חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פאקמן למתקדמים - מדריך האסטרטגיה לשחקן הפאקמן

מאת: yanipanמשחקי מחשב01/12/20101071 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצים להיות אלופי הפאקמן של החברה שלכם? נכון, זה לא חשוב כמו להלחם בעוני או למצוא תרופה למחלה חשוכת מרפא, אבל אני מבטיח לכם שזה ממש כיף! זהו אחד המשחקים האהובים עלי, ומולכם החלק הראשון מתוך המאמר שלי בנושא אסטרטגיה למקצוענים בפאקמן. המאמר יכיל המחיות כיצד להשתפר בתור שחקני פאקמן באמצעות טיפים של מקצוענים (כן, יש מקצוענים בפאקמן!).

כדי לשבור שיאים, צריך לדעת איך לשרוד כמה שיותר זמן ולכן רוב הטיפים כאן ילמדו אתכם כיצד לשרוד זמן רב יותר ולא איך להשיג יותר ניקוד. ניקוד גבוה אפשר להשיג רק כאשר יודעים איך לשרוד זמן רב יותר, ככה שאל תדאגו, זה יגיע. התמקדו במשחק איכותי יותר ושרידה, והנקודות יצטברו (כמעט) מעצמן. אם תתאמנו מספיק, אולי תוכלו גם אתם להגיע לשיא של 3,333,360 נקודות, כפי שהשיג בילי מיטשל ב3 ליוני, 1999.

שלב ראשון – דע את המבוך!

המפה:

מפת פאקמן

1)      נקודות עוצמה – נקודות העוצמה מסומנות בנקודות ירוקות על התמונה המצורפת של המפה. הן משמשות כדי לתת לפאקמן באופן זמני את היכולת לאכול את הרוחות (רוחות הרפאים שרודפות אחריו כמובן). לאחר שפאקמן אוכל רוח, היא חוזרת למרכז המבוך ומשם חוזרת מחודשת, כלומר שלא ניתן לאכול אותה שוב אפילו אם את יתר הרוחות עדיין ניתן. אפשר לדעת שהרוחות פגיעות כל עוד הן צבועות בצבע כחול. משך הזמן בו תשארנה הרוחות כחולות יהפוך לקצר יותר משלב לשלב.

2)      המנהרה – מסומנת בפס התכלת. המנהרה מאפשרת לרוחות ולפאקמן לעבור מידית מצד אחד לצידו השני של המבוך. כאשר פאקמן עובר דרך המנהרה, הוא ממשיך במהירות הרגילה שלו. עם זאת, כאשר הרוחות עוברות במנהרה, הן מאיטות לחצי ממהירותן הרגילה. עובדה זאת מאפשרת לפאקמן לצבור מרחק ברגעים קשים. עם זאת, זכרו לא לנסות לעבור במנהרה כאשר אחת הרוחות מגיעה מהצד השני שלה.

3)      בונוסים – בונוסים מופיעים בתחילה בצורת פירות, ולאחר מכן בצורת חפצים שונים. הם מופיעים היכן שממוקמת הנקודה הלבנה מתחת לאיזור הרוחות. הבונוסים יופיעו בכל שלב לאחר ששבעים (70) נקודות נאכלו. הבונוס השנים יופיע לאחר מאה ושבעים נקודות. הבונוסים שימושיים לצבירת נקודות, אך הן נמצאות במיקום מסוכן ולכן כדאי לגשת אליהם רק אם השטח נקי.

4)      פטרול רוחות – כאשר השלב מתחיל, כל רוח ניגשת לאיזור הפטרול שלה, בפינה שלה המסומנת במפה בצבע המתאים. לאחר שהרוחות מגיעות לאיזור הפטרול הן תצאנה לצוד את פאקמן. לרוב הן ירדפו אחריו לזמן מה, ואז בפתאומיות תחזורנה לנקודת ההתחלה שלהן. מדובר במחזור מעגלי, כשכל פרק זמן קצר הרוחות ירדפו אחרי פאקמן ואז יחזרו לפטרל באיזור שלהן.

5)      סימטאות ללא מוצא – האיזורים הסגולים במפה מסמנים את הסמטאות ללא מוצא – לרוחות מותר ללכת בהן למטה, אבל לא למעלה. לדוגמא, אם רודפת אחריכם רוח סביב איזור הרוחות, וברחתם לכיוון אחד הפסים הסגולים, הרוח לא תוכל לרדוף אחריכם. עם זאת, שימו לב שרוחות יכולות להגיע מהצד השני...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פעם אהבתי לשחק, היום אני אוהב לבנות אתרי משחקים :)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yanipan

מאמרים נוספים בנושא משחקי מחשב

מאת: דודי שמשמשחקי מחשב22/12/139285 צפיות
מה כבר הכרנו לפני עידן הפוקימון? הכרנו סדרות כגון שאלתיאל קוואק, המומינים, טאזמניה, הפנתר הורוד, הלב ועוד מגוון סדרות אנימציה מוכרות וידועות. אך אי שם בתחילת שנות ה-2,000 הוציאה חברת נינטדו (יצרנית המשחק מריו המפורסם), את הסדרה שלפוקימון לישראל, כבר בתחילתו של עידן הפוקימון ניתן היה לזהות מאות אלפי מעריצי פוקימון , לאו דווקא מגילאים נמוכים.

מאת: shmolikמשחקי מחשב08/07/132240 צפיות
איך ניתן לגרום לילד שלכם לפתח את הקואורדינציה על ידי משחקים פשוטים ברשת? בואו לגלות כיצד במאמר הבא.

מאת: דודו בנימיןמשחקי מחשב01/11/129301 צפיות
השפעות משחקי מחשב על עיצוב אופיו של המתבגר. מה הן התובנות אותן הצליחו לחקור לאורך שנים ומה היא ההשפעה של משחקי מחשב על עולמם של הציבור הצעיר. משחקים אשר משפיעים לטובה על אופיו של הצעיר. פיתוח עצמאות ורווח כסף באינטרנט.

מאת: שגיא כליףמשחקי מחשב28/10/128495 צפיות
משחקי מחשב הפכו לתחביב פופולרי, במיוחד בקרב סטודנטים ומקצוענים צעירים. עם כל כך הרבה סוגי משחקים, כמו אסטרטגיה, משחקי פעולה ומשחקי הרפתקאות, משחקי מחשב (לבד או עם אחרים) מספקים שעות של בידור. להלן המדריך עבור הורדות משחקים בחינם

מאת: אלי יהואמשחקי מחשב06/09/129183 צפיות
מאז התגבש בצורתו המודרנית במאה ה-19 באנגליה, הפך הכדורגל לספורט הפופולארי ביותר בעולם. מיליוני אנשים משחקים כדורגל במסגרת כ-300,000 מועדים בצורה מקצוענית או חובבנית, ועוד עשרות מיליונים צופים מידי שבוע במשחקים, קונים חולצות, מוצרים נלווים וכד'. מהפכת המחשוב ולאחריה מהפכת האינטרנט, השפיעו במידה רבה גם על אוהדי הכדורגל.

מאת: אריאל כהןמשחקי מחשב30/05/128786 צפיות
מקדש האור זה משחק אינטרנט מאוד מיוחד מההיבט של צורת השליטה בו. במשחק אינטרנט זה, שחקן אחד משחק בשתי דמויות מרכזיות ומתאמץ לקחת אותן בכל שלב לעבר נקודת הסיום. נציין שהדרך לנקודת הסיום היא לא פשוטה והיא רצופה בקשיים ואתגרים שצריך לעבור, ובהתאם לכך אחד המרכיבים שכל אדם במשחק נאלץ להתחשב בהם הינו שיתוף נכון בין הדמויות.

מאת: אריאל כהןמשחקי מחשב23/05/128636 צפיות
באבלס. זהו משחק מאוד פשוט ומאוד נעים לעין, למרות שאין לו דבר-מה ערך מוסף ושום משמעות עקרונית נראית לעין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica