חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תקליטן טוב הכל טוב

מאת: מאיר כהן תקליטנים09/11/2010969 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פים לבחירת תקליטן 

- בחירת תקליטן זה רגע חשוב וקריטי מאוד לאירוע שלכם 
תקליטן הוא בסופו של דבר מי שמיועד להכתיב את הקצב וליצור את האנרגיות של האירוע . 
גם אן האולם מושלם והאוכל טוב תקליטן לא מספיק מקצועי ומנוסה יגרע המון מהצלחתו של הערב.

תקליטן זה מקצוע מורכב ומסובך בהרבה מאיך שהוא נראה היכולת והכישרון לקרוא את הקהל ולנווט למוסיקה הנכונה ברגע הנכון לא קיימת אצל כל אחד ולכן הבחירה והסגירה חייבות להיעשות בכובד ראש. . 
- הינה כמה טיפים על איך לבחור תקליטן בצורה טובה וחסכונית : 

- בדוק את הרזומה והניסיון של התקליטן . תקליטנים בעלי ותק וניסיון יודעים להסתדר ולחלץ ממצבים קריטים בזמן אמת באירוע כמו אולם לא אקוסטי או סאונד לא נקי . 

- תברר מה הסגנון והטעם המוסיקלי שהתקליטן משמיע תקליטן שמנגד רק במסיבות יתקשה להסתדר עם הקהל המבוגר יותר באירוע . 

- סגור עם התקליטן מראש שלא קיים דבר כזה שעת סיום אירוע אירוע נגמר כשהקהל כולו הולך הביתה גם עם השעה היא 4 בבוקר . אל תתנו להגבלה כזאת לצוץ . 

- כל אירוע מחייב בתשלום לאקום עבור השמעת המוסיקה . הסכום (נכון לשעת כתיבת המדריך) 206 ₪ כולל מעמ . חשוב לסגור עם התקליטן בצורה ברורה מי אחראי לתשלום זה . 

- חלק מהאנשים נוהגים ללכת ולראות את התקליטן באירוע לדעת כותב הטיפים הדבר מיותר התחושה לא נעימה ולפעמים עלולה להפריע לזוג האחר המתחתן . גם אתם לא הייתם רוצים שאנשים זרים יטיילו באולן בזמן האירוע שלכם . היום לכל תקליטן המכבד את עצמו ואת המקצוע יש סרטונים ברשת או בדיסק שיכולים לתת טעימה ומושג מהתקליטן . 

- למרות שכנראה לא תצטרכו את זה חובה לסגור אם התקליטן תוכנית גיבוי מגובשת למקרא שיחלה או שיקרה דבר מה שימנע ממנו להגיע לאירוע . 

- חשוב לתאם עם התקליטן מראש על כל אטרקציה נוספת בערב . חלק מהאטרקציות הנוספות דורשות התארגנות והכנת כבלים וחוטים נכונים או מצריכות פינוי בליין אפ לאטרקציה אחרת . התקליטן אמור לתת מכנה טכני לכל דרישה שתבקשו . 

- מחיר התקליטנים משתנה בין היתר לפי העמדה שאיתה הם מגיעים . היום ישנם מגוון עמדות לדים ומסכים מדהימים הכוללים ריצפת לדים ועוד . זכרו לסגור עם התקליטן מראש על סוג העמדה איתו הוא יגיע לאירוע .

אם אתה סגור על זה פה תמצא את כל התשובותxn----1hckbclk5eyao.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקצועי ויעיל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיר כהן

מאת: מאיר כהן צילום אירועים09/11/10802 צפיות
וב האנשים מגדירים את החתונה כאירוע של פעם בחיים אי לכך הנצחתו חשובה מאוד וכיאה לאירוע כזה יש לבחור צלם מנוסה ומקצועי שידע לתרגם את כל הרגעים המיוחדים של האירוע לדיסק חתונה מקצועי אשר ישרת אתכם בכל פעם שתרצו להיזכר בערב המיוחד שלכם.

מאת: מאיר כהן אירועים וחתונות – כללי09/11/10863 צפיות
חתן יקר , מאמר זה כולל בתוכו את תסריט חייך וטיפים לשיפור . אז לקחת אותה ללילה מדהים ורווי אלכוהול . בשיא הערב ובשיא השפעת האלכוהול קיבלת את האומץ דחפת את היד לכיס והופ שלפת טבעת . היא אמרה כן ! חזרתם הביתה , בדרך היא בטלפונים מתקשרת לכל מי שהיא מכירה ולא מכירה לספר על האירוע... והיא מודיעה ומודיעה עד שמנכ"ל אורנג' בעצמו מתקשר להודות לה על השימוש הרב במכשיר . כל השיחות אותו נוסך "וואו מזל טובבבבב

מאת: מאיר כהן אירועים וחתונות – כללי09/11/10881 צפיות
אתם מתחתנים וכמו כולם רוצים שהאירוע שלכם יהיה הטוב ביותר, פה באתר נדאג להעמיד לרשותכם את כל המידע הדרוש בדרך לאירוע,

מאמרים נוספים בנושא תקליטנים

מאת: רויטל ל תקליטנים29/11/204594 צפיות
אם יש משהו ברור שכולנו יודעים ורוצים זה שאירוע הוא דבר שמח, משמח ומרגש. את זה תבטיחו לי שאתם לא מפספסים את מה שיעשה לכם את הערב, זו התכנית שתעזור לכם להרים את הערב בו הזמנתם את האהובים לכם מכל לביתכם להתרגש איתכם ולשמוח.

מאת: רוני הכהןתקליטנים10/01/171513 צפיות
רוצים שבאמת כולם ירגישו הכי מחוברים אל הערב ואל המוזיקה שבחרתם לשים במערכת הסאונד שלכם? עברו על הטיפים הבאים.

מאת: aviתקליטנים13/11/161622 צפיות
לאירוע טוב , צריך תקליטן טוב. בשעה טובה ומוצלחת החלטתם לעשות אירוע משמח, מזל טוב!! עכשיו אתם צריכים לבחור תקליטן שישמיע לכם את המוזיקה האהובה עליכם באירוע שלכם. כידוע תקליטן זה אחד המקצועות הכי מבוקשים בארץ ובכלל בעולם כולו בענף האולמות והאירועים. כיום כמעט בכול אולם אירועים בעל האולם שוכר לעצמו שירותי מוסיקה. ולא רק באירועים כמו חתונה או ברי מצווה אלא גם באירועים של חברה או אירוע ערב שונים. שגם להם יש צורך שירותי תקליטן ומוסיקה

מאת: יחי - מאיץ האתריםתקליטנים10/03/152372 צפיות
בשעה טובה החלטתם לערוך אירוע ולהתחתן, מזל טוב. בחירת אולם היא אמנם מהלך מורכב וקשה, להחליט על המיקום, צבע התפאורה והאוכל שיוגש, אולם לעומת תקליטן לחתונה המאזניים נוטות לכיוון התקליטן לחתונה מסיבה אחת פשוטה

מאת: אווה מוגילבסקיתקליטנים31/08/142634 צפיות
אם אתם מתכננים אירוע בזמן הקרוב, אתם בודאי שואלים את עצמכם איך תצליחו להשאיר רושם עז בקרב האורחים שלכם. אחד המאפיינים החשובים ביותר בחתונות הוא בחירת די ג'יי לחתונה שיהיה מתאים לקהל, מלהיב ואיכותי.

מאת: איציקתקליטנים11/05/145027 צפיות
הכלל הראשון והחשוב ביותר ברכישת אוזניות DJ הוא לבדוק את נוחות האוזניות. כאשר אתם מנגנים סט במסיבה או עורכים מוזיקה בבית חשוב לעבוד בנוחות ולכן יש לבחור היטב את האוזניות

מאת: tkidumתקליטנים09/12/137884 צפיות
כאשר מתכננים אירוע וחשוב לנו שהאירוע יהיה איכותי ובלתי נשכח. אחרי שבחרנו צלם טוב ואוכל משובח, מאוד חשוב למצוא תקליטן לחתונה. היום כאשר אירועים מסתיימים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica