חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לכתוב קורות חיים - הפצת קורות חיים

מאת: אופיר ענברקורות חיים08/08/20101747 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על מה חשוב להקפיד בעת כתיבה והפצה של קורות חיים ?

1. הפצת קורות חיים למשרות שאתם מתאימים להן בלבד:

שלחו קורות חיים רק למשרות שאתם מתאימים להן. סליחה על הדוגמא הקיצונית, אך חשבו על מנהל משאבי אנוש בחברה המחפשת עובדי הייטק שרואה קורות חיים של אדם שעבד עד כה כמנחה קבוצות המגיש מועמדות למשרת מנהל רשת מחשבים, מבלי להעליב כמובן.

2. השתדלו לכתוב קורות חיים מתאימים למשרה המוצעת:

טעות נפוצה היא לכתוב ולשלוח קורות חיים זהים לכל המשרות. אם זה ניתן אזי נסו להתאים את קורות החיים למשרה המוצעת. השתמשו במונחים מקצועיים המוזכרים בתיאור המשרה והפגינו בקיאות, אך היזהרו מאד לא לבצע טעויות מביכות, למשל, אל תכתבו שעבדתם כמנהלי מכירות בחברת פרטנר בשנת 1995 ואל תכתבו ששיווקתם חברה מסויימת בעזרת פייסבוק בשנת 2000 ...  רצוי מאד לגלוש באתר האינטרנט של החברה וללמוד מעט עליה. לעיתים תופתעו לדעת עד כמה המידע יוכל להועיל לכם.

3. תארו בקיצור את התפקיד שאתם מחפשים בחברה המיועדת:

הסבירו בבירור אך בקיצור כיצד הכישורים שלכם יכולים לסייע לחברה הספציפית שאתם פונים אליה וכתבו בבירור מהו התפקיד שאתם מחפשים. אל תפליגו בפנטזיות וחלומות ובמיוחד אל תכתבו בקורות החיים מהן דרישותיכם הכספיות או החברתיות מן החברה שתעסיק אתכם. תנו דגש על מה אתם יכולים לסייע לחברה ולא על מה החברה יכולה לסייע לכם. טיפ קטן: אם הבאתם בחברה הקודמת לשיפור יעילות ורווחיות - הבליטו זאת. נושא זה מדבר מאד למעסיקים פוטנציאליים.

4. הסבירו כיצד הניסיון הקודם שלכם יכול לעזור בחברה החדשה:

אמנם עדיף להימנע לגשת למשרות שאין עבורן את הניסיון הדרוש, אך אם מדובר בתחומים קרובים אפשר בהחלט להגיש מועמדות תוך ציון היתרונות שהחברה תפיק מכך. אם למשל תציגו מועמדות לתפקיד מדריך מחשבים, אזי נסיון קודם בהוראה, לאו דווקא ממוחשבת, יכול לסייע רבות. הפגינו את רצונכם להתפתח לתחומים חדשים בעבודה, במיוחד אם ניתן לנצל לשם כך את הניסיון הקודם.

5. הוסיפו מכתב נלווה לקורות החיים:

בעת הפצת קורות חיים הוסיפו להם מכתב נלווה, ולא חשוב לאן אתם מעבירים אותם. הכוונה היא לא לכתיבה בנוסח:  "שמי מרסל ענבר ואני מחפשת עבודה ברחובות. מצורפים קורות חיים." רצוי להסביר איזו משרה מעניינת אתכם, לתת רקע קצר שלכם, רגעי שיא בקריירה המפותלת שלכם, ומה תוכלו לתרום לחברה שתעסיק אתכם. מנהל משאבי אנוש עשוי לקבל מאות ואף אלפי קורות חיים למשרה מסויימת ולכן רצוי לנסות ולהבליט את עצמכם לעומת האחרים.

6. הקפידו על מראה ויזואלי נקי של קורות החיים:

הקפידו על מספר חוקים בסיסיים בעת כתיבת קורות חיים: ללא שגיאות כתיב והדפסה, ללא שגיאות בעברית, מסודרים בסדר כרונולוגי, פונט אחיד ושוליים ישרים. תנו את קורות החיים לביקורת של אדם נוסף אחד לפחות, לפני ההפצה. רוב מנהלי כוח האדם מודים שיפסלו קורות חיים שאינם מקפידים על הכללים הללו, שהרי, אומר לעצמו מנהל משאבי אנוש, אם אפילו מסמך קורות חיים שלו עצמו איננו מסוגל לכתוב כראוי, איזה מין עובד הוא יהיה ?  חרוץ ואחראי ?  מבצע עבודתו בדייקנות ?  כנראה שלא.

7. כיצד לבצע הפצת קורות חיים בצורה נכונה:

כיום ניתן להבחין בשני שיטות עיקריות של הפצת קורות חיים: אתרי אינטרנט בתחום דרושים המבצעים הפצת קורות חיים בבת אחת לחברות השמה וכוח אדם, מעסיקים פוטנציאליים וכו', או הפצת קורות חיים ישירות אל מול בעל העסק או החברה הספציפית באמצעות אתר האינטרנט של החברה, באימייל, בפקס או במשלוח בדואר רגיל.

הפצת קורות חיים ברשת האינטרנט היא פיתרון אידיאלי למחפשי עבודה.

כתיבה נכונה, הפצת קורות חיים ביעילות - הדרך היעילה לזכות במשרה

 

בהצלחה !

 

אודות

Jobsindex הוא פורטל הדרושים של ישראל שבו תוכלו למצוא מנגנון הפצת קורות חיים אמין ומדויק, כלי חיפוש עבודה, מנוע חיפוש משרות ייחודי, פורום דרושים, קישורים לאתרי הדרושים המובילים בישראל ומידע נוסף, רב ערך.

www.jobsindex.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הדרושים של ישראל הכולל מנגנון הפצת קורות חיים אמין ומדויק אשר מפיץ את קורות החיים שלכם למאות מעסיקים לאחר סינון חכם ומדויק. באתר דוגמא למסמך קורות חיים בעברית. 

עוד ניתן למצוא באתר: כלים לחיפוש עבודה, פורום דרושים, משרות חדשות, משרות סטודנטים, עבודה בחו"ל, משרות הייטק, קישורים ומידע על אתרי הדרושים המובילים בישראל, מידע בנושא ראיונות עבודה, דיני עבודה, החזרי מס, סקרי שכר וכן מנוע חיפוש משרות ייחודי, המהווה לוח דרושים ענקי, אשר מבצע חיפוש במאות אתרי דרושים של חברות וארגונים.

באתר מאות לוחות דרושים של חברות, ארגונים ומעסיקים. ניתן למצוא מעסיקים אשר להם דרושים עובדים בתחומים שונים. ניתן להיכנס ללוח הדרושים של כל מעסיק או להשתמש במנוע חיפוש המשרות.

www.jobsindex.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר ענבר

מאת: אופיר ענברעבודה וקריירה - כללי17/11/10915 צפיות
לוחות דרושים הם כיום הכלי העיקרי בעזרתו המעסיקים מאיישים את המשרות המבוקשות. במאמר זה נעמוד על יתרונותיו של לוח הדרושים האינטרנטי ההולך ותופס את מקומם של הלוחות הלא מקוונים ביחס למנגנוני חיפוש עבודה אחרים.

מאת: אופיר ענברדרושים07/11/101095 צפיות
במאמר זה נדריך אתכם כיצד לחפש עבודה בצורה יעילה. נפרוש בפניכם מהן האפשרויות השונות העומדות בפניכם בעת תהליך חיפוש העבודה ונפרט מהם החסרונות והיתרונות של כל שיטה.

מאת: אופיר ענברדרושים09/07/101151 צפיות
Jobsindex הוא פורטל הדרושים של ישראל שבו תוכלו למצוא מנגנון הפצת קורות חיים אמין ומדויק, כלי חיפוש עבודה, מנוע חיפוש משרות ייחודי, פורום דרושים וכן קישורים ומידע לאתרי הדרושים המובילים בישראל.

מאת: אופיר ענברדרושים09/07/101665 צפיות
הפצת קורות חיים היא הדרך היעילה ביותר להגיע לכמות גדולה של מעסיקים, חברות כוח אדם וחברות השמה. כיום, ניתן להפיץ את קורות החיים שלכם על ידי מנגנוני הפצה אוטומטים באינטרנט או על ידי שליחה של קורות החיים לכל משרה בנפרד על ידי אתרי דרושים.

מאמרים נוספים בנושא קורות חיים

מאת: אקסטרה - קידום אתריםקורות חיים02/01/1310101 צפיות
צעירים רבים מחפשים עבודה בתחום האבטחה לצורך מימון הלימודים תחום האבטחה הוא תחום מבוקש בקרב צעירים, ולכן רבים מהם שולחים קורות חיים לתפקיד אבטחה.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםקורות חיים13/12/129019 צפיות
כיום אנשים מפוטרים ממקומות העבודה שלהם מסיבות שונות,החל מצמצומים ועד לסגירת חברה.

מאת: תומרקורות חיים23/11/128744 צפיות
עוד לפני שאתם מתחילים לחפש אחר עבודה באמצעות מודעות הדרושים באתרי האינטרנט, חשוב שתקדישו קצת זמן לכתיבת קורות החיים שלכם. לא משנה עד כמה אתם נחמדים, יעילים, חרוצים וחדורי מוטיווציה להצליח במקום העבודה...

מאת: מאיה כהןקורות חיים16/08/128667 צפיות
היום כבר כמעט כולם מבינים שכדאי להשקיע בכתיבת קורות חיים. שמעתם להמלצות, שידרגתם את קורות החיים שלכם והבלטתם את מה שצריך ועכשיו קורות החיים החדשים שלכם רלוונטיים, מתומצתים, ממוקדים ונראים טוב מבחינה חזותית. האם זה מספיק?

מאת: מאיה כהןקורות חיים26/07/128580 צפיות
רובנו מקבלים בהבנה את העובדה שאנשי מכירות נוטים 'למתוח' את האמת אבל 'למתוח את האמת' בקורות החיים, למרות ההקבלה המסויימת למה שעושים אנשי מכירות הוא דבר הרבה פחות נסלח. יש לזכור כי במיוחד במדינה קטנה כמו שלנו, סופם של שקרים בקורות החיים להתגלות. בתהליך כתיבת קורות החיים יש לחשוב על המשמעויות של שקרים ורצוי מאוד להימנע מהם.

מאת: תומרקורות חיים13/07/128725 צפיות
האם קורות החיים שכתבתם לעצמכם במשך 5 או 10 דקות, הם באמת קורות חיים הכתובים ומנוסחים היטב, ויוכלו לסייע לכם למצוא את הג'וב הנכסף עליו אתם חולמים? המאמר הבא מביא כל מה שצריך לדעת על קורות חיים

מאת: הדס גורקורות חיים24/06/128493 צפיות
יותר ויותר ישראלים אינם מבינים כיצד יש לכתוב את קורות החיים שלהם בצורה נכונה ובדרך שתבטיח להם לפחות את הריאיון האישי שהם כל כך מייחלים לו. אז אם גם אתם מעוניינים לדעת כיצד יש לכתוב את קורות החיים בדרך לעבוד במטריקס, הנה כמה טיפים שגייסנו עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica