חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוחים פלסטיים וכירורגיה פלסטית בישראל

ניתוחים פלסטיים וכירורגיה פלסטית בישראל

בעולם הגדול או יותר נכון ארצות הברית של אמריקה(מה שקרוי אצלנו העולם הגדול) ניתוחים פלסטיים וכירורגיה פלסטית כבר קיימים ועובדים הרבה מאוד שנים. כמובן שגם בישראל קיימים ניתוחים פלסטיים שנים רבות, אבל זה לא העניין בכלל.

הכוונה שלי היא מבחינת היקף הניתוחים שמתבצעים בישראל, הפופולריות של הניתוחים ובכלל היקף השימוש באוכלוסיה של כירורגיה פלסטית. נכון שהכל קיים כבר עשרות שנים אבל רק בעשר שנים האחרונות זה באמת נהיה פופולרי.

בארצות הברית של אמריקה, סיפורים על כוכבי הוליווד שעברו ניתוחים פלסטיים הבסתר, קיימים כבר עשרות רבות של שנים. עוד כאשר מדונה הייתה צעירה(מי בכלל זוכר מתי זה היה ), היו שמועות על ניתוחים פלסטיים והליכים של כירורגיה רפואית. מייקל ג'קסון זכרונו לברכה עשה כל כך הרבה טיפולים קוסמטיים והליכים קוסמטיים כאלו ואחרים עד שלמעשה כבר לא הייתם מצליחים לזהות אותו, אם הייתם נתקלים בו ברחוב.

ברגע שהיפים והמפורסמים משתמשים בשירותי הכירורגיה הפלסטית, זה מושך אחריו את כל השאר. אי לכך ובהתאם לזאת, האמריקאים מבצעים ניתוחים פלסטיים והליכים קוסמטיים אחרים כבר עשרות שנים ואני לא מתכוון לעשר שנים, אלא כמה עשרות טובות.

הסיבה הנוספת היא במיוחד שהפרוצדורות האלו עולות יחסית מעט כסף בארצות הברית. היות והמדינה כל כך גדולה עם כל כך הרבה אפשרויות, ניתן למצוא מנתח פלסטי כמעט בכל מחיר. ניתוחים פלסטיים בארצות הברית, הם נגישים לכל כיס.

ניתוחים פלסטיים בישראל:

בישראל המצב הוא קצת אחר. היות ושנים רבות, ממש עד לא מזמן ישראל נחשבה למדינה כמעט סוציאליסטית, כזו שמקדשת את הכלל על חשבון הפרטי, ניתוחים פלסטיים וכירורגיה פלסטית ממש לא באו בחשבון. איך היו מסתכלים עליך בחברה כאשר אתה כל כך מתעסק במראה החיצוני שלך ולא במה שחשוב לחברה הישראלית? למה זה בכלל משנה לך איך אתה נראה? הערבים לא יסתכלו על המראה שלך.

אבל גם ישראל היא לא אי חסין מהשפעות של תרבות, קידמה ופיתוח. גם ניתוחים פלסטיים הגיעו לישראל. היהודים נפתחו לקבל על עצמם הליכים של כירורגיה פלסטית. זה לא היה תהליך פשוט בכלל, לא בקלות העם סגולה קיבל את האפשרות שהוא יכול להיות יפה וייצוגי גם בלי להרגיש רע עם עצמו בקשר לכך.

הדלתות נפתחו מאוד לאט אבל בסוף הן נפתחו. ברגע שהזרם התחיל, אלפי ישראלים התחילו לנסות ולבצע ניתוחים פלסטיים והליכים של כירורגיה פלסטית. גם לנו זה מגיע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי פלנטי

מאת: אורי פלנטיניתוחים פלסטיים25/10/10922 צפיות
כולכם מכירים את הביטוי ניתוחים פלסטיים, כולנו רואים את הפרסומות הרבות בטלוויזיה בקשר לכמה יפים אנחנו יכולים להיות וכמה זה רעיון טוב בשבילנו לעבור הליכי כירורגיה פלסטית, כדי שנהיה הרבה יותר יפים ובעיקר מאושרים יותר ממה שאנחנו עכשיו. המסרים בפרסומות הם בדרך כלל די דומים: תעשה ניתוחים פלסטיים, עדיף כמה שיותר מהם ואתה תהיה מאושר וכמובן גם מעושר. זה הרי בטוח, אתם רק צריכים לבחור איזה הליכים קוסמטיים מתאימים לכם קצת יותר מהאחרים.

מאת: אורי פלנטינשים - כללי24/10/101153 צפיות
כירורגיה אסטטית וניתוחים פלסטיים נהיו נפוצים מאוד בישראל היום. היות ורמת הטכנולוגיה הרפואית השתפרה בכמה רמות, היום ניתוח פלסטי הוא פרוצדורה בטוחה מאוד בעלת אחוזי הצלחה שמגיעים כמעט למאה אחוז.

מאת: אורי פלנטינשים - כללי24/10/101490 צפיות
שלום שמי דנה, אני עברתי נוח פלסטי, הגדלתי את היקף החזה שלי ואני רוצה לספר את הסיפור שלי כדי שכולם וכמובן כולן ידעו שזה בסדר גמור ושום דבר נורא לא קורה כתוצאה מזה. הסיבה שאני רוצה לספר על ההליך שאני עשיתי זה שחברות רבות שלי רוצות לעשות ניתוחים פלסטיים גם כן אבל נורא חוששות מההשלכות של ההליך.

מאת: אורי פלנטיבריאות נשים24/10/101108 צפיות
אם תחשבו על זה לעומק תראו שמעשה ניתוחים פלסטיים הם המצאה של העשר שנים האחרונות, לפני עשרים שנה, לא הייתם יכולים לשמוע אנשים בכל מקום מדברים על כך שעשו טיפול רפואי כזה או אחר.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161788 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161680 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161785 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161620 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152278 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151785 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152309 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica