חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המרכז להשתלמויות רופין - קורס משנה עולם במינימום השקעה

מאת: לימודימוסדות לימוד28/11/20101244 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להפיק את המקסימום מלימודי תעודה ועבודה במינימום זמן

מידע על מוסד הלימודים

המרכז להשתלמויות רופין מאפשר לאוכלוסייה העובדת ולכלל הציבור, להתמחות בלימודי תעודה במגוון מקצועות, הן כלימודי יום או בלימודי ערב. המרכז ממוקם בתוך המכללה האקדמית רופין ומשלב לימודים בסביבה סטודנטיאלית נעימה וכפרית. מתוקף הקורסים המועברים במקום, מתקיימת אווירה חברתית מפרה, התורמת לאווירה הלימודית והופכת את המוסד למרכז חברתי תוסס. ברופין תוכלו ללמוד לימודי אדריכלות במסגרת קורס של לימודי תעודה, וכן במסגרת אקדמית רחבה יותר.

מהות המסלול

הלימודים במרכז להשתלמויות ברופין, מאפשר להשיג תעודה מקצועית תוך זמן סביר (מותנה בנושא הלימודים ובהיקף השעות הנדרש). קיימות מספר מגמות שבהן ניתן לרכוש תעודה מקצועית: חשמל ואלקטרוניקה, אחזקה ואנרגיה, תחבורה, מכונאות, סביבה ומים, חשבות שכר, ניהול, מחשב, בע"ח וחקלאות, מערכות מים ושני קורסים ייחודיים וחדשים: מדריכי שחייה לתינוקות והתפתחות- העצמה אישית.

מטרות המסלול ויתרונות המסלול

בין מטרות המסלול, הכשרה של אנשי מקצוע בתחומים שונים, עבור כלל הציבור אשר בוחר בלימודי תעודה וכן לטובת עובדים המעוניינים בקורסים איכותיים, כהעשרה והתפתחות אישית.

הקמת המרכז נולדה למעשה מתוך הצורך להעניק אפשרות ללימודי מקצוע, כמו גם העשרה והתפתחות וכן הזדמנות לניהול קריירה שנייה.

המרכז להשתלמויות מכשיר כמות גדולה של בוגרי לימודי תעודה באזור עמק חפר ולמעשה מצויה מגמה זו בתנופה מתמדת ומעת לעת נוספים תחומי לימוד חדשים.

בנוסף, חלק מהקורסים מוכרים על-ידי מה"ט, עובדה המקנה לתעודה תוקף מקצועי ומוכר עבור שוק העבודה הישראלי.

המרצים

סגל המרצים במרכז להשתלמויות רופין הינו סגל מקצועי ומאויש במרצים מובילים בתחומם, המביאים מניסיונם המקצועי והאישי, לתחום ההוראה הספציפי. לדוגמא: דוד פלד, מנהל בי"ס לחשמל והולכה, הנודע בסדנאות שמרכז עבור עובדי חברת החשמל או יעקב בודקר, ראש מגמת מכשור ובקרה. ניתן גם לאפיין את סגל המרצים בכך שעסקו במשך שנים בתחומי הוראתם.

תנאי קבלה

תנאי הקבלה עשויים להשתנות ממסלול אחד למשנהו בלימודי תעודה. לרוב, מדובר בדרישה ל-12 שנות לימוד, ועדת קבלה ובתחומים ספציפיים, עשויה להתקיים דרישה לניסיון מעשי בתחום (כדוגמת קורס לחשבי שכר, שזו אחת מן ההתניות הנוספות).

עלויות ומלגות

עלות שכר הלימוד שונה במהותו של כל מסלול. לרוב מדובר בעלויות שבין 4,000-10,000 ₪. קבלת מלגות תלויה גם היא במסלול הנבחר ומאפשרת קבלת תמיכה ע"פ קריטריונים שהוגדרו מראש. שיתופי פעולה עם חברות כדוגמת חברת אינטל במסלול הנדסאות אפשרה לסטודנטים לקבל תמיכה במלגה בסך של 3,000 ש"ח.

למי שמתעניין דווקא בלימודים גבוהים יותר, מומלץ לקרוא על מסלולים אקדמיים ברופין, כמו למשל מסלול אדריכלות במרכז האקדמי רופין.

 



תגיות המאמר: לימודי תעודה, רופין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לימודי - פורטל לימודים, מכיל מידע רב בנוגע למסלולי לימוד בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לימודי

מאת: לימודילימודים אקדמאיים31/08/112331 צפיות
בנינו את המדריך המושלם עבורכם על לימודי הנדסת תוכנה

מאת: לימודילימודים אקדמאיים25/07/111041 צפיות
כל מי שחושב ללמוד משפטים נתקל בבעיה של תנאי הקבלה המחמירים. במדריך זה נעזור לכם לבחור מוסד לימודים לפי תנאי הקבלה שלו ורמתו האקדמית.

מאת: לימודיניהול18/01/111677 צפיות
יש מצב לא הגיוני בוא מועמדים שרוצים ללמוד מנהל עסקים ומימון - לא שוקלים את כל האופציות שלהם, כי הם לא יודעים איפה מלמדים מנהל עסקים ומימון!

מאת: לימודילימודים אקדמאיים17/01/112092 צפיות
בין אם אתם מעוניינים בתואר ראשון במנהל עסקים באנגלית או בMBA באנגלית, כדאי לכם לקרוא את המאמר הזה.

מאת: לימודיעיצוב פנים27/12/101036 צפיות
לימודי מכינה לעיצוב פנים מהווים את תשתית טובה להכרה מיטבית עם המסלול ודרישותיו. מסגרת הלימודים במכינה לעיצוב מעניקה ערך מוסף למועמד ללימודים בתחום.

מאת: לימודימחשבים וטכנולגיה - כללי06/12/101547 צפיות
במדריך זה נסקור את כל מה שאתם צריכים לדעת על לימודי תואר ראשון ושני במדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב.

מאת: לימודיחוק ומשפט - כללי30/11/101215 צפיות
כיום כבר ידוע, שמי שחושק בעיסוק בתחום המשפט, חייב גם השכלה בתחום לימודי מנהל עסקים.

מאמרים נוספים בנושא מוסדות לימוד

מאת: ליאורמוסדות לימוד13/09/182495 צפיות
הנדסאי מכונות עם ניסיון, מסוגל להשתלב היטב, בשוק העבודה הישראלי. הנדסאים לומדים בבתי ספר להנדסאים, שמפוזרים ברחבי הארץ.

מאת: ליאורמוסדות לימוד19/08/182687 צפיות
הנדסאי בניין במרכז, יכול לעבוד בתחום ההנדסה האזרחית. במרכז הארץ, מתקיימים כל העת, פרויקטים של בנייה ותשתיות. הנדסאי הבניין, לומד במכללה טכנולוגית. ישנן מכללות טכנולוגיות ללימודי הנדסאים, בכל מיני ערים ברחבי מדינת ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד23/07/182723 צפיות
הנדסאי תעשייה וניהול, משתלב בתעשייה הישראלית. הוא לומד, במכללה טכנולוגית ללימודי הנדסאים. מומלץ ללמוד במכללה טכנולוגית, ללימודי הנדסאים, אשר קבלתם עליה המלצות.

מאת: ליאורמוסדות לימוד01/04/182105 צפיות
בית ספר להנדסאים עם יחס אישי, הוא מקום שכדאי ללמוד בו. בבתי הספר להנדסאים, מוכשרים הנדסאי העתיד של ישראל. ההנדסאים תורמים לרמה הטכנולוגית הגבוהה, של ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד04/03/181764 צפיות
הנדסאים חרוצים, משתלבים בתפקידים שונים, בתעשייה המסורתית, ותעשיית הטכנולוגיה המתקדמת. ההנדסאים לומדים, במכללות טכנולוגיות (בתי ספר להנדסאים).

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181736 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: דוד דרומרמוסדות לימוד07/03/173034 צפיות
לבני נוער (בנים) גילאי 14-16 תושבי נתניה, חדרה, אור עקיבא, פרדס חנה, כרכור, קדימה והמושבים של המועצה האזורית עמק חפר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica