חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקס - עשה ואל תעשה

בעוד בוודאי לא כמו טאבו כפי שהיה בעבר, סקס אנאלי הוא עדיין קצת מחוץ לנורמה בחדר השינה הממוצע. למען הדיוק, פי הטבעת לא היה מיועד חדירה, אבל כשזה נעשה כמו שצריך, לשחק קת יכול להרגיש די מדהים. אם אתה מתכנן לשים אנאלי בתפריט סקס עם חברה שלך, יש כמה DOS ואל תעשה לזכור כך שניכם ליהנות ממנו.
אל תעשה את זה אם היא בהריון
סקס אנאלי הוא נמנע ביותר במהלך ההריון. הסיבה הראשונה לדלג אנאלי בזמן שהיא עם הילד היא כי טחורים הם תופעת לוואי שכיחה של ההריון יכול לעשות סקס אנאלי מכאיב מאוד. שנית, אתה לא רוצה להסתכן בזיהום בנרתיק שלה אם יקרה העברת חיידקים מפי הטבעת שלה כדי הנרתיק שלה. הסיבה החשובה ביותר לא מציע לעשות סקס אנאלי תוך שהיא חווה את ההנאות של ההריון היא שזה לא יהיה הציון לך נקודות אבא. תגיד לה שאתה חושב שנשים בהריון הן סקסיות לעשות את זה בדרך המיושנת.
אל תשתמשו בהרבה חומר סיכה
זכור,פי הטבעת אינו מייצר סיכה משלה כמו הנרתיק עושה, זאת באמצעות שפע שלסיליקון או מים סיכה המבוססים חשוב מאוד ליצירת חוויה בטוח ונוח עבורשניכם. חברות מסוימות להפוך lubes שהם טוענים נועדו במיוחד עבור חדירה אנאלית, אבל כל סיכה תעשה כל עוד אתה משתמש הרבה זה. באמצעות סיכה עבה יותר - בדרך כלל סיליקון - תבטיח כי חלקלקות שלך לא יתאדה לפני המעשה נעשה.
אין להשתמש במשחות אלחוש
ישמגוון של משחות וג 'לים משתקת כניסה כדי להקטין את התחושה בתוך פי הטבעתשלה, והיא עלולה להתפתות להשתמש בהם אם היא מפחדת מן הכאב. לאלהיות מסוגל להרגיש את הכאב עלול להיות מסוכן, אם כי, מאחר שכאב הוא בדרךשל הגוף אומר לך שמשהו לא בסדר - היא יכלה להיפגע ברצינות בלי להבין את זה. במקום משתק אותה, להכין אותה עם הרבה משחק מקדים אנאלי בעזרת האצבעות, הלשון וצעצועים לפני האירוע המרכזי. והכי חשוב, לוודא שהיא רגוע ונינוח.
השתמשו באמצעי הגנה
אתםעשויים לחשוב כי השימוש בקונדום על סקס אנאלי אינו הכרחי מאחר שהיא לאיכולה להיכנס להריון, אלא התפשטות של מחלות המועברות במגע מיני (מחלותהמועברות במגע מיני) הוא בעצם יותר סביר עם החדירה האנאלית מאשר עם הנרתיק. העור סביב אזור פי הטבעת הוא דק יותר רגישים יותר חתכים זעירים דמעות, המאפשר מחלות המועברות במגע מיני דרך. אז אלא אם כן אתה בטוח 100% שניכם הם מונוגמיים מחלות חינם, לשים קונדום על על סקס אנאלי הוא חיוני.
האם לתת לה לקבוע את הקצב
ודא אתה והשותף שלך הן ליהנות מהחוויה סקס אנאלי ידי לתת לה לקרוא את היריות. כמה מהר, כמה רחוק וכמה קשה הם כל הדברים צריכים להיות עד לה. אתה לא יכול להיות מחוספס או כפי נלהב כפי שאתה יכול להיות עם יחסי סקס - לפחות לא מיד. תן לה להתרגל לזה על ידי הולך לאט, ואם היא אומרת להפסיק, להפסיק מיד, או שהיא יכולה להחליט אנאלי הוא כבר לא אופציה.
אל לחדור אחר כך
אל תכניס את הפין שלך בתחת שלה ומיד לחדור חלק אחר של הגוף שלה (כלומר, הנרתיק, הפה). ייתכן שיהיה הרים חיידקים בדלת האחורית שעלולה לגרום לזיהומים במקום אחר. בנוסף, זה ברוטו. כן, פורנו הבנות אוהבות אותם כמה כספומט, אבל אם הבחורה שלך דווקא מבקש אותו, לא ללכת לשם.
ישנם כללים מסיבה
זה אולי נראה כאילו יש המון כללים שמשהו צריך להיות כיף, אבל הם באמת לטוב (וגם לה) משלך. לתת לילדה שלך ניסיון רע סקס אנאלי כמעט משמיד את סיכוייך פעם עושה את זה שוב. תעשו את זה טוב לשניכם על ידי ביצוע הפעולות DOS חשוב ואל תעשה של סקס אנאלי.

 



תגיות המאמר: סקס, סקס אנאלי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב חובבני על סרטי סקס וגם חובב חנויות סקס באינטרנט ואם יש זמן גם מצלמות סקס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shmulik budagov

מאת: shmulik budagovזוגיות ואהבה17/11/101053 צפיות
הסיכויים טובים כי אתה לא משתמש באחד הכלים הטובים ביותר בארסנל המינית וגם בחיי הקשורים לנושא סקס שלך את מלוא הפוטנציאל שלו. זה הנשק הסודי הוא הפה. אנחנו לא רק מדברים על מין אוראלי כאן, למרות שאתה צריך להיות לענג הפה שלה על בסיס קבוע אם אתה רוצה להיות מאהב טוב, אנחנו הולכים ללכת מעבר נשיקות על הפה במאמר זה, שבו אתה צריך לשלוט על ידי עכשיו אם אתה רוצה לנשק אותה בכל מקום אחר.

מאת: shmulik budagovזוגיות ואהבה17/11/102069 צפיות
הבנת סקס פטישים מתחיל עם הפאראפיליות

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215170 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204681 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201171 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201463 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173103 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173406 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica