חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד טורבינות רוח פועלות?

מאת: אבי גואטהמדעי הטבע - כללי18/10/20104191 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
טורבינת רוח נועדה לייצר באיכות גבוהה, בתדירות החשמל לרשת בכל פעם שהרוח די זמין. טורבינות הרוח יכולות לפעול ללא הרף, ללא השגחה עם תחזוקה נמוכה עם כ -120,000 שעות פעולה פעיל בחיי עיצוב של 20 שנה. לשם השוואה, מנוע של מכונית טיפוסית יש לכל החיים עיצוב בסדר גודל של 6,000 שעות.

הרוטורים של טורבינות רוח מודרנית מורכבת בדרך כלל שלושה להבים, עם המהירות שלהם ואת הכוח שבשליטת דוכן או תקנה המגרש. תקנה דוכן כרוכה השליטה סיבוב מכני של להבים, תקנה המגרש (כיום יותר נפוץ) כרוכה בשינוי הזווית של הלהבים עצמם. הלהבים מיוצרים מחומרים מרוכבים באמצעות פיברגלס ופוליאסטר או פיברגלס אפוקסי, לפעמים בשילוב עם עץ פחמן.

אנרגיה שנתפסו על ידי להבי בהתמדה מסתובבת מועבר גנרטור חשמלי דרך תיבת הילוכים ואת הרכבת הכונן. לחלופין, הגנרטור יכול להיות מצמידים ישירות הרוטור של הסדר "ישיר הכונן". טורבינות מסוגלים לפעול במהירויות שונות נפוצים יותר ויותר, מאפיין אשר משפר את התאימות עם

את רשת החשמל. , תיבת הילוכים גנרטור וציוד בקרה אחרים שוכנות בתוך קו למנוע מגן.

Tubular המגדלים תומכים קו למנוע ו הרוטור עשויים בדרך כלל פלדה, להתחדד מבסיסם הדף. קו למנוע כולו הרוטור נועדו כדי לעבור סיבוב, או "לסבסב", כדי להתמודד עם הרוח השלטת.

הרוח משאבים וניטור

משאב הרוח הוא הדלק עבור תחנת כוח הרוח, ורק שינויים קטנים יש השפעה גדולה על הערך המסחרי של החווה. בכל פעם מהירות הרוח הממוצעת זוגות,

כוח עולה הרוח בפקטור של שמונה, כך גם שינויים קטנים במהירות ממוצעת יכולים לייצר שינויים גדולים בביצועים. אםמהירות הרוח הממוצעת מגדילה את האתר בהתחשב מ 6 מטר לשנייה (m / s) השני10 מ '/ של, למשל, את כמות האנרגיה המיוצר על ידי חוות רוח יגדל% מעל 130. מידע מפורט ואמין על כמה חזקה, מאיזה כיוון ואיך בקביעות נושבת הרוח, הוא חיוני ולכן לכל התפתחות עתידיים.

ברמה הלאומית והאזורית, אטלסים הרוח האירופי הופקו בו שיא מהירות הרוח צפוי באזורים מסוימים. עבור אתרים ספציפיים, הערכה מפורטת יותר נדרשת באמצעות נתונים מתחנות מזג האוויר הסמוך במחשב תוכנה מומחה למודל משאב הרוח. לבסוף,מוצגים מדדים ספציפיים באתר מתבצעות באמצעות התורן anemometry שבו מספרanemometers למדוד את מהירות הרוח וכיוונה בגבהים שונים מעל פני הקרקע.

בסך הכל, המשאב לניצול הרוח יבשתי של האיחוד האירופי (EU-25) מוערך באופן שמרני להיות מסוגלת לייצר תפוקה של 600 שעות טרה (TWh). משאב הרוח המים מהחוף כבר מוערכת TWh עד 3000. זה לבד יעלה את צריכת החשמל הנוכחיים של אירופה כולה.

חוות רוח

מספר אילוצים המשפיעים על מיקום, מתחם מקבץ של טורבינות רוח, המתואר בדרך כלל בתור

הרוח חווה או פארק. אלה כוללים את הבעלות על הקרקע, מיקום ביחס בניינים וכבישים, והימנעות של אתרים בעלי חשיבות סביבתית מיוחדת. לאחר אילוצים אלה נקבעו, הפריסה של טורבינות רוח עצמם יכולים להיות מתוכנן. המטרה הכוללת היא למקסם את ייצור החשמל תוך מזעור, תשתיות תפעול ותחזוקה (O & M) בעלויות, ואת ההשפעות הסביבתיות. תוכנהמומחה פותחה כדי לייצר חזותיים של כמה טורבינות יופיעו בנוף, המאפשרלמפתחים ומתכנני לבחור את הפתרונות הטובים ביותר ההשפעה החזותית לפניהפרויקט נבנית.

מלבדהטורבינות עצמן, הרכיבים העיקריים האחרים של חוות רוח הם יסודות לתמוךבמגדלים הטורבינה, דרכי גישה ותשתית כדי לייצא את הפלט חשמל לרשת את הרשת. החווהשל 10 MW הרוח יכול בקלות להיות בנוי בתוך חודשיים, לייצר מספיק חשמל כדילספק את הצריכה של מעל 5,000 משקי בית האירופי הממוצע.

לאחר ההפעלה, חוות רוח ניתן לנטר נשלט מרחוק. נייד

הקבוצה מבצעת עבודות תחזוקה, עם בערך שני אנשי עבור כל 20-30 טורבינות. זמן תחזוקה אופיינית עבור טורבינת רוח מודרנית הוא כ 40 שעות בשנה. חוות רוח יכול להשתנות בגודל מגוואט עד כמה הגדולה ביותר עד כה - 300 מגה ב במערב ארצות הברית.

היתרונות של כוח הרוח

• עלות נמוכה - יכול להיות תחרותי עם פחם, גז גרעיני ברמה

• המגרש

• דלק היא בחינם, שפע בלתי נדלה

• אנרגיה נקייה - תחמוצת הפחמן שנוצר אין פליטות

• מספק הגנה מפני תנודתיות במחיר הדלק

• אבטחת האספקה - נמנעת ההסתמכות על דלק מיובא

• מודולרי ומהיר להתקין

• כוח מספק בתפזורת שווה למקורות קונבנציונליים

• מגרש ידידותי - חקלאית / פעילות תעשייתית יכול להמשיך סביבו
 



תגיות המאמר: אנרגיה, רוח, מדע, טבע, טורבינה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סקס , סקס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי גואטה

מאת: אבי גואטהטיפול בעור18/10/101357 צפיות
אקנה אינה מוגבלת בני נוער בגיל ההתבגרות, זה נפוץ גם בקרב מבוגרים וגם בקרב נשים בעיקר במהלך ההריון. אקנה היא מאופיינת לעתים קרובות על פני כל העור במספרים גדולים

מאמרים נוספים בנושא מדעי הטבע - כללי

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/196016 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: עידן אברהמימדעי הטבע - כללי24/11/19145119 צפיות
מריחואנה עשויה מקנאביס, שהוא צמח דביק ועשיר, ועל מנת להשתמש בו בסיגריה מגולגלת או במכשיר אידוי - וופורייזר, יש צורך להשתמש באמצעי כלשהו על מנת לגרוס אותו. גריינדר (המכשיר, לא האפליקציה) הוא בדיוק הכלי למטרה הזו, והופך את השימוש לקנאביס לקל ב-ה-ר-ב-ה.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי30/10/1918710 צפיות
- כמה מספרים עקביים צריך כדי להוכיח שיש חייזרים... טלסקופים סורקים את השמיים בכל רגע, בתקווה למצוא סימן לאינטליגנציה, למציאת גל רדיו שאיננו אקראי. בינתיים, במעבדת הגנטיקה משתמשים במיקרוסקופים כדי לפצח את המכונה הביולוגית הנקראת: "חיים".

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי29/10/196204 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים.

מאת: ניב אבןמדעי הטבע - כללי07/12/157419 צפיות
בחנו היטב את שנות הניסיון של המשרד. ככל שיהיה יותר ניסיון לעורכים שבמשרד זה כך השירות שתקבלו יהיה מקצועי יותר מכיוון שישנם תהליכים של רישום שנמשכים שנים רבות ואתם לא ממש רוצים לקבל שירות מאדם שטרם הספיק לחוות תהליכים אלו מתחילתם ועד לסופם על מנת להכירם בצורה הטובה ביותר.

מאת: אוריה חןמדעי הטבע - כללי24/07/157433 צפיות
מי לא רוצה עגבניות אורגניות וטריות ללא חומרי הדברה מהחצר בבית? כך תלמדו איך לגדל צמח עגבנייה מוצלח אצלכם בבית בכמה צעדים פשוטים. למה אתם מחכים?

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/157292 צפיות
ציוד למעבדות אשר אותו סטירר מגנטי נמנע על סוגיו השונים, הוא ציוד רגיש בעל תפקיד חשוב ומשמעותי בתפקוד המעבדה. מהסיבה הזאת גם אם אתם מחפשים בוחש מגנטי וגם אם אתם מעוניינים בציוד מסוג אחר, חשוב שתקפידו לשים דגש על כל הפרטים והתכונות של הפריט המבוקש

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica