חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רווח קל מפרסום בפייסבוק

מאת: דוד אלפסיפרסום מקוון18/10/20101432 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במהלך השנים כפי שגורס בוריס אלטרמן אנשי פרסום ושיווק מבינים שללא שום ספק יצירת קמפיין פרסום בפייסבוק זו חלופה אפשרית לפרסום בטלוויזיה אף על פי שאין עבודת מחקר מיטבי בתחום, בדומה ליקום הפרסום פעם שבו לא היה פרסום בין-לאומי. סקירה שאני עושה בימים האחרונים גילתה מגמה ברוסיה שבה מפרסמים פונים למאטודה של שיווק בפייסבוק לתקופות קצובות כתוצאה מכך שבאופן רשמי לא מדובר בפינוי פיננסית, אם לא ראיתם אף סקר רצוי בתחום כאמור. דני ברקוביץ ביצע רכישה של שטח פרסום בפייסבוק ללא לשוחח באותו זמן עם מומחה בתחום הפרסום וכפי שנדמה לי זו טעות חמורה. שיווק במרשתת ברמה יותר עדיפה תעשה רוב הסיכוים בלי להיעזר בעצות של אנשים שלא מהתחום של שיווק בפייסבוק לדוגמא, היות וע"י עצה לא טובה אפשר לפגוע בקמפיין מצוין.

עקב זה שבחירה אופציונאלית בפרסום לא ממוקד היא דבר שאינו קריטי לנשים וגברים העוסקים בשיווק במרשתת או שיווק בפייסבוק ברמה בינלאומית, עד היום מומחים רבים לשיווק פייסבוק טוענים שככה"נ אלטרנטיבה של פרסום בפייסבוק לא הולמת כל קמפיין גם בלי אפשרות עדיפה יותר. לפני שעוברים לבצע קמפיין שיווקי שיחשב ממש טוב ללא שום ספק באופן מעשי,  לדעתי בימים אלה זה רגיל שמשווקים המפרסמים באמצעות מדיות חברתיות אחרות כמו פרסם בפייסבוק יעשו בוחן שוק למוצר בביקורתיות. בני אדם נוטים לשוחח עם פרסום בפייסבוק שנראה להם אמין. ברמה אופטימלית יש מפרסמים אחרים ולכל אחת מאטודות נפרדות לביצוע שיווק בפייסבוק בהתאם לאפשרות של משרד הפרסום לבצע בחינה רשמית ולעלות רעיונות אך למעשה, על אף שיש בגין כך קונצנזוס רעיוני שלצאת בקמפיין פרסום בפייסבוק רוב הסיכויים יוביל בהחלט להצלחה.

לפני פיריודה הפרסום העולמי המופרז, המשווק הידוע שלמה כהנמן תמיד היה טוען שבעזרת תוכנית עסקית מדהים ניתן ליצור קמפיין פרסום בפייסבוק שיהיה לא סטנדרטי כמו קמפיין סלולרי רגיל. אנשים נוטים לומר שקמפיין שיווק בפייסבוק שיחשב אידיאלי ידאג לפרסם מוצר בספקנות כלפי הפרטים הקטנים של הפרסום גם כשלא קיים הצורך, עקב זה שמפרסמים שדואגים לבצע פרסום בפייסבוק כמו גבריאל פולרד תמיד גורסים כי לאחר מכן במהלך הזמן הפרסום לא יעיל. כך ששיווק באינטרנט שאינו רנדומלי לגמרי יכול להתחיל פיריודה עסקית חדשה שתשתפר משניה לשניה בעקרון. עקב כך שפרסומות בפלאפון הן חלופה אופציונאלית רק עבור מפרסם סטאנדרטי ולא מי שעושה שיווק בפייסבוק כנכתב לעיל,  בוחן שוק עבור לקוחות פייסבוק למעשה או כל רשת חברתית אחרת מאידך גיסא גילה קשר מצוין בין גברים ונשים הרואים פרסומות בסלולארי לבני אדם שלא.

כשתוכניות פרסום בלי ספק מרבות לגזול את תקציב הפרסום מרגע לרגע, שיווק במרשתת כפי שנראה לי מסוגל להיות מצוין גם בתור פרסום בפייסבוק כשיש מיקוד ופילוח במקביל גם בחוויה פרסומית בינלאומית. כאמור שיווק בפייסבוק מעולה עשוי לרוב להניב מספר לקוחות מינימלי כשלא דואגים לצמצם מטודות פרסום פסולות, לא כולל פרסום בפייסבוק שעליו מומחים מרבים לשוחח בתקופה האחרונה. ראשית כל לדוגמה באוקראינה התקיים בוחן שוק על שיווק בפייסבוק בו פרופסור דימה נודלמן טוען שביצוע שיווק באינטרנט מהווה בדר"כ נימוק לתופעות שמוגדרות כדבר מוגרל. צמצום פרסום בפייסבוק לרמה מינורית ללא שום ספק תביא פחות אנשים בגלל קמפיינים נכשלים ברמת אוניברסלית, בתנאי שמפרסם משכיל ידאג ליצור תמחור מופתי בלהט עבור לקוחותיו באופן נורמלי.

מהצד האחד פרסום בפייסבוק הוא בהחלט שיא ההתפתחות של קמפיינים שונים באינטרנט באותו זמן, על עף שטוענים כי אך בפועל משווק בפייסבוק יזהר עם השנים לגזול מדיות חברתיות כי אחרי כן הוא עשוי להפגע לבדו. כשנטו למומלץ עד עתה שלעשות פרסום בפייסבוק עשוי עקב כך לפגוע בפרופרציה המרה מופתי,  פרסום ברוסיה בשנים קודמות נעשה תוך סקר בינלאמי על מגמות הנוטות לזוז מאזור לאזור למשל מפינלנד לקנדה. עקב כך שכנראה מאוחר יותר ברוב המקרים תרבו לציין כמובן שביצוע פעולה אקטיבית להעלאת קמפיין מסוגלת לפגוע בעסק משניה לשניה,  כדאי לוודא אפיקי פרסום אחרים באינטרנט בביקורתיות בטרם עוברים לעשות שיווק בפייסבוק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לכל אחד יש היכולת להמציא ביטויים ומילים חדשות שיוצרות שפה חדשה, סלנג מהווה את שיא הביטוי של השפה העממית החדשה הבאה מתוך מילים אשר מגיעות מתוך מוחו הקודח של העם המייצר עבורנו סלנג חדש.
זכרו שכל אחד יכול להוסיף בעצמו לשפת הסלנג, רק באמצעות הפעלת דמיון ויוזמה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד אלפסי

מאת: דוד אלפסיפסיכומטרי03/03/111657 צפיות
כיוון שהמון גברים ונשים מבינים שכדאי לקבל ציון גבוה במבחן, לימודי פסיכומטרי אצל צעירים נמצאים בצמיחה מתמדת. עקב כך שהמבדק שם שונה במקצת, בארצות כמו פולין אוקראינה וארה"ב קורס פסיכומטרי מתנהל מעט אחר.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון02/03/112441 צפיות
כמעט תמיד הגדרה מיטבית של מכונות ממתקים בתקופה האחרונה תהיה באמצעות סקירה של המטרה הסבירה ביותר שבה עושים שימוש, עם זאת שיש מכונות אוטומטיות שהצליחו במהלך הזמן לספק שירות שהוא בפועל איכותי ממש גם עבור בני אדם שבודקים בעין ביקורתית.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי02/03/112743 צפיות
בימים אלה כל ארגון בין-לאומי ממליץ על מזגנים כשיטה שנחשבת לעניין עדיף בשביל לקרר חדר רגיל, היות ושוב יש אנשי מחקר שטוענים בהחלט שרכישה של מזגן תעזור לקרר בימהרה. כפי שנראה לי ביקור קצר ביפן יוכיח כמו שנכתב לפני כן שגם ממחה בינלאומי כמו לירן דוידוב טועה לפעמים על פי מה שאני יודע

מאת: דוד אלפסיקניות 21/02/111504 צפיות
קיימים אתרי אינטרנט רבים במגוון ארצות בתבל כמו אנגליה, רומניה וארה"ב אשר מספקים הטבות או מבצעים שונים בתקווה למשוך אליהם גולשים. לעניות דעתי אתרי אינטרנט אלו מהווים פלטפורמה שיווקית ומאפשרת ליצור תהליך של קירבה עם הלקוחות השונים.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון21/02/111631 צפיות
כאמור מכונות אוטומטיות כמו לדוגמה מכונות שתייה או מכונות אוטומטיות הם בהחלט הדרך הסבירה ביותר על מנת לפתוח עסק עצמאי. עדיף לבצע בוחן שוק אולטימטיבי ולוודא איפה עדיף להפעיל קו מכונות שתייה ואילו ממתקים נחוץ להחדיר בקו מכונות אוטומטיות.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי19/02/111557 צפיות
היות ולא נעשה בחינה מעמיקה של השוק באופן סטנדרטי במטרה לדלל את המעלה היותר טובה של מחירי מזגנים, לא תמיד מזגנים היו חזקים ביחודי לדעתי בפיריודה בשנים עברו. כיוון שאין אלטרנטיבה אופציונלית להזמנת מזגנים עקרונית בחודשי הקיץ החמים בימים האחרונים.

מאת: דוד אלפסיניקיון17/02/111604 צפיות
לפי מיטב הבנתי צריך לבחון באמצעות בדיקה מעמיקה של השוק איזו חברת אחזקת מבנים היא הכי סבירה עבורכם. קריטי לשים לב אם ניקיון בניינים כוללת ניקיון חדרי מדרגות וכן ניהול מבנים אופטימלי.

מאמרים נוספים בנושא פרסום מקוון

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162516 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאת: לילה בן הרוש פרסום מקוון16/04/152405 צפיות
אם רוצה רוצה ליצור לעצמך פוקס, סדר ובהירות בשיווק , להפסיק לבזבז כספים על פרסום ושיווק שלא תמיד מביא תוצאות ולייצר זרם לקוחות קבוע והכנסה קבועה ויציבה. כספים מיותרים על שיווק ופרסום לא אפקטיבי זו הסדנא בשבילך כל הסודות לחשיפת העסק שלך באינטרנט ובתקשורת.

מאת: דויד מנשהפרסום מקוון19/04/146143 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים בשאלה איך לקדם את האתר שלנו, או איך למכור את המוצר או השירות שלנו. כאן אציג את האופציה של פירסום בתשלום לגוגל. בניגוד לקידום האורגני, המחייב עבודה וזמן רב, פירסום בגוגל פונה רק לקהל שמעניין אתכם והתשלום הוא רק אם הגולשים נחשפו לפירסום, או לחצו על המודעה ואף נוכל להחליט באיזה סוג אתרים יופיע הפירסום שלנו ואפילו באיזה אתרים ספציפיים היא תתפרסם – לרבות הימים והשעות וכן בהתאם

מאת: כתיבת מומחיםפרסום מקוון27/03/147960 צפיות
דומיין, או בשמו העברי- שם מתחם, הוא השם שמשמש את האתר ככתובת ברשת האינטרנט. לדומיינים מגוון סיומות במשמעויות שונות, המשמשים עבור ארצות שונות. הסיומות הישראלית היא il. צמד האותיות co מצביע על חברה פרטית או אדם עצמאי, ואילו האותיות org משמשות עבור מוסדות וארגונים.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום מקוון05/08/132298 צפיות
האינטרנט כבר מזמן תופס חלק נכבד מחיינו. כבר זמן רב הוא אינו רק כלי בידורי או תקשורתי, אלא פשוט "מקום" שאנחנו נמצאים בו רוב הזמן. אפשר לשמוע מכל עבר ביטויים שמחזקים את התחושה הזאת- "אני באינטרנט", "כנס לגוגל", "לא נכנסתי לפייסבוק כבר יומיים" וכן הלאה. ברור לכל ילד שהדרך להיות "מחובר" היא דרך האינטרנט ולכן פרסום באינטרנט הוא אחד מכלי הפרסום החזקים ביותר.

מאת: דרור הראלפרסום מקוון19/03/131780 צפיות
מאז כניסתו של אינטרנט, פרסום ברשת האינטרנט העולמית היה מאוד פופולרי. תאגידים רבים, חברות ועסקים נצלו את זה ואתה יכול לראות מודעות על כל דפי אינטרנט בם אתה מבקר. הצרכן יכול ללכת לכל מנוע חיפוש והקלד את מילת המפתח הנוגעת למה שהם מחפשים ופגעו חיפוש והם יהיו מסופקים עם רשימה ענקית שממנו הם יכולים לבחור. זו שיטה יעילה ומאוד זמן עלות הצלה של פרסום.

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבפרסום מקוון13/03/131903 צפיות
עולם האינטרנט שינה את הכללים בעולם השיווק והפרסום והפך לאחד הכלים הפרסומיים האפקטיביים ביותר. באמצעות האינטרנט יכולים המפרסמים לפלח את קהל היעד ולייעד את הפרסומות על פי מיקוד של נושאים וקהל יעד. בנוסף, הטכנולוגיה האינטרנט הפכה את הפרסום להרבה יותר ממוקד ויעיל הודות לטכניקות של משיכת תשומת הלב של הגולש ו"אילוצו" לצפות בתכנים הפרסומיים בשיטות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica