חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפרעה מינית אצל נשים

מאת: Amosנשים - כללי28/10/20101497 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחלק גדול מהנשים עם הפרעה של סקס או יותר נכון בעוררות המינית חל שינוי ניכר בתסמינים בעקבות מתן פלסבו, כך מדווחים חוקרים במאמר חדש שפורסם ב-Journal of Sexual Medicine.

ברקע למחקר מסבירים החוקרים כי במחקרים קליניים להערכת טיפולים תרופתיים בנשים עם הפרעות  סקס בתפקוד המיני, התגובה לטיפול דמה הייתה לעיתים קרובות משמעותית. עם זאת, לא ידוע רבות אודות המשמעות הקלינית, הגורמים המנבאים והמנגנונים האחראיים לתגובה לפלסבו.

השפעה פסיכולוגית על סקס

במחקר הנוכחי ביקשו החוקרים לבחון את המאפיינים והמנבאים של תוצאות התפקוד המיני ב-50 נשים עם FSAD, שחולקו באקראי לקבוצת פלסבו במחקר רב מרכזי ומבוקר בן 12 שבועות. החוקרים בחנו את התוצאות בתחילת המחקר, לאחר 4, 8 ו-12 שבועות (לאחר סיום המחקר). הנשים התבקשו לנטר את הפעילות המינית ותחושותיהן במהלך 12 שבועות.

בשליש מהנשים שטופלו בפלסבו תועד שינוי קליני מובהק לאחר תום המחקר, עם גודל השפעה דומה במספר מרכיבים של התפקוד המיני. למרות קשר הדוק בין שיפור בתסמינים ובין תדירות מגע מיני של סקס משביע רצון במהלך הטיפול, תועדה שונות רבה בין המשתתפות בקשר בין תדירות המגעים המיניים והתוצאות.

מהתוצאות עולה כי אף התערבות מוגבלת עשויה להשפיע לטובה על נשים רבות עם הפרעה בתפקוד סקס המיני. לא מדובר בממצאים מפתיעים, אך עולה צורך בהערכת גורמים התנהגותיים במחקרים קליניים.

 מקווה שאהבת את המאמר של פרופסור עמית עקירוב שאני מאוד מעריך וגם אתר דוקטורס - מאמר שאני שמח לחלוק אותו עם העולם שנותן הרבה מידע על נשים והפרעות של נשים בזמן סקס , קריאה מהנה ואתם מוזמנים להכנס לאתר שלהם

קרדיט ל www.doctors.co.il

ד"ר עמית עקירוב

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סקס , סמים , סקס ורוקנרול

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Amos

מאת: Amosנשים - כללי28/10/101542 צפיות
שאלון SFK-K להערכת הצרכים המיניים בקרב נשים אישר את מה שנמצא בשאלון ה-FSFI: התפקוד סקס הטוב ביותר נמצא אצל נשים המשתמשות במירנה. בעיות בתפקוד המיני נמצאו יותר בקבוצת התקני נחושת רגילים, מעט מאוד בעיות בתפקוד המיני נמצאו בקבוצת המירנה. ייחודו של המחקר הנוכחי

מאת: Amosחינוך ולימודים - כללי18/10/103253 צפיות
כהורה, ללמד את הילד שלך לקרוא ולכתוב הוא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה תעשה בשבילם. דרך לקחת את הזמן כדי לעשות את זה לפני שהם הולכים לבית הספר

מאת: Amosדיאטה18/10/101443 צפיות
להתחיל עם עצמך להשתלב עם אימונים וגם אופניים היא אחת הדרכים המהירה ביותר לרדת במשקל ולהרגיש טוב עם עצמך - וזה גם כיף.

מאת: Amosעיצוב18/10/101400 צפיות
ג'ינס סקסי וצמוד זה הדבר הכי חם בשוק כרגע - גם אם אתה לא כ"כ אוהב....................... המשך לקרוא

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179308 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711387 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610942 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152277 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151878 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151809 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151986 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica