חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

די ג'יי לחתונה – איך תעשו זאת נכון?

מאת: אווה מוגילבסקיתקליטנים31/08/20142633 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא קל למצוא די ג'יי לחתונה שיודע היטב את מלאכתו, ולכן יש להשקיע מחשבה רבה בבחירתו. אז איך תעשו זאת נכון? לפניכם מדריך קצר עם הכללים החשובים שיש לקחת בחשבון בבחירת די ג'יי לחתונה.


די ג'יי לחתונה – על מה לא להתפשר?


די ג'יי הוא אולי בעל המקצוע החשוב ביותר שתבחרו באירוע שלכם – מפני שהוא זה שיקבע את הטון ואת האווירה באותו ערב. הקפידו לברר באינטרנט על התקליטנים השונים, ובמיוחד דרך סרטונים שמתעדים אותם באירועים. חפשו גם את תגובת הקהל, ובדקו האם הם מצליחים להקפיץ באמת את האווירה. לאחר הבירור הראשוני תוכלו להכין רשימה של כמה בעלי מקצוע אותם תבחנו, ופשוט תלכו לצפות בהם "בזמן אמת". למרות שפעולה זו כרוכה במאמץ מה מצדכם, ובפינוי זמן – בשום פנים ואופן אל תוותרו על כך, מפני שאין טוב ממראה עיניים. כאשר אתם נמצאים במקום עצמו אתם יכולים להתרשם מהדי ג'יי באופן בלתי אמצעי, וכך תוכלו לדעת האם הוא מצליח לשלהב את הקהל באמת או שלא, האם ציוד ההגברה שלו איכותי, האם הוא חש את הקהל וכו' וכו'.


איך יודעים במי לבחור?


לאחר שהתרשמתם מכמה די ג'ייז ושצמצמתם את הרשימה שלכם, עדיין נותרה הבחירה הלא-פשוטה של "האחד": כדי לעשות זאת, הפעילו פשוט מנגנוני סינון גבוהים יותר, שאותם תבחרו ביניכם – חשבו מה הכי חשוב לכם כזוג, וחשבו האם כל אחד מהדי ג'ייז ברשימה שנשארה יכול לספק את אותן דרישות. אחרי הכל, זכרו כי ריבוי התקליטנים בארץ בא לטובתכם – ובזכותו ניתנת לכם האפשרות לבחור באמת את מי שמתאים לכם. כמובן שתוכלו גם להיפגש עם מי שנשאר ברשימה באופן אישי ולדבר על הציפיות שלכם – ובהתאם למה שהוא או הם יאמרו, תוכלו להחליט בקלות רבה יותר.


לקראת סגירת העסקה


אחרי שבחרתם די ג'יי לחתונה, אמנם תוכלו לנשום לרווחה ולדעת שהחלק הקשה מאחוריכם, אבל עליכם לקבוע איתו את כל שאר הפרטים: זמנים ברורים להתחלה ולסוף העבודה,  מחירים ידועים מראש, רשימת שירים שלא תוותרו עליהם, סגנונות מוסיקה אהובים ועוד. פרטים אלה הם חשובים מאין כמוהם, והם שיקבעו את הצלחת האירוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אווה מוגילבסקי

מאת: אווה מוגילבסקיעסקים - כללי30/09/14974 צפיות
מדינת ישראל היא בהחלט מקום חם לאורך חודשים רבים במהלך השנה והובלה בקירור היא מצרך מבוקש בכל הנוגע לשימור מוצרים ברמה איכותית וגבוהה שצריך לשנע ממקום אחד לאחר.

מאת: אווה מוגילבסקיתעשייה29/09/14895 צפיות
התקנה של מגדל קירור במפעלים השונים היא פעולה הכרחית בשל מזג האוויר החם בארץ.

מאת: אווה מוגילבסקיחומרה01/09/142021 צפיות
עסק המעניק שירות מסוים, שם בראש סולם החשיבות את מוקד שירות הלקוחות שהוא מספק, כיוון שללא לקוחות אין למעשה כל טעם בעבודה. היבט חשוב בעולם העסקי הוא ניהול קשרי לקוחות. מושג זה כולל בתוכו את כל ההיבטים והפעולות היוצרים שירות לקוחות מיטבי.

מאת: אווה מוגילבסקיבניין ואחזקה - כללי31/08/141151 צפיות
במידה ואתם משפצים את הדירה וזקוקים לשירותי פינוי פסולת באמצעות משאית רמסע, היום ניתן לראות חברות רבות העוסקות בתחום. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא טיפים לבחירת החברה בעידן האינטרנט.

מאת: אווה מוגילבסקיבניין ואחזקה - כללי31/08/141305 צפיות
פעמים רבות מופיעות בבתים פרטיים או בבניינים משותפים בעיות ביוב. בעיות אלו נגרמות על ידי סתימות מלכלוך המצטבר בצינורות. הסתימות גורמות לריח רע ולכלוך מיותר.

מאת: אווה מוגילבסקיטיפול בעור27/08/14996 צפיות
פיגמנטציה היא תופעה בה מופיעים כתמים על העור- אותם כתמים אינם מזיקים לבריאות אך לא ממש תורמים לשיפור המראה החיצוני. אין מי שאוהב לראות כתמים על פניו, ולכן היום ישנה שיטה להעלמת הכתמים- כל הפרטים במאמר שלפניכם.

מאמרים נוספים בנושא תקליטנים

מאת: רויטל ל תקליטנים29/11/204587 צפיות
אם יש משהו ברור שכולנו יודעים ורוצים זה שאירוע הוא דבר שמח, משמח ומרגש. את זה תבטיחו לי שאתם לא מפספסים את מה שיעשה לכם את הערב, זו התכנית שתעזור לכם להרים את הערב בו הזמנתם את האהובים לכם מכל לביתכם להתרגש איתכם ולשמוח.

מאת: רוני הכהןתקליטנים10/01/171513 צפיות
רוצים שבאמת כולם ירגישו הכי מחוברים אל הערב ואל המוזיקה שבחרתם לשים במערכת הסאונד שלכם? עברו על הטיפים הבאים.

מאת: aviתקליטנים13/11/161622 צפיות
לאירוע טוב , צריך תקליטן טוב. בשעה טובה ומוצלחת החלטתם לעשות אירוע משמח, מזל טוב!! עכשיו אתם צריכים לבחור תקליטן שישמיע לכם את המוזיקה האהובה עליכם באירוע שלכם. כידוע תקליטן זה אחד המקצועות הכי מבוקשים בארץ ובכלל בעולם כולו בענף האולמות והאירועים. כיום כמעט בכול אולם אירועים בעל האולם שוכר לעצמו שירותי מוסיקה. ולא רק באירועים כמו חתונה או ברי מצווה אלא גם באירועים של חברה או אירוע ערב שונים. שגם להם יש צורך שירותי תקליטן ומוסיקה

מאת: יחי - מאיץ האתריםתקליטנים10/03/152372 צפיות
בשעה טובה החלטתם לערוך אירוע ולהתחתן, מזל טוב. בחירת אולם היא אמנם מהלך מורכב וקשה, להחליט על המיקום, צבע התפאורה והאוכל שיוגש, אולם לעומת תקליטן לחתונה המאזניים נוטות לכיוון התקליטן לחתונה מסיבה אחת פשוטה

מאת: איציקתקליטנים11/05/145025 צפיות
הכלל הראשון והחשוב ביותר ברכישת אוזניות DJ הוא לבדוק את נוחות האוזניות. כאשר אתם מנגנים סט במסיבה או עורכים מוזיקה בבית חשוב לעבוד בנוחות ולכן יש לבחור היטב את האוזניות

מאת: tkidumתקליטנים09/12/137882 צפיות
כאשר מתכננים אירוע וחשוב לנו שהאירוע יהיה איכותי ובלתי נשכח. אחרי שבחרנו צלם טוב ואוכל משובח, מאוד חשוב למצוא תקליטן לחתונה. היום כאשר אירועים מסתיימים

מאת: eliranתקליטנים05/12/137819 צפיות
תקליטן לחתונה יכולה להיות בחירה די מציקה, האם הוא מקצועי או לא, איך סגנון התקלוט שלו ברחבה בא לידי ביטוי ועוד. היכנסו לקרוא טיפים ומידע על תקליטן לחתונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica