חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי רפואה משלימה

בשני העשורים האחרונים הרפואה האלטרנטיבית התקדמה שלב במדינה שלנו. אתם יכולים למצוא את כל השירותים השונים של ביטוחי בריאות כמו גם לימודי רפואה משלימה – ההכרה הציבורית ברפואה אלטרנטיבית הלכה והתרחבה ישנם תחומים רבים של לימודי רפואה משלימה כמו גם עשרות מכללות באזור הבה ננסה לעשות קצת סדר.

ישנם עשרות מכללות שמתעסקות בתחומים שונים של לימודי רפואה משלימה , רפואה אלטרנטיבית החל מרפלקסולוגיה, דרך רייקי, אקופונקטורה (דיקור סיני), שיאצו, באך ועוד. ישנו הבדל מהותי בין אדם שהגיע ללמוד על מנת להרחיב ולהעשיר את ידיעותיו לבן אדם שהגיע על מנת לרכוש מקצוע. הבנה ומומחיות אמיתית בזה או בקורסים שנתיים אחרים בנושא צריך להדגיש שכנראה לא תהיה מספקת, קורסים כאלו יכולים להיות מצוינים אך לא מספקים על מנת לפתח קריירה בתחום.

מטפל שיפעל לפתח את "ארגז הכלים" שלו וילמד יותר יוכל להצליח יותר ולפתח את הקריירה שלו. או אדם שיש לו מקצוע ובא ללמוד משהו שיוכל להשתמש בו כעבודה במשרה חלקית. על מנת ליצור קריירה אמיתית יעשה טוב לבדוק מסלולי לימוד רציניים יותר במכללות שאורכים מספר שנים ומוכרים על ידי גופים רפואיים כמו מסלולי הלימוד ארוכי הטווח של מכללות שבהם הלימודים מעמיקים יותר והופכים אתכם למקצועיים יותר. לימודים לטווחים קצרים יותר לא יתנו לכם מספיק כלים ותוכן על מנת להרחיב את קהל הלקוחות שלכם.

ישנם מסלולים רבים בתחום הרפואה האלטרנטיבית קורס רפואה סינית ואו  "רפלקסולוגיה" – ריפוי על ידי נקודות לחיצה בכף הרגל, "אקופונקטורה" - (דיקור סיני) ריפוי על ידי החדרת מחטים בנקודות אסטרטגיות בגוף,  "נטורופתיה" - קורס תזונה, "שיאצו" -  ריפוי על ידי עיסוי ומתיחת הגוף, "אירידיאלוגיה"  - קריאת אירוסים, "ארומ-תרפיה" – ריפוי בעזרת ריחות.

ישנם גם מסלולים שיש בהם חפיפות כלומר מסלולים שלומדים בהם שיאצו ונטורופתיה מתפתחים בשנים האחרונות עקב המודעות הגדלת לתזונה, צריכת ויטמינים , נוגדי חמצון ועוד. מוכרים על ידי ארגונים בריאות ובתי חולים שמספקים טיפולי דיקור סיני בביטוח הבריאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131790 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131839 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131646 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132095 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131545 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131686 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131684 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213924 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201551 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201462 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201349 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191642 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181647 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica