חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ערב שכולו שמחה

מאת: רוני הכהןתקליטנים10/01/20171517 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אצל הישראלים כל סיבה מספיק טובה למסיבה, ובן רגע רואים כיצד קבוצה של אנשים מתארגנת על מנת לארגן ערב שבו חוגגים כל סוג של מאורע משמח עם כל החברים הכי טובים ובני המשפחה שמצטרפים אף הם לחגיגה. אחד הדברים הבולטים מלבד האוכל במסיבה הוא הצורך במוזיקה שכן היא מחברת בצורה נהדרת בין האנשים ומסייעת להכניס את האווירה החגיגית למסיבה. אל המוזיקה כולם יכולים להצטרף לא רק בריקוד אלא גם בשירה, וזה אומר קריוקי.


ערב של שירים וחברים

למה דווקא קריוקי? מכיוון שזו דרך נפלאה לצוות את כל האנשים יחדיו מבלי שהם יצטרכו להפגין יכולות מיוחדות של ריקוד או של שירה, ואפילו לא להכיר היטב את המילים של השירים שאתם החלטתם לארגן לערב שכזה. עם ההקרנה של המילים של השירים על מסך נוח, כל אחד יכול לבחור להצטרף ועד מהרה אפשר לראות כי כולם שרים קריוקי בקולי קולות. רוצים שבאמת כולם ירגישו הכי מחוברים אל הערב ואל המוזיקה שבחרתם לשים במערכת הסאונד שלכם? עברו על הטיפים הבאים.


כמה טיפים לערב מוצלח

זה לא פשוט לבחור את רשימת השירים שתהיה בגדר הצלחה מסחררת, אבל אדם מסודר יכין כמה סוגים של שירים במקצבים שונים על מנת לכוון אל השלבים השונים של הערב ואל הסוגים השונים של הגילאים שמגיעים אל המסיבה. גם תקליטן יודע כיצד לשנות את סגנון המוזיקה בהתאם לצורך של קהל הרוקדים, וגם כאשר חלק שרים קריוקי וחלק אחר פחות, אפשר לעבור אל השיר הבא שהוא הרבה יותר פופולארי אצל האורחים שהגיעו לחגיגה. התאימו בצורה טובה את רשימת השמע ובחרו במערכת סאונד טובה שאיתה כולם ישמעו את השירים וירגישו כמו זמרים לערב אחד.

 



תגיות המאמר: שרים קריוקי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213579 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213821 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213953 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא תקליטנים

מאת: רויטל ל תקליטנים29/11/204608 צפיות
אם יש משהו ברור שכולנו יודעים ורוצים זה שאירוע הוא דבר שמח, משמח ומרגש. את זה תבטיחו לי שאתם לא מפספסים את מה שיעשה לכם את הערב, זו התכנית שתעזור לכם להרים את הערב בו הזמנתם את האהובים לכם מכל לביתכם להתרגש איתכם ולשמוח.

מאת: aviתקליטנים13/11/161627 צפיות
לאירוע טוב , צריך תקליטן טוב. בשעה טובה ומוצלחת החלטתם לעשות אירוע משמח, מזל טוב!! עכשיו אתם צריכים לבחור תקליטן שישמיע לכם את המוזיקה האהובה עליכם באירוע שלכם. כידוע תקליטן זה אחד המקצועות הכי מבוקשים בארץ ובכלל בעולם כולו בענף האולמות והאירועים. כיום כמעט בכול אולם אירועים בעל האולם שוכר לעצמו שירותי מוסיקה. ולא רק באירועים כמו חתונה או ברי מצווה אלא גם באירועים של חברה או אירוע ערב שונים. שגם להם יש צורך שירותי תקליטן ומוסיקה

מאת: יחי - מאיץ האתריםתקליטנים10/03/152376 צפיות
בשעה טובה החלטתם לערוך אירוע ולהתחתן, מזל טוב. בחירת אולם היא אמנם מהלך מורכב וקשה, להחליט על המיקום, צבע התפאורה והאוכל שיוגש, אולם לעומת תקליטן לחתונה המאזניים נוטות לכיוון התקליטן לחתונה מסיבה אחת פשוטה

מאת: אווה מוגילבסקיתקליטנים31/08/142637 צפיות
אם אתם מתכננים אירוע בזמן הקרוב, אתם בודאי שואלים את עצמכם איך תצליחו להשאיר רושם עז בקרב האורחים שלכם. אחד המאפיינים החשובים ביותר בחתונות הוא בחירת די ג'יי לחתונה שיהיה מתאים לקהל, מלהיב ואיכותי.

מאת: איציקתקליטנים11/05/145029 צפיות
הכלל הראשון והחשוב ביותר ברכישת אוזניות DJ הוא לבדוק את נוחות האוזניות. כאשר אתם מנגנים סט במסיבה או עורכים מוזיקה בבית חשוב לעבוד בנוחות ולכן יש לבחור היטב את האוזניות

מאת: tkidumתקליטנים09/12/137889 צפיות
כאשר מתכננים אירוע וחשוב לנו שהאירוע יהיה איכותי ובלתי נשכח. אחרי שבחרנו צלם טוב ואוכל משובח, מאוד חשוב למצוא תקליטן לחתונה. היום כאשר אירועים מסתיימים

מאת: eliranתקליטנים05/12/137822 צפיות
תקליטן לחתונה יכולה להיות בחירה די מציקה, האם הוא מקצועי או לא, איך סגנון התקלוט שלו ברחבה בא לידי ביטוי ועוד. היכנסו לקרוא טיפים ומידע על תקליטן לחתונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica