חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תורת המכרזים

מאת: meni zoharצרכנות וקניות01/11/20101459 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיטת המכרז

המכרז מהווה אתגר אסטרטגי הנובע מכללי ההשתתפות הבאים:

  • בכל מכרז קיים מחיר מרבי אותו יכול הלקוח להציע עבור המוצר. לצורךההסבר נניח שהמחיר הוא 100 ₪. במטרה לזכות על הלקוח להגיש הצעה הנמוכה אושווה למחיר המרבי. לקוח שהגיש הצעה בסכום של 100.00 ₪ ימוקם במקום הראשון,במידה ולא הוגשה הצעה זו על ידי לקוח נוסף. לקוח אחר שיגיש את אותה ההצעהבסכום הנ"ל יבטל את הצעת המתחרה הראשון. מעתה ואילך כל משתתף שיגיש הצעהבסכום 100.00 ₪ הצעתו תהיה לא פעילה במכרז. במקרה זה את המקום הראשון יתפוסלקוח שהגיש סכום נמוך מ- 100.00 ₪ והצעתו היא היחידה. הטבלה המצורפתממחישה את התיאור הנ"ל.

שם הלקוח בראשי תיבותסכום ההצעהסטאטוס ההצעה במכרז א.ב מירושלים100.00 ₪ לא פעילה ג.ד מתל אביב 100.00 ₪ לא פעילה ה.ו מחיפה 100.00 ₪ לאפעילה ה.ו מחיפה 99.99 ₪ פעילה ומובילה ז.ח מבאר שבע 99.98 ₪ לא פעילה א.במירושלים 99.98 ₪ לא פעילה ג.ד מתל אביב 99.87 ₪ פעילה אך אינה מובילה

  • כאמור בסעיף הקודם, ההצעות המופיעות בטבלת המכרז כפעילות, הינן הצעות ייחודיות בלבד. מלבד זאת ישנם שני כללים נוספים:

א. כל משתתף במכרז יכול להחזיק בכל נקודת זמן עד 3 הצעות פעילותברצף. במידה ומשתתף הגיש הצעה פעילה נוספת והיא מתווספת לרצף ה-3, ההצעההנמוכה ביותר ולכן הרחוקה מהמחיר המרבי תיפסל. להלן תיאור –

שם הלקוח בראשי תיבותסכום ההצעהסטאטוס ההצעה במכרז א.ב מירושלים 99.85 ₪פעילה ומובילה א.ב מירושלים 99.84 ₪ פעילה א.ב מירושלים 99.83 ₪ פעילה א.במירושלים 99.82 ₪ לא פעילה – רביעית ברצף והרחוקה מהמחיר המרבי

ב. כל משתתף במכרז יכול להחזיק בכל זמן נתון, עד 10 הצעות פעילות בלבד במכרז כולו.

  • במהלך המכרז הצעותייך חשופות עבורך בלבד והצעותיהם של שאר המשתתפים במכרז אינן גלויות. בסיום המכרז ייחשפו כל ההצעות.

סגירת מכרז

  • בכל מכרז נקבעת כמות מינימום של הצעות עבור המוצר. רק במידה והושגההכמות המינימאלית ייסגר המכרז ברגע שבו תסתיים הספירה לאחור לסיום המכרז.
  • הזוכה במכרז – לכשתסתיים הספירה לאחור, המשתתף שיעמוד במקום הראשון בטבלה הוא הזוכה במכרז ובמוצר המוצע בו.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת meni zohar

מאת: meni zoharהפקות אירועים26/11/12928 צפיות
תוספת נפלאה ופתרון נלווה נהדר לכל אירוע הוא דוכני מזון, דוכנים המכילים סוגי מזון שונים, החל מדוכני פיתות בטאבון, שווארמה, צמר גפן מתוק, פיתות דרוזיות ועוד...

מאת: meni zoharמוסיקה26/11/12907 צפיות
הקריוקי הינו בילוי חברתי מושלם של זמרים חובבנים ( שהם בעצם חלק מהקהל ) אשר שרים באמצעות מיקרופון, שירים המשודרים ישירות מהמחשב, כשברקע מנוגן הפלייבק של השיר ( בעצם רק המנגינה שלו ) ומילות השיר מוקרנות על גבי מסך ( מסך מחשב, טלוויזיה או מסכי ענק ) .

מאת: meni zoharמוסיקה07/10/121044 צפיות
המוסיקה השחורה טומנת בחובה את כל הזרמים המוסיקליים שהתפתחו בעקבות התרבות האפרו – אמריקאית בארצות הברית כמו ההיפ הופ , הראפ , הג'אז והבלוז. רוב השירים כתובים בשפה פשוטה ועממית ומתובלים בסלנג של רחוב , בעיקר הם מדברים על זוגיות או על קשיים כלכליים ונפשיים של הדובר.

מאת: meni zoharטלוויזיה07/10/12867 צפיות
מוסיקת הראפ הינה זרם אחד מתוך המון זרמים של ה מוסיקה שחורה המתבטאת כמוסיקת מחאה בוטה ונהירה יותר מההיפ-הופ ומהרגאי. הראפ מובצע בסגנון א-קפלה עם לווי של מקצב ומוסיקה או בלי. השירה המילולית כוללת קללות,גסויות,האדרה עצמית ויתיחסויות מיניות בוטות.

מאת: meni zoharבידור ופנאי - כללי07/10/121081 צפיות
מוסיקת ההיפ – הופ הינה זרם מוסיקלי ודרך חיים המאופיינת ע"י ארבעה אלמנטים הכוללים: ראפינג , ביטבוקסינג , סקראצ'ינג , דיג'אינג (תקלוט) וסמפלינג , השואבת את סגנונה הייחודי מתוך מוסיקה שחורה.

מאת: meni zoharאירועים וחתונות – כללי05/09/11914 צפיות
תכנון חתונה הוא לא דבר פשוט: ישנו מגוון רחב של אולמות אירועים שניתן לבחור ממנו. ישנן לא מעט בחירות חשובות ומשמעותיות לבצע. למזלנו אפשר למצוא חברת הפקות אשר תעזור לכם בהפקת האירוע ולבחור את הבחירות הנכונות.

מאת: meni zoharאירועים וחתונות – כללי05/09/11900 צפיות
במזל טוב ובשעה טובה אתם מתחתנים. כמו כל זוג אתם ודאי שואפים להפיק אירוע יפה, צבעוני, קלאסי ושייזכר אצל כל האורחים כאחד האירועים היפים שהשתתפו בהם מעולם. הנה כמה טיפים לקיום חתונה לתפארת.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות וקניות

מאת: אמורצרכנות וקניות26/07/231865 צפיות
גן עדן למחפשי רוח : החנות שלנו ( אונליין) היא גן עדן לאלו המבקשים להתחבר לאמונתם ולאמץ את היופי שבמסורות הדתיות. אנו מבינים את החשיבות של מציאת פריט דתי מושלם או מוצר יודאיקה כדי להשלים את השיטות הרוחניות שלך

מאת: חיים נויצרכנות וקניות24/09/20840 צפיות
Zynga Inc. (Nasdaq:ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום שהמשחק לסלולר Match-3 הקסום שלה Harry Potter: Puzzles & Spells הושק רשמית והחלה ההפצה שלו ברחבי העולם. עם רישיון רשמי מ-Warner Bros. Games ומוציא לאור בלייבל Portkey Games, המשחק זמין להורדה חינם במכשירי iOS ואנדרואיד, וגם באמזון קינדל ופייסבוק.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות16/02/201122 צפיות
Mary Kay Inc., חברת קוסמטיקה גלובלית ומובילה בחידושים בטיפוח העור, ממשיכה בתמיכה בת עשרות שנים שלה בקהילת הקוסמטיקה והקהילה המדעית על ידי תמיכה לאחרונה בכנס פאלם ספרינג לדרמטולוגיה דורית 2020 מ-14 עד 16 בפברואר.

מאת: דודישצרכנות וקניות30/04/184427 צפיות
עכשיו שיש לנו מדיניות של "שמים פתוחים" כל העולם נפתח בפנינו. תמורת כמה מאות שקלים אנחנו יכולים להגיע לפריס, אמסטרדם, ברלין או רומא ואכן אנחנו הישראלים מנצלים היטב את השמיים שנפתחו בפנינו.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות17/03/165844 צפיות
מייקל קורס נכנס עכשיו לשוק הלבישים. בסתיו הזה החברה תציג קו אקססוריז חדש של טכנולוגיה לבישה, והפריט הראשון הוא שעון התצוגה החכם MICHAEL KORS ACCESS. ההשקה מכוונת לצרכן שמתמקד באופנה וכוללת שעון חכם שמתמקד בסגנון זוהר ועיצוב חדשני ממוביל באופנת מותרות.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות02/03/164606 צפיות
פאפא ג'ונס פיצה ממשיכה את הצמיחה הגלובלית שלה כחברת משלוחי הפיצות השלישית בגודלה בעולם בפתיחת הסניף הראשון שלה בישראל.

מאת: orya peryצרכנות וקניות17/09/154327 צפיות
לידה היא דבר מרגש מאוד. כאשר מדובר בלידה של קרובת משפחה, קרובה או רחוקה, חברה טובה, חברה לעבודה ועוד, הדבר מרגש אף יותר. אין דבר משמח יותר מלשמוע בשורה על תינוק חדש שנולד וכל אדם שקרוב ליולדת, מעוניין לבוא, לבקר, להתעניין בשלומה וכמובן להעניק לה מתנת לידה, שתסמל באופן הטוב ביותר, את ההתרגשות והשמחה שהוא חש יחד עם היולדת, על הולדתו של התינוק החדש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica