חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רפואה ובריאות – דרכים מודרניות להתמודד עם הביקור אצל רופא השיניים

מאת: נתיבריאות השן21/10/2010778 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עבור אנשים רבים בעולם כולו, ביקור אצל רופא השיניים כרוך בחרדות רבות ובכמה לילות חסרי שינה. עבור מרבית האנשים, נובע הפחד מרופא השיניים מטראומות ילדות כאלו ואחרות.

מצב זה אינו אופטימאלי. חבל מאוד לפחד כל כך מביקור אצל רופא השיניים, במיוחד כאשר רפואת השיניים של המאה העשרים ואחת היא כל כך משוכללת ומתקדמת, עד כי אין כיום אף טיפול שאי אפשר להעביר בצורה חלקה ללא כאבים כלל.

רפואת השיניים בימינו מתקדמת מספיק על מנת לטפל בכל הבעיות שרק עלולות להיווצר בשיניים שלנו, באמצעים עדינים ורגישים, אשר יבטיחו כי המטופל לא יחוש כאב כלל.

במקביל להתפתחותה הבלתי פוסקת של רפואת השיניים, פותחו (ועדיין מפותחים) עזרים רבים אשר מיועדים אך ורק להקל על תחושת המטופל בעת הישיבה על כסא רופא שיניים. דוגמה מצוינת לעזר טיפולי שכזה הוא השימוש בגז צחוק בעת טיפול שיניים, אשר "ממסטל" מעט את המטופל, וגורם לו להרגשת אופוריה קלילה. טיפול זה מנטרל את הפחדים והחרדות בקרב המטופל, עם אחוזי הצלחה גבוהים ומרשימים ביותר.

בשנים האחרונות, עם התפתחותה המואצת של הרפואה האלטרנטיבית, נכנסו לשימוש במקומות מסוימים גם אמצעים אלטרנטיביים לטיפול בחרדה מטיפולי שיניים, דוגמת שימוש בתמציות פרחי באך, ליצנות רפואית ואפילו היפנוזה. כל אלו נשמעים אולי מעט הזויים, אך עובדה כי הם מסייעים באחוזי הצלחה גבוהים, בטיפול בחרדות ופחדים (הליצנות הרפואית מכוונת בעיקר לילדים, אך ישנם גם מבוגרים רבים ששמחים לפגוש ליצן בטרם הכניסה לרופא השיניים...).

הדבר החשוב ביותר עבור כל מי שסובל מפחד עמוק מביקור אצל רופא השיניים, הוא להכיר בכך כי רבות מן השיטות בהן נעשה שימוש כיום הן אפקטיביות ביותר, ועשויות לסייע גם לו. ההכרה בכך שיש סיכוי להגיע למצב בו טיפול השיניים עובר בשלום וללא כאבים וחרדות היא הצעד הראשון והחשוב ביותר בדרך לטיפול בבעיה המשותפת להמוני אנשים בכל העולם.

בתקווה, בעוד כעשר או עשרים שנים, ביקור אצל רופא השיניים ייחשב אצל כולם לביקור שגרתי אצל הרופא אשר אין לחשוש ממנו כלל, בדיוק כמו רופא המשפחה או כל רופא אחר אליו אנחנו הולכים.

שיטות הטיפול המתקדמות המפותחות ללא הרף בימינו מבטיחות כי בעתיד אף אחד לא יצטרך להפסיד שעות שינה בעקבות חששות בלתי רציונאליים מטיפול כזה או אחר.

 



תגיות המאמר: רופא שיניים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נתי וינר, קידום אתרים - סאו סימפל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נתי

מאת: נתיאירועים וחתונות – כללי15/12/101577 צפיות
חתונה היא אחד האירועים המשמחים והמאושרים בחייהם של הזוג המאושר – היום בו הם מתאחדים לנצח ומקימים את התא המשפחתי האישי שלהם. עם זאת, עד כמה שיום זה יכול להיות יפה ומרגש, החודשים המקדימים לאירוע עלולים להיות מלחיצים, מעייפים ואפילו מתישים. ארגון חתונה היא משימה לא פשוטה בכלל – צריך לזכור המון דברים, לתאם בין גורמים שונים, לוודא כי הכול ידפוק כמו שעון כדי שלא יהיו אי נעימויות וכד'.

מאת: נתילימודים בחו"ל15/12/101338 צפיות
חברויות והיכרויות עם אנשים אחרים הם הבסיס של הקשרים החברתיים שלנו בחיים, קשרים אשר מגדירים אותנו ותורמים לנו הרבה מאוד. בלי חברים ומכרים – איפה היינו היום? מה היינו עושים בכל הזמן החופשי שלנו? לכן, רובנו מנסים עד כמה שניתן ליצור חברויות אשר יתאימו לנו – חברויות עם אנשים הדומים לנו לפחות באספקטים מסוימים, או אנשים אשר מעניין לנו איתם.

מאת: נתיעבודה וקריירה - כללי15/12/101256 צפיות
תקופה של חיפוש עבודה, אותה נאלצים כל אחת ואחד מאיתנו לעבור מדי פעם, יכולה להיות תקופה מעצבנת ולא כל כך נעימה. ההמתנה לקבלת תשובות, הצורך להתמודד עם דחיות מרובות ותשובות שליליות מבאסות, ולהתפרנס תוך כדי עד שתגיע המשרה המיוחלת.

מאת: נתיבית חכם28/11/101305 צפיות
נכון, מערכות "בית חכם" אמנם עדיין לא נעשו לחלק אינטגראלי מחיינו אולם נראה שהשינוי המתבקש יגיע, ואולי אף מוקדם מהצפוי. מהן למעשה מערכות בית חכם?

מאת: נתיהדברה28/11/101069 צפיות
האמונה הרווחת קובעת שמכת המזיקים מתחדשת במלוא עוצמתה בקיץ, כאשר השמש זורחת ומעניקה לבעלי החיים המזיקים תנאים אופטימאלים לרביה ולפעילות אולם המציאות, על כל פנים, מוכיחה שההפך הוא הנכון

מאת: נתיבניין ואחזקה - כללי28/11/101094 צפיות
סתיו, אין כמו הסתיו. תל אביב מתחילה להיות מקום קצת יותר נורמאלי לחיות בו אחרי אחוזי הלחות המטורפים של הקיץ, השלכת מתחילה לתת את האותותיה בעצים, החצבים פורחים והלילות מתקצרים. גם טכנאי מזגנים מתחילים לעבוד קצת פחות קשה...

מאת: נתינישואין26/11/101577 צפיות
זוגיות, הקמת בית ומשפחה יחדיו – זהו החלום של מרבית האנשים בעולם, האידיאל שהם רואים לנגד עיניהם. כל אחד ואחת כמעט מחפשים במשך שנות צעירותם עבור הנפש התאומה שלהם, עמה יוכלו להתחיל חיים משותפים ובעתיד גם להביא ילדים לעולם.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201588 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181668 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181778 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181589 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171504 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171504 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171379 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica