חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ליסינג והשכרת רכב

ליסינג פרטי או השכרת רכב בישראל

מה זה ליסינג פרטי?

מונח הליסינג נכנס לחיינו בעקבות כל אותן חברות שהעניקו לעובדים שלהם רכבים צמודים. פתאום גם אלה שלא זכו לרכב צמוד מהעבודה גילו שגם הם רוצים לנסוע ברכב חדש לגמרי למרות שאין להם את הכסף להיכנס לסוכנות רכב ולרכוש רכב חדש לגמרי. במקביל לביקוש נולד גם ההיצע בדמות של שירות חדש יחסית בעולם הרכב המכונה ליסינג פרטי.

לקוחות הליסינג הפרטי משלמים על הרכב החדש שלהם במשך 3 שנים שבמהלכם הרכב שייך לחברה ובסופם עובר לרשות הלקוח. שירות זה זכה לפופולאריות רבה בקרב הלקוחות הפרטיים שלא יכלו להרשות לעצמם רכישה של רכב חדש.

למי מתאים שירות הליסינג הפרטי?

ליסינג פרטי מתאים במיוחד לאנשים שזקוקים לרכב צמוד כל הזמן, כלומר אנשים שלא יכולים להגיע למקום העבודה שלהם אלא ברכב פרטי. אנשים אלו מבלים זמן רב על הכביש ולכן חשוב שהרכב שלהם יהיה כמה שיותר בטיחותי, חסכוני ואמין. הדרך הטובה ביותר להבטיח את שלושת התכונות הכל כך חשובות הללו היא לרכוש מכונית חדשה. מה לעשות שלא כל אחד מאיתנו יכול להיכנס לסוכנות פורש ולרכוש את הרכב היפה ביותר. מסיבה זו הפתרון של ליסינג פרטי יכול להיות טוב מאוד לאנשים הזקוקים לרכב חדיש אך לא יכולים לקנות אותו ללא תוכנית מימון נוחה.

מה האלטרנטיבות הקיימות לליסינג הפרטי?

לעומת אלו המגיעים לעבודה ברכב פרטי, ישנם רבים שמעדיפים להגיע למקום העבודה שלהם בהסעה או בתחבורה ציבורית. השיקול יכול להיות נוחות או כסף, אך הנקודה היא שרבים מחליטים לעשות את זה. עבור האנשים הללו הצורך ברכב יורד בצורה מאוד משמעותית. אם אתם זקוקים לרכב ליום סידורים פה ושם, חבל להתחייב לליסינג פרטי, אפשר פשוט לפנות לשירותי השכרת רכב בישראל פה ושם. זה נראה לכאורה יקר, אך שירותי השכרת רכב בישראל למעשה יחסכו לכם כסף רב. אם אתם לא משתמשים ברכב על בסיס יומיומי, חבל לשלם תשלומי ענק על ביטוחים ותחזוקה, פשוט תפנו לשירותי השכרת רכב בישראל כל פעם שאתם זקוקים לרכב ליום או יומיים.

היתרונות הגדולים של השכרת רכב בישראל וליסינג פרטי

אנשים רבים יוצאים נגד שירותי השכרת רכב בישראל והליסינג הפרטי משום שהם טוענים שהרכב צריך להיות שייך למשפחה. גישה זו אינה נכונה מעיקרה, משום שהשאיפה צריכה להיות שכמה שיותר רכבים בכבישים יהיו חדשים. ככל שהרכב חדיש יותר כן המנוע שלו חסכוני יותר והוא מזהם פחות, הוא בטיחותי יותר ואינו גורם לתאונות דרכים בשל תקלות קטלניות. אנשים ששוכרים רכב או אלו הפונים לליסינג פרטי יכולים ליהנות מכל היתרונות של רכב חדש. ללא השירותים החשובים הללו, היתרונות הללו לא היו זמינים להרבה אנשים. אחרי הכול, רכב זה לא רק עלויות אלא מכלול שלם של שיקולים, וכן, איכות הנסיעה היא אחת מהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121301 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121359 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111829 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111278 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112133 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111550 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205318 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192950 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181343 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181338 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172904 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172382 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162105 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica