חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לרדת בגדול - אור-לי הופמן בר

מאת: תזונה נכונהנשים - כללי24/11/20101219 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לרדת בגדול - לא רק סיסמא, זה אפשרי, זה תלוי בכם ובכוח הרצון שלכם באמת לעשות את השינוי והצעד הראשון לעבר החיים החדשים שלכם. בואו להתחיל שינוי ביחד!

הרבה מאוד אנשים מתחילים להבין שהבריאות שלהם לא תהיה תקינה לנצח, לא תמיד נהיה צעירים ויפים והבריאות שלנו תישמר אותו דבר, ובגלל זה צריך לשים לב מגיל יחסית צעיר ולשמור על אורח חיים נכון, עם תזונה נכונה וכושר באופן קבוע.

השיטה באמת להצליח טמונה אך ורק בכם, אתם צריכים להאמין שאתם יכולים, להאמין שאפשר לשנות את אורח החיים שלכם, ושלא ימשיך להיות כפי שהיה. אבל כמובן שאי אפשר לעשות הכל לבד, צריך לקבל תפריט מאוזן, שמותאם לגובה, גיל והמשקל שלכם כי לא כולם יודעים מה הם צריכים לאכול ומה לא. לחצו ואעזור לכם!

מהניסיון לומדים שרוב האנשים אינם יודעים אם הם במשקל הנכון ומה זה אומר על הבריאות שלהם. אל תגיעו למצב בו הרופא אומר לכם שיש לכם בעיה. תטפלו בה מבעוד מועד. תהיו אקטיביים! אל תחכו למישהו אחר שיגיד לכם שאתם לא בסדר!

אתם צריכים לקחת יוזמה, להבין איפה אתם טועים ולקבל תפריט מאוזן ונכון, לא להתעצל והכי חשוב להאמין להאמין להאמין!!

חשוב מאוד לדעת לאזן בין הדברים ולא להישאב לתוך מערבולת דיאטות לא מוסברת, או להגיע למצב של מחלות אכילה למיניהן. אם עושים את זה צריך לעשות את זה חכם ולהיעזר באנשים שמבינים קצת יותר.

תזונה נכונה היא המפתח להצלחה, את או אתה תרגישו הרבה יותר טוב ויהיה לכם הכח לשנות את כל שאר ההרגלים, כולל הכושר הגופני!


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תזונה נכונה

מאת: תזונה נכונהתזונה11/11/111225 צפיות
הרבה מאוד אנשים מתחילים להבין שהבריאות שלהם לא תהיה תקינה לנצח

מאת: תזונה נכונההשמנת יתר11/11/111340 צפיות
המדדים שלך נקבעים לפי משקל הגוף, הגובה והגיל. לכל אחד יש קריטריונים שונים ולכל אחד גוף שונה ולכן חשוב לדעת את ההבדלים

מאת: תזונה נכונההשמנת יתר11/11/111247 צפיות
אתה צריך להיות מחוייב לעצמך ולעובדה שאתה צריך לשנות את הרגלי האכילה שלך וכמובן גם את הרגלי הכושר הגופני.

מאת: תזונה נכונהבריאות נשים11/11/111549 צפיות
התזונה היא נושא מאוד חשוב בכל הנוגע לשמירה על הבריאות וביחד עם אימון גופני נכון

מאת: תזונה נכונהדיאטה11/11/11988 צפיות
כולנו אוהבים לאכול, אבל לא כולנו מודעים באמת למצב הגופני של הגוף שלנו.

מאת: תזונה נכונהבריאות נשים11/11/111528 צפיות
כולנו רוצות לרדת במשקל בצורה נכונה , היום זה אפשרי עם ליווי נכון , ייעוץ , הדרכה ותמיכה.

מאת: תזונה נכונהדיאטה04/03/111594 צפיות
לרדת בגדול זו לא רק סיסמה, זה אמיתי ואפשרי, הכל תלוי בכם

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179286 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711365 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610919 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152273 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151875 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151806 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151981 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica