חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ לכתיבת תוכנית עסקית

מאת: שגיב אמרייזמות עסקית24/10/20101141 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק



תוכנית העסקית היא בצם מסמך גדול מאוד הבנוי מרובדים רבים. רובם המוחלט של היזמים בישראל יש להם רעיון טוב לעסק, אבל אין להם יכולת השיווקית, יכולת פיננסית  או לחילופין- ראייה האובייקטיבית שכל כך נדרשת על בשביל לבנות את התוכנית העסקית בעצמם.

בישראל כיום פועלות עשרות חברות העוסקות בתחום כתיבת התוכנית העסקית לעסק שלך, אך בכל זאת מרבית היזמים מעדיפים לכתוב בעצמם את התכנים לתוכנית העסקית.

יתרונות בפנייה לגורם חיצוני לכתיבת תוכנית עסקית
חברות, לרוב ייעוץ עסקי, המתמחות בכתיבת התוכנית העסקית, מעסיקות בשורותיהם יועצים בעלי ידע כלכלי עמוק בשילוב עם ידע שיווקי נרחב, המנוסים בכתיבת מאות תכניות עסקיות. ניסיון שכזה המביא עימו כלים מקצועיים, אשר בסופו של תהליך יכולים בהחלט להגידל מאוד את הצלחת המיזם.

היתרונות  על פני כתיבה עצמאית של היזם עצמו הם:
1.    חברות ייעוץ העסקי יודעות ומנוסות היטב בשיטות להגדלת קהל היעד אליו מכוונת אותה התוכנית העסקית ומכוונות את כל הכתיבה של התוכנית העסקית לקהל זה בצורה השיווקית האפשרית ביותר בשביל להשיג את המטרה.
2.    חברות הייעוץ העסקי ניחנו בחשיבה אובייקטיבית ובלתי משתמעת לשני פנים, על יכולת ההיתכנות של המיזם, ולכן הן יכולות בקלות להצביע על נקודות כאלו ואחרות שהיזם שכל כך בטוח בעצמו והמונע הרבה פעמים לא יותר  מרגש לא תמיד שם לב אליהן.
3.    חברות ייעוץ עסקי  מעסיקות הרבה מאוד מומחים: יועצים פיננסים, ברוב המקרים: כלכלנים ורואי חשבון, אשר מתגברים על הקשיים שבפרקים העסקיים.
4.   חברות הייעוץ העסקי בעלות הניסיון ומערכות קשרים ויכולות גם  לשלב כתיבת התכנית העסקית וגם לשלב ההפצה של תוכנית עסקית זו בין מספר מקבלי החלטות בשוק.

יתרונות בכתיבה עצמאית של התכנית העסקית
יזמים כאלו ואחרים בוחרים לכתוב תוכנית עסקית בעצמם ללא כל עזרה, ללא פנייה לחברות ייעוץ חיצוניות. הסיבות והיתרונות העיקריים לכתיבה עצמאית של תוכנית עסקית הינם:
1.    היזם הוא זה שמכרי הכי טוב את המיזם בצורה הטובה ביותר, ולכן גם יודע להסביר אותו מנקודת מבט טובה ביותר.
2.    כתיבת התוכנית העסקית, כפועל יוצא, מכריחה את היזם לבדוק שוב ולחקור לעומק את המיזם כולו, ובכך מאפשרת לו גם ללמוד באופן מפוכח על הרעיון, וגם לבצע ולנהל אותו ביעילות בשלב מאוחר יותר.
3.    חברות ייעוץ עסקי טובות, הופכות את תהליך כתיבת התוכנית העסקית  לתהליך יקר ותובעני . ליזם בראשית דרכו כדאי לשמור על גם על הון עצמי לשימוש החברה וגם על ההון העצמי לשימוש העצמי וכל חסכון הוא הכרחי.

יתרונות בכתיבת תוכנית עסקית משותפת
בשנים האחרונות מתקבל פתרון נוסף ומעניין, הכולל את כל היתרונות המוזכרים לעיל.

היזם הוא זה שכותב את התוכנית העסקית בעצמו, אך בפרקים הפיננסים, בשיווק, ובבדיקת התוצר הסופי הוא נעזר בחברת ייעוץ חיצונית.
הליך זה מעניק יתרון נוסף לתהליך - והוא היכולת למקד את חברת הייעוץ בקטגוריית מוצרים או שירותים ספציפית ובכך גם לספק ליזמים את היכולת להגיע להצלחה מקסימאלית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיב SEO

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיב אמרי

מאת: שגיב אמריטבעות אירוסין ונישואין05/07/122143 צפיות
מאמר בנושא טבעות אירוסין. מידע אמין ושימושי העוזר בקניית טבעות אירוסין למינהן ונותן טיפים לבחירת חנות תכשיטים טובה.

מאת: שגיב אמריאדריכלות16/04/121412 צפיות
עיצוב חדרי שינה הוא נושא רגיש מאוד. חוץ מחדר האמבטיה, חדר השינה הוא החדר הכי אינטימי בבית שלנו ובחיים שלנו. חשוב מאוד שנרגיש בנוח בחדר השינה שלנו ושיהיה לנו נעים ללכת לישון בו.

מאת: שגיב אמרישיער09/04/121552 צפיות
תוספות שיער הפכו בשנים האחרונות לאופנה של ממש בשנים האחרונות. תוספות שיער הן למעשה שיער סינתטי או שיער טבעי אותן מדביקים או שוזרים אח השיער הקיים שלכן. תוספות שיער יכולות לשדרג לנו את המראה החיצוני ולהעניק לנו את המראה שתמיד רציתן. תוספות שיער מתאימות לכל מי שמעוניינת. במראה זוהר.

מאת: שגיב אמריאנרגיות03/10/119977 צפיות
יוגה מהווה אפקט הרגעתי מעולה, במאמר זה נדבר על תרגול היוגה כאפקט הרגעה.

מאת: שגיב אמריאילוף בעלי חיים15/09/111935 צפיות
מספרה לכלבים זוהי מספרה שמעניקה טיפולי יופי לכלבים שלנו, כן לא רק לנו מגיע להיות יפים ומטופחים, מסתבר לגם לכלב שלנו יש צרכים.....

מאת: שגיב אמריזוגיות ואהבה22/08/111398 צפיות
הרבה פעמים בני זוג מחליטים לפתע לגשת לייעוץ זוגי, בעיקר מאחר והם הלכו קצת לאיבוד בתוך המערבולות הרגשיות המהווים אתה היום יום שלהם. במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע בנושא

מאת: שגיב אמרימסחר אלקטרוני22/08/111896 צפיות
אתרי דילים יומיים? זה המקום בשבילכם! במאמר זה תוכלו לגלות את נפלאות המחיר ה"קצת יותר זול" הכל דרך רכישה חברתית!

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232340 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232377 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231585 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232453 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222836 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221320 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221373 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica