חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

10 טיפים לעבור מרכז הערכה בשלום

מאת: מאיה כהןמבחני מיון31/05/20128528 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז איך מתגברים על הלחץ ומתמודדים עם מרכז הערכה על הצד הטוב ביותר, תוך שמירה על אחוזי התאמה גבוהים ? בדיוק לשם כך הכנו עבורכם רשימה של עשרה טיפים אשר יסיעו לכם לעבור בהצלחה כל מרכז הערכה ולהבטיח את מקומכם בחברה הרצויה.
1. לפני שאתם מגיעים אל מרכז הערכה חשוב מאוד לצבור כמה שיותר אינפורמציה על החברה המגייסת. תוכלו להכנס אל האינטרנט ואל אתר החברה, בה תמצאו מידע אודות החברה, המוצרים שלה, התרבות הארגונית שלה וכן הלאה.
2. הכינו מבעוד מועד פרזנטציה קצרה על עצמכם. הפרזנטציה צריכה להיות באורך של כ- שתי דקות במהלכה תתבקשו לספר על עצמכם, על התפקידים האחרונים אותם ביצעתם ועל הציפיות שלכם ממקום העבודה החדש.
3. הגיעו מוכנים לראיון לא רק ברמת הידע, אלא גם ברמה הלוגיסטית. התלבשו כמו לעבודה, בצורה מכובדת ומעונבת, משום שרושם ויזואלי מהווה פקטור קריטי מההתרשמות של הבחונים במרכז ההערכה.
4. הצטיידו בכמה העתקים של קורות החיים שלכם. סביר להניח שהבוחנים יהיו עם העתק של קורות החיים שלכם, יחד עם זאת, חשוב להצטייד מראש במקרה של הפתעות שונות.
5. הגיעו מבעוד מועד למרכז, מומלץ להקדים בכ- עשרים דקות. ראשית, זה ישאיר רושם חיובי על הבוחנים, כאשר פרק הזמן הזה יוכל להיות מוקדש למילוי שאלונים שונים אותם יעניקו לכם בתחילתו של התהליך.
6. בשאלות שונות אותן יציגו בפניכם השתדלו לא להיות ראשונים, והעדיפו לענות לקראת הסוף, זה יאפשר לכם ללמוד מחבריכם, מהתשובות שנתנו, ובעיקר מהטעויות שביצעו.
7. שימרו על סבלנות ואל תנדבו תשובות על שאלות שלא נשאלתם עליהן.
8. אם אתם נשאלים על שאלות בשלבים מתקדמים של התהליך סימן שהביקורות עליכם חיוביות, שימרו על מידה מסויימת של פוליטיות, אך המשיכו להיות עצמכם.
9. אם נשארתם עד סופו של התהליך אשר כולל בדרך כלל שלושה סבבים שבמהלכם אנשים נושרים סימן שעברתם את תהליך המיון בהצלחה ויעדכנו אתכם בהמשך במידה והתקבלתם לתפקיד או לא.
10. במקרה ואתם נפסלים, זיכרו כי זה שלא התאמתם לדרישות לתפקיד הספציפי הזה, אין הדבר אומר כי לא תתאימו לתפקידים אחרים בארגון.
מרכזי הערכה הינם חלופה מהירה ויעילה עבור ארגונים לבחור מועמדים פוטנציאליים מתוך קבוצה של מועמדים אשר מונה בדרך כלל כעשרה עד חמישה עשר מועמדים, מרכזים אלה נעשים בדרך כלל בתנאי מעבדה ותחת לחץ תוך נסיון לבחון אתכם על בסיס פרטמרים שונים כמו עבודת צוות, יכולות מכירה, יכולות בניהול משא ומתן וכן הלאה, זיכרו לשמור על הלך רוח ולא להילחץ.

בהצלחה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה כהן

מאת: מאיה כהןעבודה וקריירה - כללי29/04/131304 צפיות
חייהם של מועמדים אינם קלים כלל וכלל בתהליך חיפוש העבודה, לברור את כיוון התעסוקתי המתאים מתוך סבך אפשרויות שונות, לאתר תפקיד ראוי הן לכישורים והן לצרכים האישיים, לחזר אחרי חברות , ולשווק את הכישורים הרלוונטיים לתפקיד על מנת לזכות בתפקיד המיוחל גם זאת משימה לא פשוטה.

מאת: מאיה כהןעבודה וקריירה - כללי10/04/131001 צפיות
בשוק מחפשי העבודה כאשר פעמים רבות ההתמודדות היא מול כמות מאוד גדולה של קורות חיים הנשלחים אל המשרה המבוקשת, אחת המשימות המאתגרות ביותר הוא להבליט את קורות החיים שלך כך שיקבלו התייחסות.

מאת: מאיה כהןעובד-מעביד14/03/131305 צפיות
לא רק שתהליך חיפוש העבודה הפך לארוך ומייגע. כאשר מגיעים לשלב המיקוח וחתימה על חוזה העבודה יש פרטים שדורשים הבנה כאשר מדובר בהסכמי עבודה אישיים. בשנים האחרונות גברה הפופולאריות של "סעיף 14" (לחוק פיצויי פיטורין), לעיתים הוא מופיע בחוזה העבודה ולעיתים חסר בו.

מאת: מאיה כהןעבודה וקריירה - כללי21/02/131261 צפיות
הפתגם "העולם שייך לצעירים" הוא אינו קלישאה ובא לידי ביטוי במיוחד בעולם חיפוש העבודה. הרבה אנשים שעברו את גיל הארבעים והגיעו לשוק העבודה מסיבה כזו או אחרת, חווים זאת על בשרם. חלקם אפילו לא מגיעים לשלב ראיונות העבודה היות והם לא מוזמנים אליהם בגלל גילם.

מאת: מאיה כהןעבודה וקריירה - כללי12/02/131240 צפיות
למי שלא מכיר, LinkedIn הנה רשת מקצועית אשר מאפשרת לאנשי מקצוע ליצור קשר בצורה יעילה. חברות ואנשי מקצוע מתחברים בכדי לשתף ברעיונות, לקדם עסקאות, לחפש עבודה, לגייס עובדים ושימושים עסקיים נוספים. עבור מחפשי העבודה, מדובר ברשת קשרים אשר מאפשרת התקשרות לאנשי מפתח בחברות אליהן אתם שולחים קורות חיים, גם אם לא, יש לקחת בחשבון שהמגייסים יחפשו אותך ברשת וכדאי שיהיה לך פרופיל, במיוחד אם אתה שייך לקהילת ההיי טק שפעילה מאוד ב LinkedIn.

מאת: מאיה כהןעבודה וקריירה - כללי23/01/131214 צפיות
שולחים קורות חיים בלי סוף, אבל לא מקבלים שום תגובה? מרגישים שיש לכם הרבה יותר מידי שנות נסיון ביחס למה שרוב המשרות דורשות?

מאת: מאיה כהןעבודה וקריירה - כללי27/12/121132 צפיות
אינסוף מחקרים וסקרים נערכו לאחרונה והגיעו לאותן מסקנות דומות: רבים הם העובדים שלא מרוצים ממקום העבודה שלהם. ולא רק שלא מרוצים, אלא שהרשתות החברתיות בפרט וכמות המידע שניתח עלינו מכל הכיוונים בכלל הופכים את כולנו למחפשי עבודה סדרתיים.

מאמרים נוספים בנושא מבחני מיון

מאת: נויה גונןמבחני מיון15/05/152297 צפיות
אמנם בארץ אין עדיין חוק פוליגרף, אולם יש איגוד בודקים ואפילו כמה איגודים. בארצות הברית יש איגוד אחד, מסודר, מוגן בחוק, ולו קוד אתי ברור. הקוד האתי מחייב את בודקי הפוליגרף מכל העולם השייכים לאיגוד האמריקאי, בהם גם בודקים ישראלים. המאמר סוקר זאת בקצרה.

מאת: יונתן קדםמבחני מיון09/03/148017 צפיות
פלורידה היא מקום קייצי ומהנה עבור רבים. זה מהווה גורם משיכה מצד עובדים פוטנציאליים ממדינות שנות.

מאת: artikunoמבחני מיון05/03/148063 צפיות
עבודה בעגלות היא מקצוע מאד רווחי שישראלים רבים בוחרים לעבוד בו בשנות ה20 של חייהם.

מאת: dreamjobמבחני מיון15/08/128987 צפיות
כאשר מפרסמים מודעת דרושים באחד מהלוחות המובילים לחיפוש עבודה, מקבלים ברוב המקרים הרבה אמוד פניות של מועמדים מתאימים יותר ומתאימים פחות. תהליך המיון למציאת אלו המתאימים יותר יכול לקחת זמן רב ויש צורך לעשות תהליך מיון עובדים בזהירות רבה.

מאת: מאיה כהןמבחני מיון10/05/128743 צפיות
מי שכבר התנסה ביום מבחנים שכזה יודע שמדובר בחוויה מתישה במיוחד המלווה בחששות. די בציון צמד המילים "יום אבחון" בכדי שהחרדות יחגגו. אז איך מתכוננים לזה?

מאת: דניאל seoמבחני מיון27/01/128815 צפיות
רצה אלוהים כנראה והגעתי למומחה אימון אישי או אימון עסקי בשם רובי שטיינר, אחד האנשים המדהימים ביותר בעולם, אני חייב לתת לו את הקרדיט על כך, באמת אדם נדיר. הוא שינה לחלוטין את הדרך שבה אני מסתכל על החיים. אני שהייתי אדם שלא מאמין בכלום ולא קונה שום כלום, הפכתי להיות אדם שמח, מאושר ומצליח הרבה יותר. איזה כיף.

מטרת המאמר הינה להעריך את האיבחון הגרפולוגי ככלי למיון עובדים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica