חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיני בר

מאת: חיים כהןריהוט 20/11/20104770 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מיני בר הוא מכשיר שנועד לתת מענה לצורך עכשווי – צורך למים צלולים יותר, נקיים יותר ובראש ובראשונה בריאים יותר. הצורה שבה פועל מיני בר אחד ממשנהו משתנה בהתאם ליצרן, לאמצעי הסינון המגוונים ועוד כהנא וכהנא אפשרויות אשר משפיעות על איכות המים שמגיעים בסופו של דבר.

במידה מסוימת, ניתן לחשוב על מיני בר כעל מערכת סינון ביתית, שעושה עבודה שמערכות הסינון הארציות לא מצליחות לעשות, או אפילו נכשלות לעשות – מיני בר מפריד את החלקיקים והמזהמים השונים אשר נשארו בתוך המים, מונע כניסה של אבנית ובמידה מסוימת גם עוצר כניסה של מיני דטגנרטים אל תוך המים – חומרים שנועדו לחטא את המים, אבל לא עושים טוב גם כאשר אנחנו שותים אותם.

מיני בר – סוגי מיני בר
ישנם סוגים רבים של מיני בר שמהם ניתן לבחור ואותם ניתן לקנות, ואלה משתנים על פי מספר המסננים הקיימים, אמצעי הסינון העומדים לרשותם והאינטגרציה של כל המערכת כולה בתוך המשרד או הבית.
מיני בר פועלים על פי מספר מסננים שונים, ביניהם ניתן למנות מסנני פחם, מסננים אלקטרומגנטיים, מסנני קרינה ועוד מגוון המצאות שונות יותר או משונות פחות אשר נועדו רובן ככולן למטרה אחת ויחידה – לנקות את המים.

מיני בר – הצורך
הצורך במשק מים מאוזן הוא דבר שרבים האנשים אשר לא מודעים אליו – אנשים עוברים את חייהם בלי לשים לב שכמות המים שהם שותים פשוט אינה מספקת.
למעשה, גם כאשר הם שותים מים, איכות המים שהם שותים נמוכה בהרבה ממה שהיא אמורה להיות – חומרי חיטוי שונים שמוכנסים אל המים, או שאריות של אבק, אבנית ושאר חומרים כאלו ואחרים שהופכים את המים, בלשון המעטה, ללא שתיים.

אז אילו אפשרויות עומדות בפני משפחה שרוצה לשמור על בריאות הנפשות החיות בה? אילו אפשרויות עומדות בפני עסק שרוצה לכבד את אורחיו ולקוחותיו במי שתייה, ואילו אפשרויות עומדות בפני מקומות עבודה רבים שרוצים לאפשר לעובדים שלהם לשתות כראוי, בטח ובטח כאשר מדובר על ימי עבודה חמים ומתישים?

מיני בר מאפשר להגשים את כל החלומות הללו, ובמחיר משתלם במיוחד – מיני בר אינו צורך תחזוקה רבה ומחזיק מעמד לאורך שנים, ומאפשר לנו לקבל מים נקיים יותר, בריאים יותר וטעימים יותר הישר אל הברז שלנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טיב המים - חברה המשווקת מתקני מים, מיני ברים, מערכות טיהור מים ופילטרים מהטובים והמשוכללים בארץ. לפרטים נוספים הכנסו לאתר טיב המים או צרו איתנו קשר בשיחת חינם ל: 1-800-077-135

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים כהן

מאת: חיים כהןצרכנות20/06/101871 צפיות
בשנים האחרונות הפך המיני בר לחלק בלתי נפרד מבתים ומעסקים. ככל שעולה המודעות לשמירה על הבריאות ולהמנעות מגורמים סביבתיים מזהמים ומזיקים, כך אנחנו מוכנים להשקיע באמצעים פשוטים אך חיוניים על מנת לשפר את סביבתנו, את האויר שאנחנו נושמים והמים שאנחנו שותים. נכון, שכמו שחוזרים ואומרים דוברי משרד הבריאות, מותר לשתות מים מהברז. אך מי באמת יכול, בעידן שלנו, לשתות כמויות של מים מהברז?

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201164 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201716 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201799 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191608 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191589 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica