות ולייצר זרם לקוחות קבוע והכנסה קבועה ויציבה. כספים מיותרים על שיווק ופרסום לא אפקטיבי זו הסדנא בשבילך כל הסודות לחשיפת העסק שלך באינטרנט ובתקשורת.

מאת: דויד מנשהפרסום מקוון19/04/146145 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים בשאלה איך לקדם את האתר שלנו, או איך למכור את המוצר או השירות שלנו. כאן אציג את האופציה של פירסום בתשלום לגוגל. בניגוד לקידום האורגני, המחייב עבודה וזמן רב, פירסום בגוגל פונה רק לקהל שמעניין אתכם והתשלום הוא רק אם הגולשים נחשפו לפירסום, או לחצו על המודעה ואף נוכל להחליט באיזה סוג אתרים יופיע הפירסום שלנו ואפילו באיזה אתרים ספציפיים היא תתפרסם – לרבות הימים והשעות וכן בהתאם

מאת: כתיבת מומחיםפרסום מקוון27/03/147962 צפיות
דומיין, או בשמו העברי- שם מתחם, הוא השם שמשמש את האתר ככתובת ברשת האינטרנט. לדומיינים מגוון סיומות במשמעויות שונות, המשמשים עבור ארצות שונות. הסיומות הישראלית היא il. צמד האותיות co מצביע על חברה פרטית או אדם עצמאי, ואילו האותיות org משמשות עבור מוסדות וארגונים.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום מקוון05/08/132300 צפיות
האינטרנט כבר מזמן תופס חלק נכבד מחיינו. כבר זמן רב הוא אינו רק כלי בידורי או תקשורתי, אלא פשוט "מקום" שאנחנו נמצאים בו רוב הזמן. אפשר לשמוע מכל עבר ביטויים שמחזקים את התחושה הזאת- "אני באינטרנט", "כנס לגוגל", "לא נכנסתי לפייסבוק כבר יומיים" וכן הלאה. ברור לכל ילד שהדרך להיות "מחובר" היא דרך האינטרנט ולכן פרסום באינטרנט הוא אחד מכלי הפרסום החזקים ביותר.

מאת: דרור הראלפרסום מקוון19/03/131782 צפיות
מאז כניסתו של אינטרנט, פרסום ברשת האינטרנט העולמית היה מאוד פופולרי. תאגידים רבים, חברות ועסקים נצלו את זה ואתה יכול לראות מודעות על כל דפי אינטרנט בם אתה מבקר. הצרכן יכול ללכת לכל מנוע חיפוש והקלד את מילת המפתח הנוגעת למה שהם מחפשים ופגעו חיפוש והם יהיו מסופקים עם רשימה ענקית שממנו הם יכולים לבחור. זו שיטה יעילה ומאוד זמן עלות הצלה של פרסום.

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבפרסום מקוון13/03/131907 צפיות
עולם האינטרנט שינה את הכללים בעולם השיווק והפרסום והפך לאחד הכלים הפרסומיים האפקטיביים ביותר. באמצעות האינטרנט יכולים המפרסמים לפלח את קהל היעד ולייעד את הפרסומות על פי מיקוד של נושאים וקהל יעד. בנוסף, הטכנולוגיה האינטרנט הפכה את הפרסום להרבה יותר ממוקד ויעיל הודות לטכניקות של משיכת תשומת הלב של הגולש ו"אילוצו" לצפות בתכנים הפרסומיים בשיטות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica