חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פינוי דירה למה לא לשלם כסף !!!

מאת: גיא שטילפורומים וקהילות30/10/20101147 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פינוי דירה מיקצועי ,נועד לתת מענה לכמה וכמה סוגי אנשים,הניתקלו בבעיה ולא ידעו איך להיתמודד איתה לבד ובכוחות עצמם.
1)הרבה אנשים יורשים דירות מקרובי משפחה,הדירות הללו לרובם של אנשים מבוגרים,שבמשך הזמן של חיהם אספו ואגרו מלא חפצים ופיצפקס,וגם הרבה אשפה,הדור הקודם היה אספן של חפצי נוי ושל רהיטי נוי כמו מזנונים וויטרינות ענקים,בעלי הדירות היורשים לא זקוקים לחפצים אלו,וזקוקים לדירה רק בתור נכס להשכרה או למכירה,ורוצים בסילוק החפצים מהדירה.
חלק מפנים בעצמם וזורקים לאשפה ולרחוב,וחלק פונים לחברות פינוי הגובות מהם כסף,לפינוי המדובר.
אנו גיא ויורם חשבנו קדימה ומצאנו דרך גם להיתפרנס מכך וגם לתת לאנשים נזקקים
ומישפחות במצוקה,וכול זה מבלי לבקש כסף או תמורה מיורשי הדירות.
ולמה?,ברוב הדירות יש הרבה חפצים ישנים שחלקם שווים כסף בשווקי היד שניה,ואנו מוכרים אותם בשווקים של היד השניה ומכך מתפרנסים
וחלק מהדברים הלא סחירים בשווקי היד שניה נימסרים לאגודות ניזקקים ולמישפחות במצוקה כלכלית.אנו מוסרים לאגודות כמו פתחון לב ברשות ניסים ציוני בראשון לציון,כמו כן לאגודת הלב ברשות עמוס ירושלמי בחולון,וכמו כן לאגודת הכוח לתת בפתח תיקוה,וכמו כן אנו תורמים ועוזרים גם לאגודת על סם בתל אביב.
2)הרבה אנשים מבוגרים מחליטים לבד או בעזרת הילדים לעבור לבתי אבות שונים,ואז לוקחים איתם מעט מאוד חפצים ,ושוב אנו נכנסים לתמונה ועוזרים להם בפינוי שאר החפצים הרהיטים והדברים שנשארו בביתם,ושוב כמו שרשמנו ללא שום תשלום או תמורה,כי שוב החפצים שווים בעינו כסף ,וצורך של אדם !3)אנשים העוזבים את הארץ או עוברים דירה,משאירים הרבה חפצים שאספו במשך השנים,ואין להם כבר צורך בהם,בדירה או בנכס שהם עוזבים ,או זורקים לזבל !!!,וחבל!!!,שוב אנו כאן בשבילכם אנו באים לוקחים את מה שאתם לא צריכים,ועוזרים לכם לפנות את הדירה,ובחינם וללא שום תמורה,החפצים הם תמורתנו היחידה.
4)יש אנשים החולים במחלת האיסוף הכפיתי,ואנו גיא ויורם ניתקלנו במקרים שבהם הדירה,המחסן היה מלא בחפצים מהרצפה ועד התיקרה,ואפילו בבית מסוים,אדם ישן במיטבח כי כול הבית,החדרים,הסלון היו מלאים מהרצפה ועד התיקרה בחפצים שונים והרבה אשפה ולכלוך,גם במיקרה כזה אנו מגיעים ועוזרים מכול הלב לפנות את כול הדירה ללא שום תשלום או תמורה,כי לרוב יש באספנות הכפיתית הרבה חפצים המשמשים אותנו לפרנסה או למסירה כמו שכתבנו קודם,לאגודות נזקקים ולמישפחות במצוקה כלכלית.
5)לא עלינו ולא על אף אחד,יוצא מצב שהדירה או המחסן או החנות עלו באש בשריפה שפרצה,שוב אנו מגיעים ומנקים ומפנים את כול החפצים מהדירה ,גם השרופים ביותר,ובתום הפינוי מנקים ומסדרים את החפצים שאפשר להציל,ואת השאר זורקים לזבל,ושוב ללא תשלום או תמורה.
6)ישנם אנשים החולים במחלת הקניות המיותרת כמו למשל מערוץ הקניות,ונאסף בביתם מלא חפצים אפילו חדשים ובערמות ואנו באים ועוזרים לפנותם ללא שום תשלום על כך ,או תמורה.
אז תגידו אתם למה לשלם כסף רב לחברות פינוי הגובות ממכם כסף על פינוי
תמיד יש צורך של אדם אחר לחפצים שאתם רוצים לזרוק
ואנו תמיד מבקשים לא ליזרוק כלום ,אנו באים ואנו ממינים מה לזריקה לאשפה ומה למכירה בשוקים של היד השניה ומה הולך לתרומה,או למסירה לאדם זקוק,
גיא שטיל 054:4435869,www.pinuidirot.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיא שטיל 054:4435869

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא שטיל

מאמרים נוספים בנושא פורומים וקהילות

מאת: בנימין קלינגרפורומים וקהילות24/08/222514 צפיות
עבירות נגד חוקי התכנון והבניה הפכו לחזון נפרץ, ורבים וגם טובים איש הישר בעיניו יבנה. זוהי פגיעה חמורה וקשה בשלטון החוק, המזולזל לעין השמש, ואין איש שם אל לב לאזהרת הגורמים המוסמכים ולפסקי-הדין של בית-המשפט. תיקון מס' 116 מביא בכנפיו מהפיכה רבתי של אכיפת חוקי הבניה פועל יוצא של עבירות הבניה הרבות. זאת ועוד, בעקבות תיקון מס' 116 ותיקונים אחריו תוקנו בהתאמה גם פרקי החוק בנושא רישוי בניה ועוד. השינויים הדרמטיים הן בתחום האכיפה והן בתחום הרישוי לרבות הלכה פסוקה הנסמכת כבר על הוראות החדשות סוקרו בספר תוך הצגת הדין הישן (ההלכה הפסוקה מן העבר עדיין ישימה גם לעניין הוראות החוק ובהתאמה).

מאת: בנימין קלינגרפורומים וקהילות01/08/222505 צפיות
בני זוג מבאר שבע הואשמו בשימוש אסור במקרקעין בגין הוספת מחסן, חניה ודלת כניסה נוספת לדירתם ללא היתר בנייה. הם טענו להגנתם שבכל הרחוב נבנו מבנים דומים ורק נגדם הוגש כתב אישום, כך שמדובר באכיפה בררנית שמקימה להם הגנה מן הצדק. לדבריהם, הם אפילו לא זומנו קודם לחקירה. השופטת זהר דולב להמן מבית המשפט לעניינים מקומיים בעיר קיבלה את הטענות והחליטה לזכות את האישה. האישום נגד בן זוגה לא בוטל לנוכח מעורבותו הדומיננטית יותר בביצוע העבירה, אך נקבע כי שיקולי ההגנה מן הצדק יישקלו לטובתו במסגרת גזר הדין.

מאת: וסא מסהפורומים וקהילות03/06/152966 צפיות
קחי רגע, כבר לא לקרוא וראיתי את המטרות שלהם בשירותי ליווי. נסו עכשיו את העיקרון לאתר של המטרות ליווי שלהם.!.! המטרות כי הינם מדידים. יעדים שירותי ליווי מדידים מאפשרים לנו לפעול עם הרבה יותר בקלות. מה אתה יכול למדוד, אתר ליווי אתה יכול לנהל למדוד את ההתקדמות שלהם. בדוגמה הקודמת, הגדרה של 15 ק ג היא הוקמה יעדים להצלחה. לכן, אם בנקודה שירות ליווי מסוימת, הצלחנו להוריד, אפשר ליעד הסופי שלנו, הרי אנחנו בהחלט התקדמנו.

מאת: golan seoפורומים וקהילות11/05/152306 צפיות
אינדקס אתרים,עסקים מהמובילים בישראל, בעל עסק הרשם עכשיו

מאת: צחי רוזנטלפורומים וקהילות14/03/132149 צפיות
כיצד אפשר להרוויח כסף מפייסבוק בלי בעיה?

מאת: מיקיפורומים וקהילות18/02/131884 צפיות
פורומים מלאים ביתרונות, אך קודם כל צריך להזהר.

מאת: דניאל seoפורומים וקהילות16/04/128436 צפיות
Champions League matches one of the most popular and most-watched sporting events each year. Right from the first match, demand for Champions League tickets is huge since obviously, the real joy in watching these games is being in the stadium where it is all happening

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica