חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נשיקות באיזורים הנכונים

מאת: shmulik budagovזוגיות ואהבה17/11/20101050 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסיכויים טובים כי אתה לא משתמש אחד הכלים הטובים ביותר בארסנל המינית שלך את מלוא הפוטנציאל שלו. זה הנשק הסודי הוא הפה. אנחנולא רק מדברים על מין אוראלי כאן, למרות שאתה צריך להיות לענג הפה שלה עלבסיס קבוע אם אתה רוצה להיות מאהב טוב, אנחנו הולכים ללכת מעבר נשיקות עלהפה במאמר זה, שבו אתה צריך לשלוט על ידי עכשיו אם אתה רוצה לנשק אותה בכל מקום אחר.

הפה שלך יכול להיות מיושם על חלקים שונים של הגוף שלה על ידי מנשק, מלקק, מכרסם, נושך, וגם מוצץ. בכל מקום שאתה נוגע בה עם הידיים שלך יהיה כנראה מרגיש אפילו טוב יותר כאשר מגרה פה, חם ורטוב. כשזה מגיע לנשק נשים, חלק מהמקומות האהובים עליהם הם ברורים, בעוד אחרים הם התעלמו לעיתים קרובות.
האוזניים
האוזניים הם אזור קרובות מוזנחים של הגוף שניתן באתר של הנאה עמוקה שלה באמצעות הפה שלך היא הדרך הטובה ביותר כדי לעורר אותם. עדיןמכרסמים על התנוך מהווה דרך אמינה לשלוח בי צמרמורת שלה, אבל כדאי גםלנסות להבריש קלות את השפתיים שלך נגד אוזנה, אשר עוררה הרך, שערות שם יוצרגלים של עונג עקצוצים.
והעורף
אחת הדרכים הקלות ביותר והמהימנה ביותר כדי לגרום לה מצב רוח היא המקום הפה שלך על העורף שלה. זה עובד טוב במיוחד אם אתה לוקח אותה בהפתעה. כשהיא ליד הכיור עושה כלים או לעבוד על המחשב, גישה אליה בשקט מאחור, לטאטא את שערה מהגב של צווארה לנשק אותה שם. היא לשכוח בקרוב המשימה שלה רוצה יותר.
פנים
ישנם כמה דברים אישיים יותר מנשק אישה על הפנים., ליטופים בזמן סקס , חם שלך מטושטשת רגשות אליה ניתן לבטא על ידי הצבת מתוקה, נשיקות אור על לחייה, המצח, קו הלסת, אפילו אפה ועל העפעפיים הסגורים. אבל לא ללקק את פניה. פשוט לא. זה איכס, לא סקסית. לא נושך או. פניה יש להזהר רוך כבוד.
עצם הבריח
בעוד בגדיה עדיין על, אחד המקומות האינטימיים ביותר שאתה יכול להשכיב כמה נשיקות הוא לאורך עצם הבריח שלה. עצם הבריח חשוף של אישה היא סקסית הפה שלך על זה גורם לה לחשוב על הפה שלך על המוצנעים יותר של גופה. אז להתחיל עם נשיקות שם לפני שאתם עוברים למקומות שאתה לא יכול להגיע בזמן שהיא לבושה לגמרי או בזמן סקס.
מתנים
ירכיה רגישים יותר ממה שאתה משער. זה יכול להיות בגלל שהם כל כך קרוב למרכז העונג הפיזי שלה. תהא הסיבה אשר תהא, מנשק, מלקק ו מכרסם ירכיה ישלח זרמים של עונג עד קצות אצבעותיה עד החלק העליון של הראש שלה. אין להזניח את זה למקום שהיא רוצה להיות הפה.נשיקות באיזורים אלו יגבירות את הרמה של סקס בינכם.
שדיים
לשים את הפה על שדיה יכול להיות סקסי מאוד במיוחד בזמן סקס, אבל עושה את זה לא נכון יכול להפוך את הזכות אותה. מנשק, מלקק ומוצץ מומלץ לכל ואפילו קצת עדינות נושכת יכול להיות מקובל כל עוד אתה לוקח את זה בקלות. שדיה הם עדינים, אז אל תשכח שיש לך להתייחס אליהם כראוי. אלא אם כן היא לתוך הארדקור S & M, מוצץ קשה לנשוך הם לא-NOS. שדיה לא צריך חבורות כשתסיים איתם. כמו כן, זכור כי פטמותיה אינן חלקי בלבד, כי צריך קצת תשומת לב. השתמש הפה שלך כל על שדיה של האפקט המקסימלי.
לא ללכת אזורים
לא משנה איפה הפה שלך מסתיים, זה כנראה הולך לגרום לה להרגיש טוב. עם זאת, ישנם כמה חלקים בגוף אתה תמיד צריך לקבל אישור כדי להחיל את הפה שלך לפני לחקור, כולל כפות רגליה ואת ישבנה. בנות כמה הן פשוט לא נתקל לתוך הפה שלך בתחומים אלה רגיש, כל כך לשאול אותה לפני שאתה הולך לשם. מצד שני, כמה בנות היו בהתלהבות בברכה כמה למצוץ אצבע או כל פעולה הלשון למטה. לגלות איפה היא עומדת ולהשתמש הפה שלך בהתאם.

 



תגיות המאמר: סקס, נשיקות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב חובבני על סרטי סקס וגם חובב חנויות סקס באינטרנט ואם יש זמן גם מצלמות סקס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shmulik budagov

מאת: shmulik budagovזוגיות ואהבה17/11/102067 צפיות
הבנת סקס פטישים מתחיל עם הפאראפיליות

מאת: shmulik budagovמשפחה וזוגיות - כללי17/11/101768 צפיות
מאמר כללי של סקס ודברים שכדי ואסור לעשות בזמן סקס אנאלי

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206352 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204882 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204668 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192798 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182306 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182743 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181899 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica