חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים לזוגות בלבד

מאת: בן פלדצימרים23/11/2010854 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צימרים לזוגות בלבד לכל אירוע שרק תבחר

אין אדם שלא אוהב לחגוג ולהנות . מילד בגן ועד סבתא בגינה , כולם אוהבים לחגוג ולא חסרות סיבות  - יום הולדת , יום נישואין , קידום בעבודה או סתם להפתיע את האישה באיזו חופשה רומנטית . כיום ניתן לחגוג כל אירוע שרק נרצה בתוך צימרים לזוגות בלבד שיתנו לכם בדיוק את האווירה השקטה והקסומה שאתם מחפשים.

משכירי צימרים לזוגות בלבד מומחים ביצירת רקע רומנטי ומדהים בדיוק בשבילכם . בקתות עץ רומנטיות הנראות כאילו נלקחו מהאגדות , סוויטות מלכותיות המלאות בכל דבר שרק חלמתם עליו , מערות קסומות ומסתוריות וכולם בלב נופים מדהימים ומרהיבים .  בעלי צימרים לזוגות בלבד ישתפו איתכם פעולה כמעט בכל דבר על מנת להעניק לכם את החופשה המושלמת .

רוצה להפתיע את האישה בהצעת נישואין מפתיעה בתום יום טיול בטבע ? אין בעיה תקבל בדיוק את האווירה המתאימה החל משלל פרחים שימלאו את החדר , שביל נרות שיוכן מראש במיוחד בשבילכם ואפילו שף פרטי עם ארוחת מלכים . תמיד חלמת להתפנק עם הבעל במסא'ג משותף ליום ההולדת ? מסא'גיסטים צמודים יטפלו בכם מכף רגל ועד ראש בשילוב כל שאר הטיפולים שספא פרטי יכול להציע .

עייפים אחרי יום מלא טיולים ואטרקציות ? צימרים לזוגות בלבד הם בדיוק מה שאתם צריכים . שחייה לילית בבריכה פרטית ענקית שכל כולה רק שלכם . ואולי אתם בכלל בעניין של טבילה משותפת בג'קוזי חמים ומפנק המפיץ שלל ריחות משכרים של סבונים . והכול על רקע פסטורלי מהמם המשקיף מכל פינה .

וממש ממש לפני השינה תוכלו להנות מהתכרבלות מפנקת אל מול האח הבוערת , להדליק את מערכת הקולנוע הביתית ולצפות בסרט האהוב עליכם ואז לצלול לשינה מלאת חלומות מתוקים עד ארוחת הבוקר שתחכה רק לכם למרגלות המיטה .

האירוע הבא כבר ממש ומתקרב אז תתניעו את האוטו ותשימו הילוך שייקח אתכם ישר לחופשת צימרים לזוגות בלבד שלא תשכח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בן פלד, מצוות האתר צימר R המציע מגוון של צימרים בצפון וגם צימרים במרכז.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן פלד

מאת: בן פלדצימרים23/11/101603 צפיות
כיום כבר לא צריך לשלוח את הכלב לפנסיון או להיות תלוי בחסדי השכנים או המשפחה המורחבת כשיוצאים לחופשה . הכלב הוא בן משפחה לכל דבר ואין סיבה שלא יצטרף גם הוא אל החופשה . ניתן למצוא היום צימרים רבים שישמחו לארח את כולכם . למרות זאת לכל בעלי צימרים שמקבלים כלבים ישנם חוקים משלהם ולכן חשוב לברר טוב טוב כמה פרטים חשובים לפני שבוחרים.

מאת: בן פלדצימרים09/11/101011 צפיות
איך מבצעים הזמנת נופש איכותי, כזה שעומד בציפיות ואף עולה עליהן? באתר זה השקענו מחשבה רבה ועמוקה, על מנת לאפשר לכם הזמנת צימרים על פי כללים ועקרונות שיבטיחו לכם צימרים איכותיים העומדים בקריטריונים החשובים לכם. הקפדנו על מגוון רחב של צימרים בכל רחבי הארץ, על מבחר עשיר של סוגים ומינים של צימרים או בקתות, על איכויות גבוהות של רמת אירוח ושל פינוקים ויתרונות מיוחדים בכל צימר.

מאת: בן פלדצימרים09/11/10844 צפיות
חיפוש צימרים איכותיים הפך להיות פרויקט לא פשוט. ריבוי האתרים המשווקים צימרים וריבוי צימרים שונים ברחבי הארץ, הופך את מלאכת החיפוש לעבודה מסובכת לעיתים. לא אחת, קורה לנו שאנו מזמינים צימר אשר מצא חן בעינינו בתמונה המרשימה, ומתאכזבים כאשר אנו מגיעים למקום. הפער בין ציפייה למציאות הוא לעיתים גדול מדי, ובעיה זו עמדה לנגד עינינו אשר פיתחנו באתר שיטה חדשנית לאיתור צימרים איכותיים , כאלה שלא מאכזבים לעולם.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172099 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171450 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171524 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171489 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171508 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161566 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161596 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica