חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקס ושימוש בקונדום - 7 טיפים

כשמדובר לתרגל סקס ומין בטוח די הרבה כולם כבר יודעים כי השימוש בקונדום הינו חשוב מאוד. עםזאת, מה אתם אולי לא יודעים הוא, כי יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדיקיום יחסי מין עם קונדום להרגיש טוב יותר בנוסף לוודא כי זה לא לשבור אויורד גם כן. בהמשך תוכל לגלות את 7 הטיפים של סקס ושימוש בקונדום.

1. השתמש רק לטקס או פוליאוריטן קונדומים כמו רוב האחרים לא באמת להגן מפני STD של
2. ודא שאתה לשמור קונדומים במקום קריר ויבש.
3. ודא כי אתה שם את הקונדום על הפין הזקוף לפני קיים מגע מיני עם איברי המין של זה.
4. השתמש סיכה באיכות מינית על בסיס מים כמו Carrageenan כל חומר סיכה טבעי אישיים.עדיף להגנה תוך כדי סקס מפני מחלות
5. ודא לסחוט את האוויר מתוך עצה של הקונדום כדי לוודא כי יש מקום הזרע אם שפיכה אמור להתרחש.
6. להחזיק את הקונדום בבסיס הפין כאשר תלישה.
7. ודא שיש לך לזרוק את הקונדום אחרי זה כבר נעשה שימוש.

כמוכן, אם אתה מסתכל על מנת להגדיל את הנאה וכיף עבור שני בני הזוג לפני ששמים את הקונדום יש לשבץ זוגך הפין שלך עם Carrageenan כל חומר סיכה אישי טבעי,כמו זה יגביר את התחושה שאת מרגישה גם לסייע בשמירה לך קשה ו תקיף יותר. בסופו של דבר, כל עוד אתה בצע 7 עצות כשמדובר לתרגל מין בטוח תמצא כי שימוש בקונדום בעת קיום יחסי מין יכול להיות חוויה מהנה מאוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חולה מצלמות סקס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריה דרעי

מאת: אריה דרעימיניות ובריאות מינית29/11/101144 צפיות
כשאתה עושה אהבה עם השותפה שלך, או מקיימים יחסי מין בכלל סקס , יהיה עליך דרך להגן על עצמך מפני מחלות מין מתקשרת הריון לא רצוי. מאמר זה יהיה המדריך שלך כדי להפנות כאשר חושבים על קונדומים אשר תרצו לקבל בעת קיום יחסי מין. הדבר האחרון שאתה רוצה זה לקנות את הסוג הלא נכון של הקונדום יש הפסקה בזמן שאתה באמצע קיום יחסי מין. כדי למנוע את זה מלקרות, בצע את הצעדים המפורטים להלן.

מאת: אריה דרעימיניות ובריאות מינית29/11/101175 צפיות
בכל פעם שמישהו מדבר על סקס בטוח, הדבר היחיד שעולה על דעתנו היא השימוש בקונדומים. אין מה להתבייש על זה. אחרי הכל, הבריאה כולה על האדמה הזאת היא תוצאה של יחסי מין בין שני בני המין השני. אז, מאפשר לדבר על שימוש בקונדומים לקיים יחסי מין בטוחים.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215162 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204675 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201170 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201462 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173101 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173405 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica