חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

"הרחם" - יודעת לחשוב....להרגיש....ולדבר!!!! עבודה עם ה......ד.נ.א

מאת: מאיה ברשרפואה משלימה18/01/20091152 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"הרחם" - יודעת לחשוב....להרגיש....ולדבר!!!!

מאיה ברש

טראנס-מדיום טיפול בתת-מודע

רפואת תדרים  ורפואה קוריאנית

  

ד"ר קאנדייס פרט שהינה מנהלת  המחלקה הביו-כימית של "המכון הלאומי לבריאות הנפש"

שבארצות הברית, טוענת מזה זמן רב שזה שרירותי ביותר שביו כימיקל כמו

DNA

שייך ומקושר

ל "גוף"  יותר מאשר "להכרה"

כלומר שה -ד.נ.א  המצוי בכל תא ותא שלנו נחשב "כידע" טהור  לא  פחות מאשר חומר,

משמע שכל התאים בגוף הפיזי שלנו ובמרחב הפנימי הנם בעצם "רשת מידע " ואינפורמציה אשר מנהלת שיחה ואינטראקציה בניהם שותפת וכמעט בלתי נתפסת למוח האנושי ובכך משפיעה על התפקודים החיוניים בגופינו כדוגמא..קצב חילוף החומרים/ תהליכי גדילה / תפקודי כבד,כליות,לב,מעיים קיבה,סוגי הבלוטות

וכמובן גם עם כל המערכת האנדוקרינית..ההפריה  והפריון, מצבי הרוח, הדיכאון ומה לא..

  וכך ד"ר פרט במונח body mind  "גוף-נפש"

ובהתייחסות זו בעצם ממוטטת את ההפרדה והגישה המדעית המקובעת והמיושנת במונחים ובעיקר בהתייחסות אליהם.

מכאן שכל אופן הטיפול וההתייחסות משתנות ללא הכר.

יש הבדל ענק ומהותי בין לטפל בגוף ו/או בנפש  כאברים פיזיים ובין  טיפול  והתייחסות

לגוף  כ...."גוף חושב"  ולגוף המדבר

בגוף החושב יש "תודעה ערה" זורמת ומתפקדת כל הזמן ללא הרף וללא הפוגה של שנייה, בכל תא יש מאות אלפים של קולטנים שלא מפסיקים לעבד את המידע והאינפורמציה שזורמת לתוכו וכל הזמן משתנה ומתקיילת על פיהם.

עכשיו ברור יותר מתמיד שכל דבר המתרחש במישור המנטאלי/רגשי חייב להתבטא ולהשאיר את חותמו במישור הגוף הפיזי. למשל חוויה חזקה או כאב ייצרו מייד דפוס חדש של כימיקלים במוח ולא רק במוח שבראש אלא לכל תא ותא יש שיכפול גנטי של כל הגופנפש שלנו וכל שאר המערכות.

כך שהשינוי ישתקף מייד בעוד המון מערכות /איברים ומקומות בגוף

מאחר וה   ד.נ.א  הוא הוא המקור שמייצר תאים/ בונה /משקם את אילו שניזוקו/ משלים חלקים חסרים ופגומים של הצופן הגנטי האישי של כל אחד מאיתנו,

הוא גם מבריא - מרפא -ומייצר

ואם נדע לנהל דיאלוג עם האברים שלנו כמו עם הרגשות נוכל להפעיל ולהשפיע, לשנות ולבנות על פי ההנחיה המודעת וזה כוחו של התת מודע.

  

ידע והצהיר על זה הנוירולוג  האנגלי סר ג'ון אקלס שהיה גם חתן פרס נובל באחת מהוועידות החשובות של הפאראפסיכולוגים, ששם כמובן מטבע הדברים דנו על נושאים כמו פסיכוקנטיקה/ טלפתיה/הזזת חפצים/תפיסה על חושית/כוח המחשבה..........ואז אמר בנחרצות..

"שמה שבאמת פסיכוקנטיקה אמיתית זה ההשפעה שיש להכרה על החומר.

במסגרת פעילות המוח. משמע שעם כל מחשבה שלנו "ההכרה" מצליחה ויוצרת "מצבים"

וכך מסתבר ש "הסוד" טמון בהרגלי ותרגולי "ההכרה" בעזרת התת-מודע ומתוך מודעות ורצון .

ברגע שהחולה/מטופל או אישה שרוצה להיכנס להריון מסלקים את הפחד והספק באופן גורף מתחולל

שינוי קיצוני ומיידי. זהו תהליך ריפוי שבא מבפנים  זהו לא  "רעיון"  זוהי  "דרך"  מאוד מתקדמת שפונה ומדברת עם הגרעין הפנימי והעמוק ביותר שבמערכת גוף נפש, שם בדיוק מתחולל השינוי -  הנס  -  ההבראה.

זה החיבור בין רוח לחומר (תאים/רקמות/איברים/מערכות)

שם בדיוק התודעה מתחילה להשפיע.

המכנה המשותף לכל אלה שהצליחו ליצור הריון למרות.....שצלחו מחלות ומשברים....הכניסה להריון וטיפולי הפוריות התרחשו כאשר היה שינוי בעמדות, בתפיסה,בגישה,באמונה, נעשו מלאי תקווה ואמונה גדולה ומוחלטת ביכולתם לשנות מצב ונתון קיים בהרבה אומץ וגישה שאומרת אני יכול/ה להביא את הנס לחיי!

  

מאיה ברש -

 טראנס-מדיום

וטיפול ברפואה קוריאנית  ו- ברפואת תדרים   -תת מודע-דמיון מונחה בשילוב e.f.t. - 

לימודים מהבית =  קורס כתוב "הדמיה ואוטוסוגסטיה ככלי טיפולי"  ישלח למייל  האישי

0528-365990   maya-bar@inter.net.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה ברש

מאת: מאיה ברשרפואה משלימה18/01/091126 צפיות
מייסד השיטה גיישבהכשרתו למד גם רפואה מזרחית סינית וכמובן היו לו גם מיומנויות בדיקור הסיני הוא חווה תוך כדי לימודיו מחקריו ועבודתו שהשיטה עדיין לא מיצתה את עצמה והיה ברור לו שיש מקום להעצמה,.... לפשטות,.... למיידיות....ו לדרך שתשחרר את האדם מסבל ותלות בעזרים/רופאים/תרופות חיצוניות.הגילוי שלו קבע שאפשר לטפל בכל מחלה או חוסר איזון ואף להקדים תרופה למכה כלומר למצוא ולאתר נקודות השתקפויות ביד או ברגל.... לזהות... ולפתור עוד בטרם יגיעו לכלל מחלה או בעיה.

מאת: מאיה ברשרפואה משלימה18/01/091610 צפיות
ההשאה=דימוי =סוגסטיה או אוטוסוגסטיה שזו השאה עצמית כלומר אתה עושה לעצמך הדימוי עוצמתו וכוחו טמונה באמונה שלך (ניקח דוגמא פשוטה: הגעת לאירוע ו חברה שפגשת אומרת לך את נראת נהדר...רזית??? ומייד ולא חשוב מה את מרגישה? איך הגעת לאירוע?איזה מצב רוח היה לך? או האם באמת רזית...מה שבאמת קורה באותה השנייה זה שמצב רוחך ממריא, עולה חיוך, את הופכת ליותר ירוקה לסביבה,והעולם פשוט יפה...(נכון גם לגבר). תוך שאנו מסבים את תשומת ליבינו אליהם אנו יוצרים שינויים פיזיולוגיים, נפשיים -רגשיים מאפשרים ליראות את המחשבות/הרצונות/הפחדים/החלומות/התחושות ובכך גורמים לשינויים וליצירת אחדות בין גוף לנפש, בין פיזי למנטאלי. כך שהדמיון המונחה ככלי טיפולי מאפשר לגייס את המשאבים הללו לטובת כוח הריפוי המיידי,

מאת: מאיה ברשרפואה משלימה18/01/091616 צפיות
הגוף יודע.......הגוף מרפא את עצמו...ה ד.נ.א וכל תא ותא בגוף הינו בעל מודעות, יודע את תפקידו ויודע לאזן ולרפא את עצמו. יודע ליצור חומרים ואף חלקים שחסרים בו ואת ההרכב שלהם בעניין הזה יש הסכמה וקונצנזוס בין כל חלקי הרפואה על ני גזרותיה. הגוף שלנו הוא השותף האולטימטיבי ליצירת בריאות ומצבים מאוזנים הן נפשיים הן רגשיים-מנטאליים, יודע את מלאכת חיזוק הגוף,בנית אנרגיה תקינה ומאוזנת התחדשות,רעננות,ריכוז,מיקוד ולנטרל אלמנטים שליליים מתוכו.

מאת: מאיה ברשרוחניות - כללי17/01/092862 צפיות
חוויה חוץ גופית ניתנת ללמידה ושליטה בתנאי שנוותר על מערכת האמונות, הציפיות ושאר מחסומים פסיכולוגים שהוטבעו בנו ויצרו פחד ומחסום ותפיסת עולם מגבילה. החוויה החוץ גופית זהו מצב שהתודעה ומרכזי האינטואיציה הגבוהים ביותר מופעלים מתרחבים ומכילים את כל המצבים/המקומות/הרצונות/......... חלק מהחוווים זאת מדווחים על תודעה שעוזבת את הגוף לזמן מה.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213886 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201537 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201449 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201342 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191629 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica