חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוחים פלסטיים- הגדלת חזה

מאת: אורי פלנטינשים - כללי24/10/20101150 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניתוחים פלסטיים- הגדלת חזה

כירורגיה אסטטית וניתוחים פלסטיים נהיו נפוצים מאוד בישראל היום. היות ורמת הטכנולוגיה הרפואית השתפרה בכמה רמות, היום ניתוח פלסטי הוא פרוצדורה בטוחה מאוד בעלת אחוזי הצלחה שמגיעים כמעט למאה אחוז.

ניתוחים פלסטיים היום נהיו נגישים לכלל הציבור. מוצר שהיה פעם נחשב כמתאים לאליטה של העשירים והמפורסמים, הפך להיות מוצר שכולם אוהבים וצורכים. מחירי הניתוחים ירדו בעשרות אחוזים והגיעו לרמה שכל אחד יכול להרשות לעצמו.

הפרוצדורה המפורסמת ביותר היא הגדלת חזה

מתוך כלל ההליכים הנפוצים ביותר של כירורגיה פלסטית ישנם כמה שהם המפורסמים ביותר. הנפוץ מכולם הוא כמובן ניתוח הגדלת חזה. קשה להאמין עד כמה הגדלת חזה נהייתה מפורסמת בישראל. כל אישה או נערה שלא מרגישה נוח עם מבנה הגוף שלה, יכולה ויותר ממוזמנת להגיע לאחת המרפאות שמציעות ניתוחים פלסטיים ולעשות את הניתוח.

איך בעצם עובדת פרוצדורה הרפואית של הגדלת חזה? האם כל אחת יכולה לצעוד לתוך מרפאה ולבקש לעבור הגדלת חזה? האם כירורגיה פלסטית לא נאכפת בכלל בישראל או שצריך אישורים מיוחדים כדי להציע שירותי פלסטיקה?

פגישה ראשונה

כל בחורה שמעוניינת באחד הניתוחים הפלסטיים, קודם כל מוזמנת לפגישת היכרות וייעוץ שבדרך כלל ניתנת בחינם. הרעיון הוא להכיר את המטופלת ולבדוק את מצבה הרפואי. בנוסף להסביר לה את ההליכים הרפואיים שיהיה עליה לעבור, את כל התנאים הנדרשים כדי להיות מנותחת, מחירים ולעבור על אישורים רפואיים מתאימים.

המטופלת הפוטנציאלית מצידה אמורה לשאול את כל השאלות הקשות, כמו איך זה הולך להשפיע על הבריאות שלה, על בריאות הנפש שלה ואיך מתחזקים את השתלים בעתיד.

השאלות המטרידות הן רבות מאוד וצריך לקבל את כל התשובות הנכונות לפני שנכנסים לטיפול רפואי כמו ניתוח פלסטי.

הדברים שצריכים להטריד את המטופלת הטרייה הם הדברים הבאים. לחלק לא מבוטל מהליכי כירורגיה פלסטית קיימת השפעה נפשית. ההרגשה שלך משתנה, הדעה שלך על עצמך משתנה ולפעמים אפילו קורה שאת מסתכלת במראה ולא מזהה את עצמך, גם זה דבר שיכול לקרות. חייבים לדעת ולהיות מוכנים לזה ולהבין שקיימת אפשרות של ליווי פסיכולוג שיעזור לך להחליק בקלות לתוך המראה החדש שלך.

השפעות רפואיות: במקרה של הגדלת חזה צריך לשים לב לבעיות גב. נשים שהגדילו את החזה ביותר ממה שהיו צריכות, התחילו לסבול מבעיות של גב. גם זו עובדה שצריך לקחת בחשבון כאשר באים לייעוץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי פלנטי

מאת: אורי פלנטיניתוחים פלסטיים25/10/10919 צפיות
כולכם מכירים את הביטוי ניתוחים פלסטיים, כולנו רואים את הפרסומות הרבות בטלוויזיה בקשר לכמה יפים אנחנו יכולים להיות וכמה זה רעיון טוב בשבילנו לעבור הליכי כירורגיה פלסטית, כדי שנהיה הרבה יותר יפים ובעיקר מאושרים יותר ממה שאנחנו עכשיו. המסרים בפרסומות הם בדרך כלל די דומים: תעשה ניתוחים פלסטיים, עדיף כמה שיותר מהם ואתה תהיה מאושר וכמובן גם מעושר. זה הרי בטוח, אתם רק צריכים לבחור איזה הליכים קוסמטיים מתאימים לכם קצת יותר מהאחרים.

מאת: אורי פלנטיניתוחים פלסטיים25/10/101229 צפיות
בעולם הגדול או יותר נכון ארצות הברית של אמריקה(מה שקרוי אצלנו העולם הגדול) ניתוחים פלסטיים וכירורגיה פלסטית כבר קיימים ועובדים הרבה מאוד שנים. כמובן שגם בישראל קיימים ניתוחים פלסטיים שנים רבות, אבל זה לא העניין בכלל.

מאת: אורי פלנטינשים - כללי24/10/101488 צפיות
שלום שמי דנה, אני עברתי נוח פלסטי, הגדלתי את היקף החזה שלי ואני רוצה לספר את הסיפור שלי כדי שכולם וכמובן כולן ידעו שזה בסדר גמור ושום דבר נורא לא קורה כתוצאה מזה. הסיבה שאני רוצה לספר על ההליך שאני עשיתי זה שחברות רבות שלי רוצות לעשות ניתוחים פלסטיים גם כן אבל נורא חוששות מההשלכות של ההליך.

מאת: אורי פלנטיבריאות נשים24/10/101105 צפיות
אם תחשבו על זה לעומק תראו שמעשה ניתוחים פלסטיים הם המצאה של העשר שנים האחרונות, לפני עשרים שנה, לא הייתם יכולים לשמוע אנשים בכל מקום מדברים על כך שעשו טיפול רפואי כזה או אחר.

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179299 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711379 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610934 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152276 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151877 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151809 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151986 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica