חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברת תיקנים - חובה!

מאת: רחלי פריהדברה17/10/20101061 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסיטואציה המאוד לא נעימה של גילוי תיקן או ג'וק בתוך דירותינו מוכרת ושנואה על כולנו. חלקנו מרימים אותם ומשליכים אותם החוצה, חלקנו מרססים בעזרת תרסיס דוחה חרקים וחלקנו מזמינים שירותי הדברה על מנת שיגיע מדביר שיבצע הדברת תיקנים.

אז כולנו יודעים שתיקנים הם חרקים בעלי שש רגלים ושני מחושים עצומים אך לא הרבה מעבר. האם באמת כדאי להזמין מדביר לשירות הדברת תיקנים של חברת הדברה זו או אחרת או שבסך הכול מדובר על בעל חיים בעל יחסי ציבור גרועים שאנו חוששים ממנו ומהפצת מחלות ללא כל סיבה אמיתית.

מבנה גופם של תיקנים הוא צר וארוך כאשר בכל צד נמצאים 3 רגלים ארוכות שבזכותם הוא נכנס לקטגוריית פרוקי רגליים. רגליים אלה מאפשרות להם ריצה מהירה כך שהם יכולים להתחמק בזריזות כאשר הם נחשפים. לפני שמזעיקים מדביר לבצע הדברת תיקנים כדאי לדעת גם שלתיקן יש זוג כנפיים קשיחות שמשמשות הגנה, מעיין שלד חיצוני, מעל זוג כנפיים נוסף אשר מאפשרות לתיקנים להפוך לחרקים מעופפים ולהתרומם כל שלא משנה באיזו קומה אנו גרים, הם יכולים להתעופף ולהגיע עד אלינו. הנקבות דווקא סובלות לעיתים קרובות מכנפיים לא פועלות אך גם זכרים מידי פעם אינם יכולים לעוף למרות הכנפיים.

כל מדביר של חברת הדברה יודע לספר לכם בעת ביצוע הדברת תיקנים כי בקדמתו גופו של התיקן נמצאים זוג מחושים , זוג עיניים בולטות ושחורות ושני צבתות המשמים כולם להתמצאות התיקן במרחב בו הוא נמצא. באופן קבוע אחד המחושים או הצבות נמצא במגע עם המשטח עליו הוא נמצא כך שיוכל לנווט את דרכו ולתור אחר מזון או מחסה.

ההתמודדות העיקרית של חברות הדברת תיקנים אשר שולחים מדביר מטעם אותה חברת הדברה היא שהתיקנים אוכלים כמעט כל דבר ועיקר פעילותם מתרכזת בשעות החשכה. אין זה מקרי שאנו נתקלים בהם באמצע הלילה שפותחים את האור במטבח או בחדר האמבטיה. מדביר מנוסה יודע שעליו להתמודד במהלך הדברת תיקנים עם חרקים אשר מסוגלים להסתתר ולהתחבא בכל מקום. גופם הזעיר מאפשר להם להיכנס לתוך סדקים, חריצים, נעלים, לחריץ מתחת לדלת, לפתחי הביוב בכיורים וכיוצא באלה. בשילוב מהירותם, נתון זה מדגיש את הבעיה הקשה של חברות הדברה ושלנו בהתמודדות עם אותו חרק נוראי.

הנתון המזעזע ביותר הוא שעלינו לזכור כי תיקנים אוכלים את אותם מזונות שאנו אוכלים ולכן נוהגים לאכול מהאוכל שלנו. במהלך אכילה כזו מפרישים התיקנים צואה על המזון שלנו ובכך מעבירים מחלות וחיידקים. על כן, קיים צורך ממשי בביצוע הדברה של הדברת תיקנים בכל קיץ על ידי מדביר מוסמך כדי למנוע התפשטות מחלות או זיהומים לא רצויים לנו ובקרב בני בייתנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121302 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121359 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111832 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111279 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112137 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111551 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191745 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181665 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181252 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181372 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181379 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181354 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181271 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica