חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיפוש עבודה בצורה מהירה ברשת האינטרנט – כיצד והיכן

מאת: אופיר ענברדרושים07/11/20101095 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חיפוש עבודה הינו תהליך שכל אחד מאיתנו חווה במהלך חייו, אם לאחר לימודיו, אם כתוצאה לא נעימה של פיטורין או צמצום במצבת העובדים בחברה, או אם כתוצאה של רצון אישי להחליף מקום עבודה אחד באחר.

תהליך זה ידוע לכולנו כתהליך ארוך ומייגע אשר דורש מכל אחד ואחת מאיתנו הכנה מתאימה והרבה סבלנות.

כיום, ישנן חברות ובעלי עסקים המודעים לתהליך חיפוש עבודה וכל הקשור אליו ולכן הם שקדו רבות על מנת להפוך את תהליך חיפוש העבודה לקל ויעיל יותר עבורכם.

במאמר זה נפרט מהם הכלים שיקלו עליכם בתהליך של חיפוש עבודה.

חיפוש עבודה - אפשרויות חיפוש משרות

חלק הארי של חיפוש עבודה הוא במציאת חברות אשר מפרסמות מודעות דרושים, שאליהם תוכלו לשלוח את קורות החיים שלכם.

אנשים רבים יודעים שתהליך חיפוש עבודה דורש מהם להיכנס לאתר האינטרנט של כל חברה, לפנות לקטגוריית הדרושים שלה, לטלפן לאדם אשר אחראי על כוח האדם באותו מקום עבודה, לשלוח קורות חיים במייל או בפקס, להתקשר על מנת לבדוק האם קורות החיים הגיעו ולהמתין בסבלנות עד קבלת התשובה אם אכן החברה מעוניינת להזמין אתכם לראיון עבודה.

תהליך ארוך זה הוא לעיתים תהליך מייגע ולשם כך, קמו חברות כוח האדם וחברות השמה אשר החליטו להציע לדורשי העבודה שירות של חיפוש עבודה.

חברות אלו זכו להצלחה רבה בעקבות שירות זה והוכח כי הם קיצרו תהליכים בכל הקשור לתהליך חיפוש עבודה.

כיום, בשנת 2010 תהליך חיפוש עבודה "השתדרג" וזאת באמצעות הטכנולוגיה המודרנית אשר באה לידי ביטוי באינטרנט. חיפוש עבודה כיום נעשה על ידי שימוש באינטרנט.

חיפוש עבודה- באינטרנט

כיום, חיפוש עבודה נעשה על ידי כניסה לאתרי דרושים באינטרנט.

אתרים אלו מספקים לכל דורש עבודה את כל הכלים הנדרשים לו לשם חיפוש עבודה.

דבר זה חוסך בזמן ומייעל את כל התהליך של חיפוש העבודה.

מה ניתן לקבל באתרי דרושים באינטרנט שיעזרו לנו בכל תהליך חיפוש עבודה:

  • מנוע חיפוש משרות- אתר אינטרנט דרושים המוגדר כמקצועי יספק לדורשי העבודה מנוע חיפוש משרות אשר ייעל את כל תהליך חיפוש העבודה.

מטרתו של מנוע זה הוא להציג בפניכם את כל המשרות המוצעות על ידי החברות השונות.

אתם תדרשו לסמן את התחום שבו הנכם מעוניינים למצוא עבודה, להגדיר למנוע החיפוש באיזו משרה אתם מעוניינים, כמה שנות ניסיון יש לכם בתחום, באיזה איזור בארץ הנכם מעוניינים לעבוד, מה סוג המשרה המתאימה לכם והאם קיימות חברות שאליהן פניתם בעבר ולכן אינכם מעוניינים במשרות מטעמן.

לאחר פילוח זה, לחצו על כפתור 'חפש' ותוך זמן קצר תקבלו פלט עם מאגר המשרות המוצעות בשוק העבודה בתחום בו בחרתם.

  • כתיבת קורות חיים- בתהליך חיפוש עבודה נדרש מאיתנו לשלוח לאותה חברה המפרסמת את המשרה, את קורות החיים שלנו.

פעמים רבות קורות חיים אשר כתובים בצורה עניינית וממוקדים בהתאם לדרישותיה של אותה משרה יעזרו לנו להשיג ראיון עבודה וקורות חיים אשר כתובים בצורה אשר אינה מקצועית ייזנחו וייזרקו לפח.

כלים חשובים אשר ניתנים לנו באינטרנט הם מדריכים שונים, דוגמאות ומאמרים המלמדים אותנו כיצד לכתוב קורות חיים אפקטיביים.

  • ראיון עבודה- במהלך חיפוש עבודה נדרש להגיע לראיון עבודה, באתר האינטרנט נוכל לקרוא טיפים בכל הקשור לקוד הלבוש בראיונות עבודה, שפת הגוף, שאלות שאותם המראיינים נוהגים לשאול ועוד.
  • תנאים ועוד- כלי נוסף הוא כלי אינפורמטיבי המפרט אודות התנאים המגיעים לנו ממקומות עבודה, סקרי שכר, כיצד להפיץ את קורות החיים שלנו במהלך חיפוש עבודה ועוד.

חיפוש עבודה- למצוא עבודה במהירות

בהצלחה !

אודות

Jobsindex הוא פורטל הדרושים של ישראל שבו תוכלו למצוא מנגנון הפצת קורות חיים אמין ומדויק, כלי חיפוש עבודה, מנוע חיפוש משרות ייחודי, פורום דרושים וכן קישורים לאתרי הדרושים המובילים בישראל ומידע נוסף, רב ערך.

www.jobsindex.co.il

האתר מקודם ע"י יער אתרים ירושלים קידום אתרים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הדרושים של ישראל הכולל מנגנון הפצת קורות חיים אמין ומדויק אשר מפיץ את קורות החיים שלכם למאות מעסיקים לאחר סינון חכם ומדויק. באתר דוגמא למסמך קורות חיים בעברית. 

עוד ניתן למצוא באתר: כלים לחיפוש עבודה, פורום דרושים, משרות חדשות, משרות סטודנטים, עבודה בחו"ל, משרות הייטק, קישורים ומידע על אתרי הדרושים המובילים בישראל, מידע בנושא ראיונות עבודה, דיני עבודה, החזרי מס, סקרי שכר וכן מנוע חיפוש משרות ייחודי, המהווה לוח דרושים ענקי, אשר מבצע חיפוש במאות אתרי דרושים של חברות וארגונים.

באתר מאות לוחות דרושים של חברות, ארגונים ומעסיקים. ניתן למצוא מעסיקים אשר להם דרושים עובדים בתחומים שונים. ניתן להיכנס ללוח הדרושים של כל מעסיק או להשתמש במנוע חיפוש המשרות.

www.jobsindex.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר ענבר

מאת: אופיר ענברעבודה וקריירה - כללי17/11/10915 צפיות
לוחות דרושים הם כיום הכלי העיקרי בעזרתו המעסיקים מאיישים את המשרות המבוקשות. במאמר זה נעמוד על יתרונותיו של לוח הדרושים האינטרנטי ההולך ותופס את מקומם של הלוחות הלא מקוונים ביחס למנגנוני חיפוש עבודה אחרים.

מאת: אופיר ענברקורות חיים08/08/101748 צפיות
כיצד תגדילו את הסיכוי להיות מוזמנים לראיון עבודה ? השקיעו בכתיבת קורות החיים והפיצו אותם בצורה נכונה. כתיבה נכונה משפיעה מאד על הסיכויים לזימונכם לראיון. הפצת קורות חיים באינטרנט היא הדרך היעילה ביותר להגיע לכמות גדולה של מעסיקים, חברות כוח אדם וחברות השמה.

מאת: אופיר ענברדרושים09/07/101151 צפיות
Jobsindex הוא פורטל הדרושים של ישראל שבו תוכלו למצוא מנגנון הפצת קורות חיים אמין ומדויק, כלי חיפוש עבודה, מנוע חיפוש משרות ייחודי, פורום דרושים וכן קישורים ומידע לאתרי הדרושים המובילים בישראל.

מאת: אופיר ענברדרושים09/07/101665 צפיות
הפצת קורות חיים היא הדרך היעילה ביותר להגיע לכמות גדולה של מעסיקים, חברות כוח אדם וחברות השמה. כיום, ניתן להפיץ את קורות החיים שלכם על ידי מנגנוני הפצה אוטומטים באינטרנט או על ידי שליחה של קורות החיים לכל משרה בנפרד על ידי אתרי דרושים.

מאמרים נוספים בנושא דרושים

מאת: ליאורדרושים01/01/174100 צפיות
עבודה באירופה לאנשים צעירים, יכולה להתאים עבור ישראלים, שהם בעלי דרכון אירופי. עבודה באירופה, כאנשי מכירות, מאפשרת להרוויח סכומים גבוהים, ולכן היא כדאית.

מאת: elichai rubinדרושים14/06/152673 צפיות
מעסיקים רבים במשק הישראלי, קטנים כגדולים, מתקשים למצוא עובדים איכותיים המתאימים להם מבחינת זמינות, כישורים מקצועיים, ניסיון, מקום מגורים ופרמטרים נוספים. ולכן, הוקמה הרשת החברתית iperhour, רשת זאת מאפשרת למעסיקים ומחפשי עבודה למצוא אחד את השני.

מאת: arielcדרושים17/04/151850 צפיות
מה היא עבודה בחול, ומה כדאי לדעת לפני שעולים על המטוס?

מאת: arielcדרושים17/04/151776 צפיות
טיפים שיעזרו לכם למצוא עבודה בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151860 צפיות
עבודות שוות בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151897 צפיות
אילו יעדים איכותיים יש לעבודה בחול?

מאת: tanga2דרושים10/04/151796 צפיות
ברצלונה היא עיר נפלאה ותיירותית בספרד. עבודה בברצלונה מספקת חוויה מדהימה ובלתי נשכחת וגם סכומי כסף לא מבוטלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica