חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכורסה של ארצ'י באנקר

מאת: נמרוד קדםריהוט 06/05/20091106 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכל אחד מאיתנו יש מקום בו הוא אוהב במיוחד לשבת. אצל חלק זהו כסא המחשב, אצל אחרים זוהי הספה עליה ניתן להשתרע, אך הרוב בוחרים בכורסה נוחה, בדרך כלל מול הטלויזיה.

הכורסה של ארצ'י באנקר הייתה, במובן מסויים, תחליף לכסא מלכות בו שלט ארצ'י כמלך על הטירה שלו, כאשר אידית, אשתו, יושבת על כורסה משלה לימוני כמלכתו ואשתו. הכורסה הרעועה של ארצ'י, בעלת משענת הגב הגבוהה הייתה הגדולה מבין שתי הכורסאות והיוותה את סלע המחלוקת בין ארצ'י לבין חתנו, מייק, אשר כונה על ידי ארצ'י בשם "ראש כרוב" (השחקן רוב ריינר).  בסופו של דבר, תמיד ארצ'י היה מנצח ומערסל את ישבנו בכורסה המרופדת והשחוקה.

מתוך כורסת הטלויזיה המלכותית שלו היה ארצ'י שולט ביד רמה ומחלק פקודות כגון, "אידית, תביאי לי בירה" ו-"שתוק, ראש כרוב!". מדי פעם היה ארצ'י מציע את כורסת הטלויזיה שלו לאורח מיוחד בתוכנית .

באחד מפרקי הסידרה, "הכורסה של ארצ'י" (שודרה בארה"ב 15 בינואר 1977), מייק שבר בטעות את הכורסה של ארצ'י. בטירופו לתקן את הכורסה שלח מייק את הכורסה לחברת רהיטים לתיקון אך זו נמכרה בטעות ללקוח אחר. תג המחיר על הכורסה היה 2500$-3000$. בפרק זה למדו הצופים שמקורם של הכתמים שעל הכורסה היה מבירה שליץ. כמובן שהכורסה, בעלת המילוי הדליל והקפיצים ההרוסים, הוחזרה לארצ'י, אך לא לפני שהיה צורך לקנות אותה במחיר של 400$.

כורסת טלויזיה היא אחד הפריטים שהפכו פופולאריים בתקופה האחרונה וזאת עקב הנוחות המלווה את הישיבה בה. כמובן שבחירת כורסת הטלויזיה היא מרכיב חשבו ביותר בחוויית הישיבה.

בעת בחירת כורסת טלויזיה יש צורך "למדוד" את הכורסה, כלומר, לשבת בה, לנוע בתוכה, לשבת בה לאורך זמן, ובסופו של דבר להחליט אם הישיבה בה נוחה מספיק בשביל להמשיך לשבת באותה כורסה בשנים הקרובות.

את הכורסה יש להתאים לגודל החדר. כורסה גדולה מדי בחדר קטן תיראה מגוחכת, ולהיפך. סוג הכורסה קובע אף הוא. האם תהיה זו כורסת טלויזיה רגילה, אולי כורסה נפתחת או כורסת עיסוי. האם תהיה בעלת מנגנון פתיחה ידני או בעלת מנגנון חשמלי, האם תהיה מרופדת בבד או בעור…

בעת רכישת כורסת טלויזיה שינם עוד שני מרכיבים חשובים: מחיר ושירות. על שני אלה ניתן לכתוב מאמרים שלמים אך בקיצור, יש לבדוק שהמחיר מתאים לתקציב וחשוב יותר, שהשירות והאחריות הניתנים לכורסה הם ללא רבב ומחברה יציבה ואמינה.

אגב, כורסת הטלויזיה האמיתית של ארצ'י באנקר נמצאת היום במכון הסמית'סוני, המוזיאון הלאומי של ארה"ב, בוושינגטון הבירה, ביחד עם כורסת הטלויזיה של אשתו, אידית. (הכל נשאר במשפחה, CBS, 1971-79)

המאמר באדיבות טי.וי פוינט - המרכז לכורסאות טלויזיה, לב-המפרץ, חיפה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נמרוד קדם

מאת: נמרוד קדםריהוט 11/12/091320 צפיות
כורסאות טלויזיה מפנקות - זהו המוצר האולטימטיבי שעושה לנו את הערב! אין כמו לשקוע בכורסת טלויזיה מפנקת בסופו של יום עבודה מפרך, להתרווח במושב, להרים רגליים ולהתמכר לנוחות המפנקת! אבל... על מנת ליהנות מהישיבה, שכיבה, יש ראשית חוכמה לבחור את כורסת הטלויזיה המפנקת המתאימה לכם ביותר!

מאת: נמרוד קדםריהוט 06/05/091064 צפיות
כאשר עומדים בפני רכישת כורסת טלויזיה חדשה, יש מספר נקודות אשר יש לשים לב אליהן.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201796 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191584 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica