חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בוא להכיר אותי

מאת: היכרויות באינטרנטהכרויות16/11/20101060 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ברונטית, 1.65, נראית טוב, אוהבת לרוץ, ארוחות רומנטיות, טיולים בחיק הטבע.. נשמע מוזר שתפני אליו ככה לא ?

למה לא ?? למה לחפש כל הזמן ולא למצוא ? למה לא לנצל את ההזדמנויות שיש לנו רק כי אנחנו מתביישים או לא בטוחים בעצמנו? כי נראה לי שהוא/היא יסרבו, כי אני לא מספיק טוב ? שטויות במיץ עגבניות! רק צריך לעשות את הצעד הראשון!

כולנו הרגשנו את ההרגשה הזו שאנחנו מתים לכתוב הודעה או לגשת לדבר אבל לא היה לנו את האומץ.. חושבים שאתם לא יכולים לעשות את זה פנים אל פנים ? אין בעיה, פשר להיום להשתמש גם באינטרנט!!! זה מדהים, אני מכיר כבר כל כך הרבה אנשים שעשו והצליחו.. זה קטע מטורף, ונשבע שהשבוע אני הולך לחתונה כזו, שניהם מעל גיל שלושים, הכירו דרך האינטרנט לפני כשנה וחצי והשבוע הם מתחתנים. למה שדבר כזה לא יקרה גם לכן ?

יש הרבה מאוד אתרי היכרויות באינטרנט שההרשמה אליהן היא חינם חינם חינם.. פותחים פרופיל בשתי דקות, ממש שתי דקות, רושמים משהו חמוד על עצמכם, קצת תיאור מראה והופ אתם מגיעים למאגר פרופילים מטורף של אנשים שמחפשים אותו דבר כמוכם, בין אם זה זוגיות, אהבה, חתן או אישה לעתיד ובמקרים מסויימים אפילו סטוצים.. כן, גם זה יכול לקרות.

אז למה לא לעשות את הצעד הראשון לעבר האושר הזה? למה לא להיכנס לעולם הזה ולהבין את האפשרויות, הרי ההרשמה חינמית לחלוטין, אם רותים אפשר להתנתק ואתם לא מתחייבים לאף אחד ולשום דבר, הכל תלוי בכם.. מצאתם מה שאתם אוהבים, מעולה!

אני באמת מאמין בזה שאפשר, ולדעתי הרבה אנשים מונעים מעצמם את האושר הזה כי הם מפחדים ממה שיגידו, מאיך שזה קרה, אבל ברגע שנכנסים ורואים את הפרצופים והפרופילים, מבינים שאלה אנשים רציניים שלא נמצאים שם סתם..

אתר היכרויות אינטרנטי עם הרשמה חינמית שבו אתם יכולים לראות בדיוק מה שאתם מחפשים..

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת היכרויות באינטרנט

מאת: היכרויות באינטרנטדייטינג11/11/111083 צפיות
זה נכון בקשר להכרויות עם נשים - ולכל דבר שגבר בוגר יפגוש בחייו. אם הפעולה הנכונה לא קורית מאליה, אם אתה תקוע, חפש את הבהירות - ואז אתגר את עצמך עם כוונה. ואז, החיים שלך יהיו הרבה יותר פשוטים.

מאת: היכרויות באינטרנטהכרויות11/11/111022 צפיות
הרבה פעמים אנחנו תוהים בקשר לפעולה שעלינו לעשות עם אישה

מאת: היכרויות באינטרנטהכרויות11/11/11990 צפיות
כולנו רוצים לכבוש את האחת , שתהי לנו אהבה אמיתית , או אפילו סטוץ. האמת , שזה מאוד פשוט..

מאת: היכרויות באינטרנטהכרויות03/05/111051 צפיות
הדרך הקלה ביותר למצוא אהבה באינטרנט

מאת: היכרויות באינטרנטדייטינג03/05/111313 צפיות
למה לחפש באינטרנט מה שאפשר למצוא בחוץ ? כי זה יותר קל!

מאת: היכרויות באינטרנטאימון למערכות יחסים03/05/111260 צפיות
הדרך הקלה ביותר למצוא אהבה באינטרנט

מאת: היכרויות באינטרנטהכרויות28/03/111116 צפיות
למה לחפש באינטרנט מה שאפשר למצוא בחוץ ? כי זה יותר קל!

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202808 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202801 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193541 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172179 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163087 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153018 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153163 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica