חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זוגיות בצל חילופי זוגות

גישות אקטיביסטיות לחילופי זוגות.

בל (1972) מבקר את Bartell על הגישה שלו של "עליונות מוסרית" במסגרת "מין קבוצתי" או במסרת חילופי זוגות. Bartell מצהיר ואומר,"הדבר היה דוחה אותנו לקיים יחסי מין עם אנשים איתם לא הייתה לנו מעורבות רגשית. "Bell מרגיש שגישה כגון זו הייתה יכולה להשפיע על חלק מההסברים שלו. אולם, הוא היה יכול לטעון כנגד כי חלק מהחוקרים שהשתתפו בסווינגינג פעלו כאנשים המשנים את חוות דעתם בכך שהם מזכירים את היתרונות של חילופי זוגות ומצמצמים למינימום את ההיבטים השליליים (Bell, 1972: Denfeld, 1974).

מחקרו של (Bryan (1972 מתייחס לתחביב חילופי זוגות אקטיבי כאל "החלפת זוגות" אותו מציינים חוקרים אחרים (Denfeld & Gordon, 1970: Stephenson, 1973) כביטוי משפיל שמשמעו שהאישה היא רכוש בעלה ולכן הוא יכול לנצל אותה ככרטיס כניסה לסווינגינג. נוסף על כך, Bryan טוען שקיום יחסי מין מחוץ לנישואין הינם יותר הרסניים מבחינה פסיכולוגית לאישה מכיוון שהמוח שלה נמצא במצב של היפנוזה בעוד שמוחו של הגבר אינו במצב כזה גם אצל אחוז ניכר ממשתתפים במסיבות חילופי זוגות. עבורו, גבר יכול לנאוף בגלל הדחף המיני שלו בעוד שלאישה אין צרכים מיניים מכיוון שהיא אינה נאמנה רק למטרת נקמה.

מספר חוקרים מאמינים כי הסווינגינג הינו חלק מהתנועה לשחרור המיני וכי הוא מאפשר יותר עצמאות אישית מכיוון שקיים היעדר איפוק מיני. הוא מאפשר גם העמקה מוגברת של יחסים מיניים ומרדף אחר הנאה וסיפוק מיני גדולים יותר. נוסף על כך, חילופי זוגות מייצג סטנדרט יחיד של סקס בכך שמה שנכון עבור הגבר נכון גם עבור האישה (Bell, 1972: Ramey, 1972: Varni, 1974).

(Comfort (1974 חושב שיותר ויותר אנשים יפנו לעסוק בהחלפת זוגות וארגון אירועי חילופי זוגות כדי להגיע לשביעות רצון מיני ולגיוון מיני. יתרונות אפשריים אחרים שהוא מונה הם סיומה של הקנאה, אובדן חרדות ומעצורים מיניים, ההיבטים החינוכיים של המציצנות, והסובלנות לגבי הדחפים ההומוסקסואליים.

המימד באישי בחילופי זוגות.

מצד שני, (Bartell (1970 ו-(Stephenson (1973 שניהם מרגישים שהסווינגינג צריך להתקיים על בסיס יותר אישי, לא בצורה מכאנית וללא מעורבות רגשית. אחרים אינם דנים ביתרונות ובחסרונות האפשריים שיש לביצוע חילופי זוגות אלא רואים בכך כאירוע נוסף במסגרת שרשרת האירועים – הופעתם של אמצעי המניעה ושל ההתקן התוך רחמי, צמצום הזנות, עלייה בקיום יחסי  מין לפני הנישואין, עלייה בסובלנות ובקבלה של קיום יחסי מין לפני ואחרי הנישואין, שינויים בתפיסת המיניות הנשית והזכויות המיניות של הנשים, והירידה בנורמות המוסריות (Denfeld & Gordon, 1970: Symonds 1971: Ramey, 1972: Smiths, 1974).

מוצעות מספר תיאוריות כדי להסביר את תופעת חילופי הזוגות. לאור העובדה שמדענים חברתיים רבים מרגישים כי תופעת מפגשי חילופי זוגות הינה תופעה סוטה, הם מתייחסים אליהככך. (Denfeld & Gordon (1970 מרמזים על כך שתופעה זו נענית למודל הסטייה "שסתום הבטיחות", בכך שזוהי פעילות עליה מקמטים את המצח מערכות החוק והמוסר, עם זאת זוהי צורת התנהגות קיימת אשר מאפשרת לזוג נשוי למצוא גיוון מיני באחת מהאלטרנטיבות הפחות מאיימות באקט של חילופי זוגות ובדרך מסוימת הדבר תואם את המונוגאמיות. (Lewis (1969 קובע כי למרות שהסווינגינג אינו חוקי, מספר קטן שלמדינות אוכפות את החוקים הקיימים מכיוון שבדרך כלל ישנה מעט הוכחה שתהיה קבילה בבית המשפט. בית המשפט צריך להוכיח שהייתה קיימת קונספירציה לביצוע חילופי זוגות שהוגדרו כמעשים לא מוסריים, ומספר קטן שלסווינגרים יודו בכך שהחלפת הזוגות שימשה כסיבה העיקרית להתאספות.

 



תגיות המאמר: חילופי זוגות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לכל אחד יש היכולת להמציא ביטויים ומילים חדשות שיוצרות שפה חדשה, סלנג מהווה את שיא הביטוי של השפה העממית החדשה הבאה מתוך מילים אשר מגיעות מתוך מוחו הקודח של העם המייצר עבורנו סלנג חדש.
זכרו שכל אחד יכול להוסיף בעצמו לשפת הסלנג, רק באמצעות הפעלת דמיון ויוזמה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד אלפסי

מאת: דוד אלפסיפסיכומטרי03/03/111657 צפיות
כיוון שהמון גברים ונשים מבינים שכדאי לקבל ציון גבוה במבחן, לימודי פסיכומטרי אצל צעירים נמצאים בצמיחה מתמדת. עקב כך שהמבדק שם שונה במקצת, בארצות כמו פולין אוקראינה וארה"ב קורס פסיכומטרי מתנהל מעט אחר.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון02/03/112441 צפיות
כמעט תמיד הגדרה מיטבית של מכונות ממתקים בתקופה האחרונה תהיה באמצעות סקירה של המטרה הסבירה ביותר שבה עושים שימוש, עם זאת שיש מכונות אוטומטיות שהצליחו במהלך הזמן לספק שירות שהוא בפועל איכותי ממש גם עבור בני אדם שבודקים בעין ביקורתית.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי02/03/112743 צפיות
בימים אלה כל ארגון בין-לאומי ממליץ על מזגנים כשיטה שנחשבת לעניין עדיף בשביל לקרר חדר רגיל, היות ושוב יש אנשי מחקר שטוענים בהחלט שרכישה של מזגן תעזור לקרר בימהרה. כפי שנראה לי ביקור קצר ביפן יוכיח כמו שנכתב לפני כן שגם ממחה בינלאומי כמו לירן דוידוב טועה לפעמים על פי מה שאני יודע

מאת: דוד אלפסיקניות 21/02/111504 צפיות
קיימים אתרי אינטרנט רבים במגוון ארצות בתבל כמו אנגליה, רומניה וארה"ב אשר מספקים הטבות או מבצעים שונים בתקווה למשוך אליהם גולשים. לעניות דעתי אתרי אינטרנט אלו מהווים פלטפורמה שיווקית ומאפשרת ליצור תהליך של קירבה עם הלקוחות השונים.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון21/02/111631 צפיות
כאמור מכונות אוטומטיות כמו לדוגמה מכונות שתייה או מכונות אוטומטיות הם בהחלט הדרך הסבירה ביותר על מנת לפתוח עסק עצמאי. עדיף לבצע בוחן שוק אולטימטיבי ולוודא איפה עדיף להפעיל קו מכונות שתייה ואילו ממתקים נחוץ להחדיר בקו מכונות אוטומטיות.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי19/02/111557 צפיות
היות ולא נעשה בחינה מעמיקה של השוק באופן סטנדרטי במטרה לדלל את המעלה היותר טובה של מחירי מזגנים, לא תמיד מזגנים היו חזקים ביחודי לדעתי בפיריודה בשנים עברו. כיוון שאין אלטרנטיבה אופציונלית להזמנת מזגנים עקרונית בחודשי הקיץ החמים בימים האחרונים.

מאת: דוד אלפסיניקיון17/02/111604 צפיות
לפי מיטב הבנתי צריך לבחון באמצעות בדיקה מעמיקה של השוק איזו חברת אחזקת מבנים היא הכי סבירה עבורכם. קריטי לשים לב אם ניקיון בניינים כוללת ניקיון חדרי מדרגות וכן ניהול מבנים אופטימלי.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215184 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204691 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201174 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201466 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201428 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173105 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173409 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica