חפש מאמרים:
שלום אורח
12.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחפשים חברת ניקיון אחראית ואיכותית? כך תמצאו אותה

מאת: אליעזר שורניקיון29/11/20101012 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת ניקיון של היום זה לא מה שהיה פעם. היום חברת ניקיון עושה הרבה יותר בשביל הרבה פחות - מלבד עבודות ניקיון גם עבודות תחזוקה בבית, הדברה, צביעה ושיפוצים קלים. מצאו לכם חברת ניקיון איכותית ותרוויחו בגדול

מה בסך הכל אנחנו מבקשים - חברת ניקיון טובה, מנוסה ואחראית, שתוריד מעלינו את עול הניקיונות הגוזל מאיתנו זמן רב כל כך ומאמצים כבירים.

אז מתי מומלץ להזמין חברת ניקיון? היום, יותר מאי פעם, מומלץ להזמין חברת ניקיון לכל עבודה ועבודה בבית. היום חברות הניקיון המובילות בארץ מעסיקות בעלי מקצוע מובילים מתחומים שונים, בדיוק לשם המטרה הזו. חברות ניקיון רציניות מבינות כיום כי יש המון דברים שדורשים תחזוק בבית ותחת חסותן אפשר לקבל הכל.

ניקיון בתים - מתי מומלץ ולמה? 

בכל שבוע אנחנו שוטפים, מסדרים, מטאטאים ומנקים בעצמנו ויחד עם זאת, ישנם מצבים מסוימים בהם חברת ניקיון לניקיון בתים היא הפתרון הטוב ביותר עבורכם. הנה כמה דוגמאות:  

לפני כניסה לבית חדש

אחרי שיפוץ הבית

במקרה של בתים גדולים במיוחד

אחרי צביעת הבית

לפני פסח

אחרי פסח

ובעצם בכל פעם שאתם מעוניינים בניקיון יסודי המשאיר את הבית נקי

ניקיון משרדים - מתי ולמה?

ניקיון משרדים הוא בעל חשיבות עליונה מכמה וכמה סיבות: ניקיון משרדים חשוב ליצירת סביבת עבודה נעימה, הוא חשוב לשם יצירת תדמית חיובית למשרד בעיני לקוחות ומבקרים חיצוניים, הוא חשוב לשם תפוקה ושביעות רצון במקום העבודה. 

באיזו תדירות מומלץ לנקות את המשרד? יש משרדים שדורשים ניקיון בכל ערב, בתום יום העבודה ויש שמבקשים רק פעם-פעמיים בשבוע. המלצה שלנו - ערכו ביחד עם מנהל העבודה, תוכנית שבועית וחודשית המתייחסת לדברים שיש לנקותם מעבר לאלה הדורשים ניקיון בשוטף והבטיחו לעצמכם משרד נקי ומצוחצח שכיף לייצר בו הכנסה.  

חברת ניקיון - השירותים הנוספים

חברת ניקיון רצינית תציע, מלבד שירותי ניקיון לבית ולמשרד, גם שירותי ניקיון ותחזוקה נוספים לבית ברמה גבוהה, כחלק מתפיסת שירות חדשה וכוללת לבית. בסל השירותים החדש של חברות הניקיון ניתן למצוא: הדברת מזיקים, צביעה, עבודות חשמל, ליטוש רצפות, פוליש וקס, שיפוץ אמבטיה ועוד.

היתרון העצום בבחירת חברת ניקיון לביצוע עבודות בבית הוא בתפיסה כוללת של הבית, כיחידה המצריכה פתרונות טובים, איכותיים ומשתלמים במיוחד. קחו לדוגמה שיפוץ אמבטיה. אדם מן השורה שמבחין כי האמבטיה שלו סדוקה או מוכתמת יחשוב קודם כל על החלפת האמבטיה בחדשה, פעולה יקרה שעלותה ללקוח נמדדת באלפי שקלים. יחד עם זאת, כשפונים לחברת ניקיון מקצועית עשויים לגלות פתרון נוסף, הלא הוא שיפוץ אמבטיה, המבטיח תוצאות דומות בעלויות נמוכות בהרבה.

אז איך בוחרים חברת ניקיון?

ניקיון דירות הוא משימה למבינים בלבד. לעיתים מה שנראה פשוט וקל, בעצם מכיל אינספור מקומות שאפשר "ליפול" בהם ולטעות. לדוגמה: מי שלא מבין איך מנקים שטיח / פרקט / חרסינה, עלול לגרום לנזק בלתי הפיך לרכושכם.

בקשו רשימת לקוחות וממליצים

בידקו ותק וניסיון בתחום. היזהרו מ"חאפרים" ומאנשים שמציעים שירותי ניקיון במחירים מצחיקים. זיכרו כי מדובר ברכוש שלכם וככל הנראה לא תרצו לראות אותו נפגע כתוצאה מרשלנות או טיפול לא נכון.

ודאו ביטוח ואחריות על נזקים שעלולים להיגרם לרכוש שלכם בעת העבודה

שאלו לגבי החומרים והמכשירים המשמשים את חברת הניקיון וערכו השוואה עם המתחרים

השתדלו ליזום פגישה ולקבל הצעת מחיר אצלכם בבית/משרד עצמו ולא בטלפון. כמובן שיש לחתום על הסכם כתוב בלבד ואין להתפשר על הסכם בעל פה.

שאלו לגבי העובדים ושאפו לקבל את אותם העובדים בכל פעם (להבדיל מעובדים זמניים המתחלפים לעיתים תכופות ויש ללמדם את העבודה מהתחלה).

ודאו כי יש לכם חיבור טוב עם מנהל הצוות או מנהל החברה והבטיחו לכם שקט נפשי וראש נקי לאורך זמן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אליעזר שור, חברת ניקיון
שירותי ניקיון
הדברת מזיקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליעזר שור

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222981 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191648 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191688 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182103 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181646 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181535 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181435 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica