חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מישל שוחוטוביץ, הכול אודות ההבדלים בין חוקן לשטיפה

הפסולת אשר נדבקת למעי הגס שלנו יכולה להגיע לכמה קילוגרמים, מדובר על פסולת אותה ניתן להשאיר אך הוצאתה מסייעת רבות לפעילות התקינה של המעיים ובתחום הגילוי המוקדם של מחלות סרטניות כגון סרטן המעי הגס.

חוקן הוא כלי שימושי במיוחד וזאת בייחוד בחדרי לידה אך יש להבין שאין הוא מגיע אל כל המעי הגס, בחוקן משתמשים בכמות קטנה של מים כדי לשטוף את המעי ובשטיפה משתמשים בכמות גדולה של מים והם מגיעים לכל אורך המעי הגס. מדובר על שטיפות עדינות במיוחד ובזרם חלש לכן אין חשש לפגיעה בדפנות המעי הגס.

שטיפת המעי הגס היא דרך נהדרת לשמור על הבריאות, השטיפה מנקה את דפנות המעי הגס מכל הפסולת שנצטברה בו. פסולת זו כוללת רעלים רבים אשר גורמים לשלל בעיות בריאותיות כגון צרבות, עצירות, שלשולים, בעיות משקל, כבדות, עייפות ועוד המון. הפסולת נאגרת פעמים רבות בשל לחץ נפשי, נטילת תרופות ותזונה לקויה לכן בראש ובראשונה יש לציין כי שמירה על אורח חיים תקין, הימנעות מלחצים, שינה טובה ותזונה טובה הם תמיד אמצעים נהדרים לשמירה על הבריאות.

הצרכן הפשוט אינו מבין מדוע הוא סובל מבעיות בריאותיות כאלו ואחרות, הוא מוצא עצמו פעמים סובב סביב עצמו וממשיך כל העת להזיק לעצמו. הסטטיסטיקות מראות כי אנשים רבים סובלים מבעיות בבטן ודרכי הטיפול הן מגוונות וכוללות תרופות כימיות, תה, כמוסות ומשלשלים למיניהם.

ניקוי הרעלים מהגוף היא שיטה ותיקה במיוחד אשר תפסה לה מקום של כבוד בין הטיפולים השונים בשוק זה. ניקוי המעי מחזיר לו את חיוניותו ואין ספק שמדובר בכלי ניקוי ייחודי ומדהים אשר משאיר במטופל הרגש נהדרת של טיהור הגוף.

המעי שלנו הוא באורך של מטר וחצי ואין ספק כי יש לרופא המטפל לא מעט עבודה. בדרך כלל אורכן של שטיפות אלו ארבעים דקות אך במקרים מסוימים הם אורכים יותר זמן וזאת משום שיש צורך להיפטר מצואה בעייתית או מעצירות כבדה.

למעי הגס שלנו חלק בלתי נפרד מחיינו ואין ספק כי ניקוי שטח זה בגוף יכול להוות שינוי משמעותי הן מבחינת תפקוד המעי עצמו והן מבחינת תפקודי מערכות אחרות בגוף. במהלך הטיפולים לא נגרם שום נזק למטופל עצמו ולמעשה כל הפסולת הצואתית יוצאת החוצה בפעם אחת.

למרות שתחום זה נשמע כמו תחום אלטרנטיבי אך יש להבין שבסופו של דבר מדובר בהליך פולשני ויש לבצע אותו במסגרת סטרילית מבוקרת ועל ידי רופא מוסמך. כיום ניתן למצוא את הטיפולים במסגרות של חופשות בריאות ייחודיות בהן מבצעים ניקוי רעלים.

השטיפה יכולה להועיל במקרים רבים, היא יכולה לסייע במקרים של שפעת, במחלות כרוניות של העור וכאשר אדם חש לא כשורה וכי הוא איננו ממלא את הפוטנציאל הגלום בו מבחינה פיזית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מישל שוחוטוביץ מקליניקה Bטבע מומחית בקולון הידרותרפיה ורפואת ביו- רזוננס 
ניקוי רעלים, טיפול באמצעות תדרים ופתרונות לא פולשניים לבעיות כרוניות

 09740625 למידע נוסף http://www.b-teva.co.il/

 

http://www.bicom.org.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מישל שוחוטוביץ

מאת: מישל שוחוטוביץאסטמה ואלרגיה29/12/101089 צפיות
לא מעט פעמים אנו או ילדנו חשים סימפטומים ואנו חשים לרופא שרושם תרופה זו או אחרת במטרה להקל עליהם. זאת בזמן שהגורם הבעייתי עצמו חבוי מתחת לפני השטח. שיעולים, פריחות, צינונים, ושלל תופעות מטופלות תכופות באופן נקודתי, כלומר לא ננקטים אמצעים כנגד שורש הבעיה עצמו. תופעה זו רווחת כיוון שאיתור הגורם הבעייתי, דהיינו השורש, דורש בחינה מדוקדקת של מערכות הגוףאנו חיים כיום בחברה מפותחת, מלאה אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, אמצעי תחבורה, ושאר ביטויים לקידמה. כמובן שבחיי היומיום אנו נהנים מאותה קידמה.

מאת: מישל שוחוטוביץבריאות ורפואה כללי29/12/10902 צפיות
ליאורה העדיפה מאז ומתמיד לפנות לרפואה טבעית בטרם תפנה לרפואה קונבנציונלית היות והרגישה שלמה יותר להתנסות בה. אז יעצה לה חברה על טיפול חדשני שניסתה בעבר בשם ביקום, חלק ממסגרת רפואית בשם ביו רזוננס. ליאורה נעתרה ותוך מספר טיפולים הרגישה אנרגטית מתמיד. כאבי הבטן נעלמו כלא היו והיא ידעה שמערכת העיכול שלה חזרה לתפקד כרגיל ואף השתפרה. היא הרגישה נקייה יותר, נמרצת יותר וחיונית יותר מבדרך כלל ושמחה על שהטיפול הוכתר בהצלחה שכזו.

מאת: מישל שוחוטוביץרפואה משלימה01/12/101382 צפיות
"מה זה בי קום"? שאלתי את גלית, ההומיאופתית שלי, אליה הגעתי לאחר שעזרה לי להתגבר על כאבי פרקים, חרדות וכאבי גב. הפעם הגעתי אליה בשל פעילות לא תקינה של מערכת העיכול. "בי קום הוא מכשיר הומיאופתי חדש המאבחן ומטפל בכל מיני בעיות. הוא עובד על תדרים חשמליים ובכך יכול להגיע גם לנקודות רגישות בגוף". ענתה גלית בחיוך.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213865 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201533 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191625 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181634 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica