חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלת

מאת: Doordesignבניין ואחזקה - כללי05/05/2009861 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המונח דלת עבר במהלך השנים האחרונות תהליך של טרנספורמציה, היום דלת היא לא רק אמצעי היוצר חיץ בין החלל הפנימי של הבית לבין המרחב החיצוני שמסביב ומגן על הבית , היום דלת היא אלמנט עיצובי בבית דלת של היום היא במעמד של רהיט בבית. דלת של המאה ה-21 מקבלת מימד חזותי ועיצובי חדש לגמרי , דלת של המאה ה-21 נבנית באמצעות טכנולוגיות ושיטות עבודה חדשניות , דלת של המאה ה-21 אינה סתם לוח עץ העומד בכניסה לבית או בכניסה לחדר , דלת מקבלת היום מגוון רחב של תוספות עיצוביות כמו גילופים, ויטראז'ים, צוהר, תבליטי מתכת ידיות מעוצבות ועוד ועוד . היום ניתן לייצר דלת ממבחר חומרים וממבחר עיצובים וסגנונות, דלת שאין לה עיצוב כלשהו או ייחוד כלשהו שייכת לדור הישן של הדלתות.  דלת בעידן המאה ה-21 היא כמו תעודת זהות של עיצוב הבית כולו או חלון הראווה של הבית כולו , דלת מלמדת על האנשים שגרים בבית, על אורח חייהם, על ההעדפות שלהם, על הטעם העיצובי שלהם ועוד. אז מה עלינו לבדוק לפני שאנו רוכשים דלת : ·

החומר ממנו עשויה הדלת – היום ניתן למצוא בשוק הדלתות דלתות עץ, דלתות ברזל, דלתות זכוכית ועוד ועוד לכן כל מי שעומד לרכוש דלת רצוי שילמד היטב מהם החומרים שמהם ניתן לייצר היום דלתות , ומהם היתרונות והחסרונות של החומרים השונים.

·הסגנון העיצובי של הדלת –היום דלת היא רהיט מעוצב הנמצא בכניסה לבית או בכניסה לחדר , יש היום אינספור עיצובים וסגנונות של דלתות, מי שירצה ימצא דלת עץ בסגנון אתיק, מי שירצה ימצא דלת ברזל בסגנון היי-טקי, מי שירצה ימצא דלת עץ המשלבת בתוכה ויטראז'ים מזכוכית. לכן לפני שאנו בוחרים דלת עלינו להחליט על המאפיינים העיצוביים  והסגנון העיצובי שיהיו שיהיו לאותה דלתאופן הפתיחה של הדלת – לפני שאנו רוכשים דלת עלינו להחליט מה יהיה אופן הפתיחה של הדלת. האם תהיה זו דלת כנף, או דלת מסתובבת , או אולי דלת הזזה , היום ניתן למצוא גם דלתות הנפתחות באמצעות לחצן אוטומטי, או באמצעות מערכת אינטרקום פנימי. אופן פתיחת הדלת מושפע מהשטח שיש בקרבת הדלת, ומההעדפות שלנו. יש כאלו שיסתפקו בדלת כנף פשוטה ויש כאלו שיעדיפו דלת כניסה המופעלת ע"י לחצן אוטומטי.

 



תגיות המאמר: דלתות, דלתות מעץ, דלת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דור דיזיין עוסקת בייצור, יבוא ושיווק של דלתות, אביזרים, פרזולים אומנותיים
צילינדרים, עיניות, אלמנטים לשילוב בכל תחומי העיצוב להרכבה בדלתות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Doordesign

מאת: Doordesignבניין ואחזקה - כללי05/05/09940 צפיות
היום לכולנו יש מודעות רבה יותר בכל מה שקשור לעיצוב הבית שלנו, אנו מתלבטים הרבה יותר בכל מה שקשור לעיצוב המטבח, עיצוב חדר הילדים, או עיצוב דלתות הפנים של הבית.

מאת: Doordesignבניין ואחזקה - כללי05/05/09971 צפיות
היום אין ספק שמימד העיצוב תופס מעמד של כבוד בחיינו, היום כל אביזר וכל פריט בבית שלנו עובר תהליך דל עיצוב, גם אנחנו הלקוחות יש לנו היום מודעות רבה יותר בכל מה שקשור לעיצוב ואנו משקיעים מחשבה רבה בכל מה שקשור לעיצוב הבית שלנו, תרבות העיצוב של המאה ה-21 מתאפיינת כך שהצרכנים מחפשים היום לא רק סלון מעוצב וחדר ילדים מעוצב אלא גם דלתות מעוצבות. היום ניתן למצוא דלתות מעוצבות בסגנונות שונים , בצבעים שונים ובגדלים שונים.

מאת: Doordesignבניין ואחזקה - כללי05/05/09958 צפיות
דלתות פלדה הפכו בשנים האחרונות לדלתות פופולריות ביותר, דלתות פלדה נחשבות לדלתות הבטוחות ביותר ואשר מספקות את ההגנה הטובה ביותר והיעילה ביותר מפני פורצים. דלתות פלדה ניתן למצוא אותם בבתים, בעסקים, או במוסדות ציבוריים.

מאת: Doordesignבניין ואחזקה - כללי05/05/09993 צפיות
דלתות כניסה יש להן כמה תפקידים חשובים, דלתות כניסה הן האמצעי שבעזרתו נוצר הגבול או המחסום בין פנים הבית לבין הסביבה החיצונית, דלתות כניסה מאפשרות שמירה על בטחון דיירי הבית, והפרטיות של דיירי הבית. דלתות כניסה מבודדות גם רעשים המגיעים מבחוץ , דלתות כניסה הן חלון הראווה של כל בית.

מאת: Doordesignבניין ואחזקה - כללי05/05/09920 צפיות
דלתות עץ הפכו כבר מזמן לטרנד אופנתי בעולם הדלתות , יותר ויותר אנשים הרוכשים היום דלתות מעדיפים לרכוש דלת עץ מעוצבת ויפה המעניקה לבית כולו מראה יוקרתי. בעבר כולנו הכרנו את דלתות העץ הרגילות שהיו חוורות וחסרות עיצוב לחלוטין ואילו היום ניתן למצוא מגוון עצום של דלתות עץ בעיצובים שונים, בצבעים שונים, ובמידות שונות. יש דלתות עץ הכוללות גילופים או תבליטי מתכת ויש דלתות עץ הממולאות בלוחות פלדה ויכולות לשמש כדלתות בטחון, יש דלתות עץ הנפתחות כמו שער ויש דלתות עץ הנפתחות ע"י לחצן , יש דלתות עץ עם ידיות

מאת: Doordesignבניין ואחזקה - כללי05/05/091477 צפיות
דלת פלדה היא דלת המשמשת לביטחון והגנה, היום כאשר הפשע משתולל ברחובות וכאשר הביטחון האישי שלנו הוא כה נמוך , אנשים רבים רוכשים דלת פלדה שתהיה דלת בטחון שתגן על הבית או על העסק שלהם. בצורה הטובה ביותר. דלת פלדה מעניקה לרבים מאתנו תחושת בטחון ושקט נפשי ולכן היא נחשבת לדלת פופולרית. היום ניתן למצוא מגוון רחב של דלתות בטחון העשויות מחומרים שונים ,יש דלתות בטחון העשויות מעץ ויש דלתות בטחון מפלדה.

מאת: Doordesignבניין ואחזקה - כללי05/05/091097 צפיות
דלתות של היום הם כבר לא דלתות שהכרנו פעם, דלתות של היום לא נועדו רק לשמור על בטחון הבית ועל הפרטיות של תושבי הבית, דלתות של היום הם כמו תעודת זהות של דיירי הבית משום שהן יכולות ללמד אותנו הרבה על סגנון החיים של תושבי הבית ועל הטעם העיצובי , היום אפשר לומר את הפתגם " אמור לי מהי דלת ביתך ואומר לך מי אתה"

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223096 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211368 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211326 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica