חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקס וגם טיפים

מאת: אבי ביטרנשים - כללי11/11/20101852 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה דברים שקורים במהלך קיום יחסי מין  או סקס הם אסון, אלא אם כן אתה בוחר לראות אותם ככה. כשאתה משנה את הדרך שבה אתה מסתכל על הדברים, הדברים שאתה מסתכל ישתנה.
סקר סקס משפחתי ועל טיפול דיווחה לאחרונה כי 1 ב 4 מאיתנו אינם מרוצים מחיי המין שלנו. בעיותעם המין נובעות משילוב של גורמים: חוסר אמון למשל, קשיי תקשורת, חוסרהניסיון וחוסר מיומנות, ציפיות לא ריאליות, סירובו לקחת אחריות על ההנאההמינית שלנו
מה שאנשים רבים אינם מודעים כי יש כמות עצומה של אמונות ודעות על מין כי כולנו צריכים לקחת איתנו לתוך כל מפגש מיני. לרוב, אנחנו לא מודעים מתוך הטיות וציפיות בפרט אלה עדיין נחקר עדיין הרשעות קשיחה יש פוטנציאל להרוס את כל החוויה המינית.
1. הפנטזיה של סקס שהיא מינית היא מחסום לאינטימיות
אנשיםרבים למנוע את עצמם מהצורך החוויות הכי מינית כי הם יכלו משום שהם מאמיניםכי פנטזיה צריכה להיות מוגבלת כדי אוננות, ולא צריך להיות היבט של מיןהשותף. זה לא יכול להיות רחוק יותר מן האמת. בחירת אם וכאשר לשתף רצון פרטית עם השותף שלך יכול להיות מלהיב. אולם שיתוף לא הנקודה של הפנטזיה. הפנטזיה היא על כל למידה מה שמדליק אותך לחקור את הפוטנציאל שלך להביע את המיניות שלך. אין זה יוצא דופן עבור נשים מתקשים להגיע לאורגזמה עם בן זוג בגלל עוררות נפשית מספקת. היא כנראה יודעת איך להגיע לאורגזמה באמצעות אוננות, אבל מרגיש אשם מכדי להיכנס לתחום של הפנטזיה כאשר עם בן זוגה. היכולת להיות אינטימיים מוגברת על ידי ידע, ביטחון עצמי ואת הביטוי מעצורים ותקשורת של הפנטזיה יכול לקרב אנשים יחד.
2. החדירה היא המטרה של סקס
להתרכז ביעד ולא המסע אחראי הנטל המוטלת גברים כדי "לבצע" על פי דרישה, אבל הוא רק חלק של אזור רחב בהרבה של אפשרויות מיניות. החדירהמתבצעת לעיתים קרובות את מרכז המין, עדיין אוראלי פעילות הוראות מיניתצפוי להיות לפחות כמו - ולעיתים קרובות יותר - מספקת עבור אישה. כאשר החדירה נחשבת "המטרה" של יחסי מין, ולאחר מכן המשחק המקדים נעשה משהו שמוביל המין הנכון, במקום להיות תענוג בפני עצמו. כאשרהמין הוא מופחת כדי להיות למהר לכיוון שפיכה של הגבר באמצעות חדירה, אזאין זה פלא שכל כך הרבה אנשים מוצאים שחיי סקס משעממים ומשעמם. זה יותר כי ההגדרות של המין בתרבות שלנו הם רדודים להקל ראש ההוד והמסתורין שמין יכול להיות.
3 מין יותר פירושו סקס טוב יותר
איכות מול כמות של המין עשוי להיות שונה בכל משתנות פעמים. זה ריאלי לצפות כי מין הוא תמיד יהיה אכפת-נושבת דורש השקעה כבדה של זמן ומאמץ. מגוון הוא המפתח. להיתקע בשגרה צפוי כי שני בני הזוג לשחק בחוץ אומר שלפעמים הן בכמות ובאיכות סובלים. אנחנו מוקפים מידע שגוי על סקס. סקריםלספר לנו איך פעם כולם מקיימים יחסי מין (או יותר ריאליסטי, כמה פעמיםאנשים אומרים שהם מקיימים יחסי מין) שיטות להפוך הקמת הנורמה מזויף שלפעילות מינית, כי אתה יכול לנסות לשחזר.
איכות יכול לסבול אם אתה הכוונה גם על להעלות את כמות החוויות המיניות שלך. אנשים רבים חשים בלחץ יש הרבה סקס אבל זה לא אומר שהם הולכים להיות מאהב טוב יותר, או מקיימים יחסי מין יותר טוב. זה רק אומר שהם מקיימים יחסי מין יותר. התנהגות מינית קומפולסיבית יכולה להזיק חוש מי אתה, מה יש לך להציע, את העבודה שלך, מערכות היחסים. זה יכול המין נמוכה מסכת איכות. השוואת עצמך עם התפיסות שלך על חיי המין של אנשים אחרים הוא תמיד במצב הרסני להיכנס. הדבר היחיד שצריך לעניין אותך הוא אושר המינית שלך.
4 אני פשוט לא אדם שאוהב סקס מאוד
אובדן התשוקה המינית היא עניין משותף להרבה אנשים וזה בעיה כי אין סיבה יחידה. כאשריש לך מחשבות מתמשך על תחושה לא ראוי, לא אהובה, רצויה של לא ראויה סקסנהדר, לא מושכת מספיק, ייתכן מצליחים לשכנע את עצמך שאתה פשוט לא מיניתמאוד. לכל אחד יש את האנרגיה המינית ואת היכולת לבטא את וליהנות מחיי המין להגשים. מהיכול לקרות הוא, כי המחשבות השליליות שלך לגבי עצמך אומר לך לאבד את הקשרעם החלק המיני של עצמך ולהתחיל להרגיש מנותקים המיניות שלך. זיהויהדיבור הפנימי העצמי כי הוא מזיק הביטוי המיני שלך מאפשר לך להתחיל מחדשקשר עם המיניות שלך ומאמינים כי אתה לא שונה לכל אחד אחר: אתם ראוייםוזכאים לאושר מינית. תצטרך לשנות את הדרך שבה אתה חושב על עצמך או התווית שלך יהפכו לנבואה המגשימה את עצמה. אם אתם מחפשים ראיות לגבות אמונה, אתה תמיד יכול למצוא אותו. זה לא עושה את זה נכון או אמיתי. זהרק אומר שאתה רואה מה שאתה רוצה לראות, מה עוזר לכם להרגיש בנוח - גם זהרק ענין של נחמה אפשר למצוא מה שבטוח, סקס ומוכר.
5 אנשים יפים סקס טוב יותר.
סקס מתחילה משיכה מינית המוח ולהאכיל את האנרגיה הנחה של גורמים אחרים מלבד המראה החיצוני. כאשר אתה עושה אהבה, אתה כל כך הרבה יותר מאשר הגוף שלך. אמונה זו ניזונה ההשוואות שאתה עושה בין אנשים את עצמך ואת האחרים. אנשים יפים לא צריך יחסים מוצלחות יותר, ואין להם סקס טוב. סיפוק מיני היא על קבלה עצמית. את הדרך בה אתה מרגיש לגבי הגוף שלך הוא לכאורה אנשים אחרים יכולים לעשות סקס שמחה או אסון. הסכנה עם האמונה הזו היא שאתה מתחיל לשחק את המשחק של "אם רק". אם רק הייתי רזה יותר, מושכת יותר, יותר הרפתקני מבחינה מינית, אז אני יכול לקבל את חיי המין כי אני רוצה. כאשר אתה מבצע את החלומות שלך תלויה לשנות קצת אחרים, אז לך להפחית את הסיכוי כי תמצא את האומץ לבצע שינויים בכלל. אין שום דבר כדי להיות שנרכשו על ידי המתנה. אתה צריך להתחיל ולנקוט פעולה כדי לשנות עכשיו.
דימוי הגוף שלך ואת הדברים שאת אומרת לעצמך לגבי הכדאיות המינית שלך הם גורמים חשובים המשפיעים על האושר המינית שלך. בעוד הערכת הכדאיות שלך עושה סקס באיכות השגה יותר, אוהבת את המראה שלך לבדו אינו ערובה במובן עמוק יותר ומוצק יותר של הערכה עצמית. אתה יכול להרגיש נחשקת אבל ריק של תשוקה. קבלהעצמית ולמידה לאהוב את עצמך חורג להעריך האטרקטיביות שלך, משלבת הכרהוכבוד של מי אתה, מה אתה עומד ומה אתה בשביל לתרום לעולם ולאנשים אחרים.
6 שהילדים צריכים לבוא קודם.
זוגות רבים חווים ירידה הסיפוק המיני שלהם אחרי שהם היו ילדים. האמונה כי הצרכים של הילד צריכה תמיד לבוא הראשון יכול אומר כי היעדר מוחלט של הפרטיות, זמן, אנרגיה ומחויבות עושה מין זיכרון רחוק. הבאת ילדים לעולם היא תקופה מלחיצה עבור כל זוג והדינמיקה היחסים תשתנה. חיבה איזון ותשומת לב בין הילדים שלך ואת השותף שלך הוא אתגר שצריך נפגשו ראש בראש.
זוגות עם ילדים צעירים זקוקים לזמן לבד כדי להתמקד בצרכי רעהו ואת הרצונות. הם צריכים להקשיב ולכבד אחד את השני ולהכיר המצב המינית שלהם, מה שזה לא יהיה. להיות אמא או אבא לא אומר שאתה צריך לוותר על להיות עצמך. חשובלהציב גבולות עם ילדים צעירים שלך, כך שהם יודעים ומקבלים את הוריהם מצפיםהפרטיות לפעמים ולא מוכנים תמיד למהר כדי למלא את הצרכים של ילדם על פידרישה.
7. סקס זה לא צחוק
לשחק, להשתטות ולצחוק כל הדרכים נהדר להעמיק את האינטימיות ואת לשפר את ההנאה המינית. חלק מהאנשים מאמינים כי הסקס חייב להיות, רק יכול להיות, "רומנטית" ולכן מייחסים מידה רבה של רצינות לחוויה. אפשר ללמוד את היתרונות של בזק עד. כאשר המין לא יכול לשלב אלמנטים של משחק, זה בדרך כלל אינדיקציה של חיבור רגשי מרוששים. בדרך כלל, זה לא קשה להביא את הכיף חזרה לתוך מין, גם אם זה מרגיש מאולץ מעט בהתחלה.
כאשר מין נחשב על ההישג ועל התחרות, אז קלילות וקלות דעת צפויים להיעדר. זכור כי סקס הוא על מה שעובד בשבילך ולשחק שמירה הטיפשות חלק יחסי מין יכולים לעזור למנוע מין להיות עבש וצפוי.
8. מין חייב להיות נדיב סקס: אני רוצה לספק את צרכיו מינית
המין הגדול הוא גם נדיב אנוכית. רובהאנשים מקבלים מופעלת על ידי גירוי של בן הזוג ואת זה פנטסטי, אבל אם לשיםאת כל האנרגיה שלך לתוך לגלות מה היא / הוא רוצה, מה איתך? מי נותן לך את מה שאתה צריך? להיותמוכנים לקבל את הצרכים שלך נפגשו הוא אינדיקציה לכך שאתה מוכן לקחת עלעצמך, ולא להסתמך על אנשים אחרים לפגוש רצונות לא מסופקים ו סקס אולישלך.
תקשורת מינית היא כל על בהירות, אומר מה שאתה חושב ומרגיש. זה גם לגבי הצבת גבולות, דנים מה אתה לא אוהב ואת שני הצדדים חייבים להיות מסוגלים לומר לא על זה להתקבל. אם אתם מוצאים את עצמכם מקיימים יחסי מין בגלל שאתה לא רוצה לפגוע ברגשותיו של הזולת, לחשוב על מה שאתה עושה. כבוד לעצמך מה אתה רוצה לשתף את כל התחושות האמביוולנטיות. משמעות הדבר היא כי רמות אינטימיות יכולה להישאר גבוהה ואי הבנות לא מקבלים הזדמנות לעוות את מערכת היחסים שלך עם בן זוגך.
9. שפיכה מוקדמת היא סימן של מאהב גרוע.
להיות מסוגל לשלוט בשפיכה הוא לדאוג עבור גברים רבים. רוב מעשי, גם אם היה לך אורגזמה, לא לעזוב את השותף שלך גבוה ויבש. לעתים קרובות רגשות של בושה, כישלון מצפה אכזבה השותף שלך אומר כי האורגזמה שלו פירושו קץ המין. זה חוזר הרחבת התפיסה שלך של מה סקס יכול להיות ולא להיות משועבד רעיונות על סקס שאינן לתפוצה רחבה בתרבות שלנו.
מבחינת ההנאה המינית שלו, ללמוד איך לנהל את החרדה שלו על הביצועים והיכולת לדבר שותף הן הדרכים היעילות ביותר של בניית אמון מינית. כמה אסטרטגיות רשמיות כי הם הפופולריים ביותר בתרבות שלנו לעשות יותר נזק מתועלת. לדוגמה, מנסה לעכב את השפיכה ידי להסיח את עצמך עם המחשבות הלא מינית יעשה קצת כדי לשפר את ההנאה המינית שלך. אסטרטגיהזו יש סבירות גבוהה יותר כדי ליצור תחושה של סקסלו מהגוף שלוואת המצב שהוא נמצא בה היא עשויה לסייע לו לדחות את השפיכה (למרות שזה שנויבמחלוקת) אבל במודע להתמקד מן ההנאה הפיזית שלך לא סביר על מנת להקל חוויות מיניות השיא. להיות נוכחים רגשית במהלך קיום יחסי מין הוא חיוני המודעות אינטימיות מינית. זוהיהאסטרטגיה הרבה יותר מוצלח עבור אדם כדי ללמוד על איך לשלוט בשפיכה שלומאשר להמשיך במודע ליצור ריחוק רגשי מבן הזוג שלו, את החוויה המינית.
חיפושיםטנטרי סקס הוא דרך מצוינת ללמוד את היכולת לשלוט בשפיכה הגברית כפי שהיאמלמדת טכניקות שיאפשרו לו להבחין בין אורגזמה לפליטה. בניגוד לאמונה הרווחת הם לא אותו הדבר!
10. זקפה הוא אחד אותו דבר כמו עוררות מינית וגם סקס
זהו רעיון קשה עבור אנשים רבים לקבל את ראשם לאחור. התעוררות מינית מתרחשת בתוך הקשר הזה הוא רגשי, פיזיולוגי ו חזותיים. אם אתה חושב על אופיו של תשוקה ומשיכה, להכיר בכך שלא תמיד תגובה גופנית גרידא; מדובר בהעדפות ייחודי ובלתי צפוי לפעמים. תשוקה מינית פשוט אינה קיימת ללא בהקשר מיני. הוא אישר / מופחת על ידי הרגשות והמחשבות הנלוות כי אתם מתמקדים בכל עת. לגברים יש זקפה של משתנים קשיות לפי איך שהם חושבים ומרגישים באותו זמן. זקפה לא בהכרח אומר כי האדם הוא מלא, או אפילו קצת, עוררה. הוא עשוי להיות זקוף בלי להרגיש סקסית במיוחד.
עבורגברים שאינם בטוחים לגבי שמירה על הזיקפה שלהם, זקפה מבלבל עם אמצעיהעוררות כי לעיתים קרובות הם ממהרים יחסי מין לפני שהם מוכנים לגמרי. אם אתה נוהג לעבור גירוי נמוך לתוך סקס, תשוקה אולי גם להתחיל לרדת. חלק מהסיבה לכך היא שגברים רבים חשים כי הם עלולים לאבד זקפה אם הם לא מיד לפעול על נוכחותו. קיום יחסי מין באווירה של פחד וחוסר ביטחון הוא לא הולך לתת לך את החוויות המיניות הכי טוב שאתה מסוגל לאחר.
ישהרבה דברים שגברים יכולים לעשות על מנת ללמוד יותר ביטחון ושליטה על זקפותשלהם לשלוט השפיכה במקום להתעלם מחוסר ביטחון שלו לשלול את עצמו על חוויותמיניות רבה. בכל פעם החלטות ומעשיך מונעים על ידי פחד וחוסר ודאות, אתה מוכר את עצמך קצר בדרך זו או אחרת. גבריםרבים אינם בטוחים לגבי איפה ההנאה שלהם מגיעה בזמן הסקס ולחוות חוסר הבנהלגבי גופם זה אומר כי הם אינם מודעים כי כל הגוף שלהם יכולה להיות מגורה. אםאתם מחויבים להשיג שליטה עפרת על התגובה השפיכה שלך, להשקיע כמה מדריכיםמעניין ואינפורמטיבי רבים המאפשרים גברים לעכב שפיכה ולהיות מחובר יותר עםהפוטנציאל של סקס המיני שלהם.
ישנם מיתוסים רבים אחרים שפועלים חיי המין של אנשים. בכל פעם שאתם מוצאים את עצמכם חושבים "הוא / היא / אני / צריך חייב / צריך. . . ',אתה בטח מקשיב הדרישות של מיתוס יחסי מין כי הוא לוקח אותך הרחק מה שאתהרוצה וחושב ועידוד לך לעקוב אחרי מה שאנשים אחרים רוצים ומרגישים. מתי אתה מתכוון להקשיב ובצע את הכללים?
זהה את המחשבות שיש לך להשפיע על חיי המין שאתה יוצר. יודעשאתה יכול לבחור לשנות את הדרך שבה אתה חושב ללמוד קבלה עצמית, כבודהריגוש המיני שלך עצמית וניסיון להקל, וכוח בדרכים אתה בוחר להביע את עצמךמבחינה מינית.

 



תגיות המאמר: סקס, טיפ, יחסי מין, פנטסיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חובב סקס וגם מצלמות סקס באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי ביטר

מאת: אבי ביטראימון אישי - כללי11/11/105398 צפיות
סוג אחר של סקס

מאת: אבי ביטרבגידות11/11/101696 צפיות
סקס במערכות יחסים ארוכי טווח

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179304 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711383 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610938 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152276 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151877 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151809 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151986 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica