חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות כניסה מפלדה – הרכב טכני

כשרואים דלתות כניסה מעוצבות בקפידה מתרשמים בעיקר מסגנון העיצוב ונוטים לשכוח את המפרט הטכני והחומרים ממנה עשויים הדלת. חשוב לדעת כי דלתות כניסה מפלדה חולקות את אותו מפרט טכני, פחות או יותר, וההבדל במחיר הוא בעיקר בגלל שירות טוב יותר. יחד עם זאת, דלתות כניסה מעוצבות מפלדה יכולות להיות בעלות מחיר שונה, זאת בגלל טיב העיצוב.

אבל קודם כל, בואו נראה ממה מורכבות רוב הדלתות בישראל:

המפרט הטכני של דלתות כניסה מפלדה.

דלתות כניסה מפלדה סטנדרטיות מורכבות משני לוחות פלדה בעובי 1.25 מילימטר, כאשר כל אחד מהלוחות עובר תהליך של גילוון בקור ובציפוי אבץ אלקטרוליטי בעל תכונות של חוזק ועמידות גבוהה. ציפוי בסיסי זה מונע חלודה ושומר על הדלת לאורך השנים.

לאחר הציפוי, דלתות כניסה מפלדה עוברות תהליך של כיפוף הלוחות בהתאמה לצד הדלת, זאת על מנת לאפשר השחלה של הלוחות אחד בתוך השני היוצרים דלת כניסה בעובי סטנדרטי של 52 מילימטר בדיוק, ללא תוספות דקורטיביות שיגיעו מאוחר יותר.

דלתות כניסה מגיעות בגבהים שונים ולכן, בתהליך ההכנה משאירים מקום בתחתית לאינסרט אשר מושחל לדלת ומקבע אותה בגובה הרצוי בעזרת ניטים. לכל אינסרט כזה יש מברשת בתחתיתו, אשר גורמת לחרישיות, מונעת שריטות בריצפה וחדירה של רוח, רעש, חרקים ואבק.

דלתות כניסה מפלדה מכילות גם שלושה צירים בעלי יכולת נשיאה של משקל כבד שכן לוחות הפלדה כבדים מאוד. הרכבה של הצירים מונעת קירסה של הדלת לאורך השנים.

את החלל הפנימי של דלתת כניסה מפלדה ממלאים בחומר פוליאוריטן מוקצף המעניק תכונות של חוזק והומוגניות לדלת, מבצע בידוד אקוסטי, מונע חדירת חום וקור, מחזק את הדלת וגורם לעמידות בפני רעידות וטריקות חזקות.

דלתות כניסה מפלדה עוברות תהליך נוסף של ציפוי בוינורית, היא יריעת הפלסטיק דמוית העץ המוכרת כל כך, או צביעה ידנית המאפשרת, בשלב מאוחר יותר, לעצב את הדלת בעיצוב ייחודי.

בשלבים הסופיים, מולבשים על דלתות כניסה מפלדה מנעול רב בריחי בעל תו תקן ישראלי עם צילינדר, דיסקית וכל אמצעי המיגון על מנת שלא יהיה אפשר קדוח ולחדור את הדלת בקלות. ידיות מורכבות, סגר ביטחון להגברת בטיחות מורכב גם כן, פס אטימה נגד אבק ולמען סגירה חרישית, משקוף תואם התלוי בסוג הבניה וזהו, יש לכם דלת פלדה מוכנה.

דלתות כניסה מפלדה הן השכיחות והבטוחות ביותר בישראל וכיום, בנוסף למפרט הטכני המצוין יש אפשרות לעצב את הדלת כרצנכם, בעצוב מודרני, אוריינטלי, כפרי או מינימליסטי. אל תהססו לבדוק את המפרט ורק לאחר מכן להסתכל על העיצוב המרהיב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:
עו"ד עמיחי זילברברג - התמחות בהוצאת דרכון פולני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמיחי דרכפו

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/10923 צפיות
מסות גדולות של אנשים משתמשים בשירותי שליחויות שצריכים לוודא שהחבילות שלהם יועברו בצורה מהירה ובטוחה. שירותי השליחויות באנגליה החלו..

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/10872 צפיות
לעיתים קרובות, אנשים לא מחזיקים בציפיות הנכונות מחברת שליחויות. זה אומר שאנשים בדרך כלל מצפים לשירותים שלא נמצאים..

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/10939 צפיות
שירותי חברות השליחויות הן שירותים שאין להן תחליף לכל שירותי הבית והעסקים, אשר פותרות את הלקוחות מהמתחים הקשורים לשיגור המשלוחים אשר גוזלים זמן רב. מה יהיו השיקולים שלך בבחירת חברת שליחויות ?

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/10969 צפיות
שליח זהו אדם או חברה אשר מבצעת שליחויות של הודעות, חבילות ודואר. שליחים מובדלים מדואר רגיל עקב כמה הבדלים כמו מהירות, ביטחון, מעקב, חתימה, התמחות ובידול של השירותים המוצעים, וזמני הגעה של דבר דואר קבועים מראש שזה שירות אופציונאלי לרוב שירותי הדואר..

מאת: עמיחי דרכפוניקיון26/10/10898 צפיות
אז נכון, כל אם בישראל ואב ממש מתחשב יגידו לכם כי הם מתנגדים לרעיון הכללי של ניקיון דירות בידי אחרים, כי הרי לא..

מאת: עמיחי דרכפובריאות הנפש26/10/101416 צפיות
טיפול פסיכולוגי בשיטת דמיון מודרךנחשב טיפול קצר מועד, כלומר, כזה המגיע לתוצאות מיידיות בזמן יחסית קצר של כמה חודשים. יחד עם זאת, חשוב להבין..

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/101011 צפיות
בחירת חברת שליחויות חייבת להיעשות במלוא הרצינת הראויה שכן זוהי יכולה להיות החלטה שתייעל את העסק שלך או שתסבך..

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222800 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223111 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211371 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211588 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211563 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica