חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וילונות מעוצבים

כיום ניתן לרכוש וילון בכל סגנון ועיצוב שנבחר ונרצה, ניתן לראות בשוק עשרות סגנונות שונים ומשונים אשר מתאימים לצרכים שונים. כך לדוגמא ניתן לראות וילונות ורטיקאליים, וילונות פנלים, וילונות השחלה, וילונות רומאיים, וילונות אוסטריים, וילונות הזזה ווילונות ונציאניים.

כל אחד מהסגנונות הללו מקיים בתוכו עשרות שילובים של חומרים כמו בדים וסוגי תלייה שונים לוילון הרצוי.

ניתן לבחור סוגי בדים שונים כמו: אורגנזה, משי, כותנה, קטיפה, בד סינטטי או טבעי, פשתן ואפשר אפילו לשלב עץ כמו במקרה של וילונות ונציאניים. לאחר שאנו מודעים לכל הסגנונות הרבים של וילונות, צרכנים רבים אינם מסתפקים בוילונות בתור סיפוק של צרכים בסיסיים כמו: הצללה אשר מתבצעת באמצעות אטימה מוחלטת מפני קרני השמש או הצללה חלקית אשר מקנה מראה עדין לקרני השמש הנכנסות הביתה וצורך נוסף של פרטיות אשר מושגת באמצעות אטימה ומחיצה של הקורה בחוץ אל מול הבית. פרטיות זו חשובה במיוחד בבתים אשר בסלון יש ויטרינה גדולה אשר ממוקמת מול רחוב סואן, גן ציבורי או כל מקום הומה אדם אחר.

מעבר לצרכים אלו, צרכנים רבים למדו להתאים את הוילון בהתאם לצורך האסתטי שלהם ובצדק. ניתן לבחור כיום דוגמאות דקורטיביות רבות אשר מוסיפות נדבך של אופי וצבע לחדר בבית. כך למשל ניתן לבחור בסוג בד בעל מראה צבעוני, במראה עתיק או מודרני, בבד יוקרתי כמו במקרה של משי (אמיתי או לא אמיתי) ובמקרה של קטיפה.

לכל החומרים הללו ניתן להוסיף דוגמאות רקומות אשר מוסיפים מראה וקישוטים נרחבים לחדר שבו נמצא הוילון אשר מקרין על כל החדר.

העיצובים של וילונות הטרנדיים כיום נעים בין וילונות קלאסיים חלקים לבין וילונות מקושקשים בעלי קווים אופקיים או אנכיים לאורך ולרוחב. ניתן כמובן גם להוסיף קישוטים לתלייה של הוילון כמו במקרה של וילונות רינגים אשר עשויים מטבעות בקצה הוילון הנתלות על הקרניז.

ניתן גם להוסיף תוספות עץ וקליפסים מהודרים אשר מקנים מראה מודרני למדי בסוגים רבים של וילונות תלייה.וילונות בעלי מראה פרחוני, חלק, קלאסי או עדין מהווים דוגמא לכך שוילונות אינם עוד אביזר חובה בבית אלא גם אובייקט נאה למראה אשר מהווה חלק מהרהיטים שבבית וחשוב לנו שייראה טוב, במיוחד לאור העובדה שהוא במקום כל כך ייצוגי ומרכזי בסלון ביתנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירופה טקסטיל- וילונות מעוצבים לבית ולמשרד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירופה טקסטיל

מאת: אירופה טקסטילעיצוב פנים07/11/10934 צפיות
כיום ניתן לרכוש וילון בכל סגנון ועיצוב שנבחר ונרצה, ניתן לראות בשוק עשרות סגנונות שונים ומשונים אשר מתאימים לצרכים שונים. כך לדוגמא ניתן לראות וילונות ורטיקאליים, וילונות פנלים, וילונות השחלה, וילונות רומאיים, וילונות אוסטריים, וילונות הזזה ווילונות ונציאניים. כל אחד מהסגנונות הללו מקיים בתוכו עשרות שילובים של חומרים כמו בדים וסוגי תלייה שונים לוילון הרצוי.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181675 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171946 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172103 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161928 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164609 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161833 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151916 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica