חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האבחון האמצעות הגרפולוגיה

מאת: חן מבחני מיון28/11/20104565 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגרפולוגיה כיום תופסת מקום נכבד בקרב האוכלוסיה.
אנשים לא מספיק מכרים את עצמם ולא מודעים מספיק לעצמם ומוכנים לעשות הרבה כדי שמישהו יעזור להם להבין את עצמם יותר טוב.
הגרפולוגיה היא אחד הכלים היותר רווחים והאמין ביותר לניתוח ואבחון אופי ותכונות של אנשים.
זה מדהים כמה אנשים אוהבים כשעושים להם אבחון גרפולוגי ומוכנים לשלם בשביל זה הרבה כסף.

האם האבחון הגרפולוגי אמין?

האבחון הגרפולוגי הוא התחום הפופולרי ביותר בגרפולוגיה.
הוא אמין ביותר ומסבסס הן על ניתוח סוג הכתב של הכותב והן על סוג הכתיבה לדוגמא, לחיצת העט או העפרון אל הדף שזה בהחלט סימן  המורה על אדם השרוי בלחץ.
ובהחלט המדע של הגרפולוגיה והאבחונים הגרפולוגים השונים מוכיחים  את עצמם.
אנשים בעיקר נערים ונערות בגיל ההתבגרות פונים לגרפולוג או גרפולוגית על מתנת לקבל אבחון גרפולוגי לכתב היד שלהם ושינתחו להם על פי הכתב יד איזה מקצוע מתאים להם.
כי בנאדם מכיר את עצמו פחות או יותר והוא מרגיש שהוא נמשך לכמה תחומים בו זמנית.
אבל בעקבות כך שלא היה לו שום נסיון קודם בשום תחום אין לו מושג איזה מקצוע הכי מתאים לו במה הוא ישלב הכי טוב ולאורך זמן. פה באה הגרפולוגיה ועוזרת לאנשים להחליט ולקחת כיוון מסוים בחיים שיבטיח להם את מירב התוצאות ממנו.

במקרה כזה הוא פונה לגרפולוג או לגרפולוגית והם נותנים לו אבחון גרפולוגי של כתב היד וממליצים לו התחום הלימודים שהכי יכול להתאים לו לאחר שעשו לו אביון גרפולוגי של כתב היד ואבחנו לו את המקצוע שהכי קרוב אליו. שמשלב את נטיות ליבו והדברים שהוא אוהב לעשות  לבין היכולות שלו, כמו  כמה זמן הוא יכול לשבת על ענין אחד. הגרפולוגיה נותנת בהחלט תשובה לגבי יכולת הריכוז ועוד דברים רבים של אדם ברמה שהוא לא היה יכול להגיע אליה.
ובזכות האבחון הגרפולוגי שבני נוער פונים לגרפולוג או גרפולוגית מומחים הם יכולים להחליט על כיוון של לימודים בחיים ולא לבזבז את הזמן בלימודים ארוכים ומתישים שלאחר מכן לא יוכלו לשעות בהם כל שימוש עקב אי התאמתם ויכולתם במקצוע שהם בחרו בו בטעות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חן

מאת: חן צרכנות01/09/111137 צפיות
בשנה-שנתיים האחרונות ניתן לראות כיצד ענף הדפוס עובר מהפכה נוספת ומסתגל שוב לתנאי שוק הדינאמי. בניגוד לתחזיות העגומות אשר בישרו את מותם המתקרב והולך של בתי דפוס, יודעים אלה פריחה מחודשת וגבוהה יותר מאי פעם, זאת בזכות שורה של שירותים חדשים, אשר עונים בצורה מעולה על צרכיו של הלקוח.

מאת: חן עיצוב אירועים01/09/111175 צפיות
אם אתם מתעתדים לקיים אירוע בקרוב ואתם מתגוררים במרכז הארץ, אתם בוודאי יודעים כי אין כמו אולמות אירועים בשרון כדי לקיים אירוע שלא ישכח במהירה. מדובר באחד האזורים היפים ביותר בארץ, שטובל בירוק ומוקף פרדסים עד שאי אפשר להאמין שבמרחק לא רב מהאולם נמצאות כמה וכמה ערים מרכזיות וסואנות. מעבר ליופי, שהוא תמיד חשוב אבל לבדו לא מספיק, יש לאזור יתרונות רבים אחרים שהופכים אותו מאוד מבוקש כשמדובר בעריכת שמחות וחגיגות, ולא משנה אם מדובר בעריכת בריתות בשרון, חתונות, אירועים עסקיים או כל אירוע אחר.

מאת: חן רכב01/09/111420 צפיות
לקראת תום הקיץ, מיד לאחר שהחופש הגדול מסתיים, אנשים רבים מגיעים עם רכבם למוסך. כי אחרי קיץ שלם של נסיעות לטיולים, לבילויים, לאטרקציות ולחופשות, כל רכב זקוק לטיפול כלשהו: פחחות וצבע לתיקון המכה שקיבל הרכב בחניון בלונה פארק, תיקון המצבר שהתקלקל בנסיעה האחרונה לצפון, תיקון המזגן ששבק חיים בדיוק בנסיעה לאילת ועוד. ואם ברשותכם רכב מסוג מאזדה או פורד, המקום הטוב ביותר לביצוע הטיפולים הללו הוא מוסך מורשה מאזדה פורד.

מאת: חן בית חכם15/02/111015 צפיות
מטבח רגיל , מטבח מעוצב, מטבח בסיגנון אנגלי, מטבחים מעוצבים , מטבחים אמרקאים ועוד , הם רק חלק מהמגוון הענק העומד כיום לרשות הצרכן הפרטי בתחום המטבחים. מטבח הוא גם לא סתם עוד חדר מגוים אלא הא אחד המקומות החשובים ביותר בבית, טבמיוחד בבית ישראלי מצוי שבו כידוע מתנהלת פעילות שוטפת של בישול ואפיה והעיקר – אכילה.

מאת: חן גרפולוגיה06/12/101086 צפיות
בתחומים רבים נוצר מצב שהתעסקות מרובה של אדם באותו נושא הופכת אותו לאובססיבי לנושא הספציפי שבו הוא עוסק. כך שאדם שעוסק במקצוע מסוים נהיה מומחה למקצוע שבו הוא עוסק ופועל על פי זה. קחו לדוגמא את מדע הפסיכולוגיה הרי כל פסיכולוג שני כיום זקוק בעצמו לפסיכולוג ולפעמים באופן דחוף ביותר.

מאת: חן ניקיון30/11/101023 צפיות
ישנם דברים קטנים בחיים שיש סביבינו ואנחנו לא נותנים עליהם את הדעת. אבל אם הם לה היו , זה בהחלט היה מאוד חסר. קחו לדוגמאה את העניין הזה של ניקוי חלונות. הרי האזרחים מסתובבים ברחוב ופוסעים בו הלוך ושוב. ולפעמים בכלל לא מודעים לכמה כח אדם וכמה מאמץ נדרש על מנת שהחלונות מסביבם יוהיו נקיים. ויהיה נעים להסתובב ברחוב , ונעים בעין.

מאת: חן חברה ומדינה - כללי30/11/101062 צפיות
עם כל העצב וחוסר הנעימות שבדבר מצבות הם סיפור יקר. משפחה שנפטר לה אחד מיקירה מתמודדת מול האובן , מול כל העצב והכאב. ולמרות הכל המשפחה חייבת לדאוג גם לפרטים התכניים המלווים גם את קבורת הנפטר: יש צורך לדאוג למצבות קבורה,מה לכתוב על המצבה, לחלקה קבר באם אין חלקה כבר מוכנה (במקרה של מוות פתאומי, של אדם צעיר ). וכן לארגן את סדרי הלוויה , סוג הלוויה , אם משהו יספיד , מי יספיד, וכו'.

מאמרים נוספים בנושא מבחני מיון

מאת: נויה גונןמבחני מיון15/05/152299 צפיות
אמנם בארץ אין עדיין חוק פוליגרף, אולם יש איגוד בודקים ואפילו כמה איגודים. בארצות הברית יש איגוד אחד, מסודר, מוגן בחוק, ולו קוד אתי ברור. הקוד האתי מחייב את בודקי הפוליגרף מכל העולם השייכים לאיגוד האמריקאי, בהם גם בודקים ישראלים. המאמר סוקר זאת בקצרה.

מאת: יונתן קדםמבחני מיון09/03/148018 צפיות
פלורידה היא מקום קייצי ומהנה עבור רבים. זה מהווה גורם משיכה מצד עובדים פוטנציאליים ממדינות שנות.

מאת: artikunoמבחני מיון05/03/148065 צפיות
עבודה בעגלות היא מקצוע מאד רווחי שישראלים רבים בוחרים לעבוד בו בשנות ה20 של חייהם.

מאת: dreamjobמבחני מיון15/08/128989 צפיות
כאשר מפרסמים מודעת דרושים באחד מהלוחות המובילים לחיפוש עבודה, מקבלים ברוב המקרים הרבה אמוד פניות של מועמדים מתאימים יותר ומתאימים פחות. תהליך המיון למציאת אלו המתאימים יותר יכול לקחת זמן רב ויש צורך לעשות תהליך מיון עובדים בזהירות רבה.

מאת: מאיה כהןמבחני מיון31/05/128530 צפיות
בזמן האחרון ניתן לראות כי יותר ויותר חברות מעדיפות לשלוח את המועמדים שלהן אל מרכזי הערכה במקום לבצע ראיונות סטנדרטיים באופן המסורתי, כאשר למרות שלמרכזי הערכה יש יתרון רב עבור המעסיק, הרי שלא תמיד מדובר על האפשרות האופטימלית להתראיין עבור המועמד עצמו.

מאת: מאיה כהןמבחני מיון10/05/128744 צפיות
מי שכבר התנסה ביום מבחנים שכזה יודע שמדובר בחוויה מתישה במיוחד המלווה בחששות. די בציון צמד המילים "יום אבחון" בכדי שהחרדות יחגגו. אז איך מתכוננים לזה?

מאת: דניאל seoמבחני מיון27/01/128817 צפיות
רצה אלוהים כנראה והגעתי למומחה אימון אישי או אימון עסקי בשם רובי שטיינר, אחד האנשים המדהימים ביותר בעולם, אני חייב לתת לו את הקרדיט על כך, באמת אדם נדיר. הוא שינה לחלוטין את הדרך שבה אני מסתכל על החיים. אני שהייתי אדם שלא מאמין בכלום ולא קונה שום כלום, הפכתי להיות אדם שמח, מאושר ומצליח הרבה יותר. איזה כיף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica