חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים יוקרתיים עם נוף

מאת: משה קינןצימרים03/12/2010866 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צימרים יוקרתיים עם נוף


זקוקים למעט אוויר לנשימה? לקצת שקט, שלווה ומנוחה משגרת היום יום? צימרים יוקרתיים עם נוף מציעים לכם חוויה חד פעמית של חופשה מפנקת ואיכותית במיוחד. מדובר בצימרים מפוארים ומעוצבים שנמצאים בפינות היפות ביותר של ארצנו.

מול כל אחד מין הצימרים הנפלאים הללו פרוס נוף ירוק, יפיפה ועוצר נשימה ממש. שבו בנחת על המרפסת או בגינה הצמודה לצימר, תיהנו מין השמש הטובה ותנו לאוויר הנקי להציף אתכם באנרגיות חדשות וחיוביות. האווירה בתוך הצימרים עצמם הינה נינוחה ונעימה אף היא.

הכול תוכנן כאן על מנת שתרגישו את עצמכם בנוח ועל מנת שלא יחסר לכם דבר. יתרה מזאת, שלל הפינוקים שירעיפו עליכם כאשר אתם שוהים כאן יגרמו לכם להתקשות להיפרד, וכמו נופשים רבים אחרים לפניכם תמצאו את עצמכם כבר מתכננים את חופשתכם הבאה.

צימרים יוקרתיים עם נוף כוללים ג'קוזי גדול ומפואר, מהמשוכללים והמתקדמים הקיימים היום בשוק. גם חלק זה של הצימר עוצב בקפידה, ותמצאו כאן זרי פרחים רעננים וצבעוניים ונרות ריחניים שפזורים מסביב, ליצירת אווירה רומנטית ואינטימית.

בחלק גדול מין הצימרים תמצאו בצד הג'קוזי גם הפתעות קטנות ומשמחות, כמו סבוני אמבט, קצף אמבטיה ותמרוקים יוקרתיים נוספים להנאתכם, ואפילו חלוקי אמבטיה רכים ומלטפים, לשימושכם. כאשר אתם שוהים בצימרים המפנקים הללו, תוכלו גם להזמין וליהנות מטיפול הוליסטי שיחזיר לכם את האיזון לגוף ולנפש.

תוכלו לבחור מבין מסאז'ים מסוגים שונים (ולחוויה רומנטית במיוחד מומלץ לנסות את המסאז' הזוגי), טיפולי שיאצו, טיפולי רפלקסולוגיה, טיפול באבנים חמות וטיפולי דיקור סיני. עבור בנות המין היפה, אך כמובן לא רק עבורן בלבד, צפויה כאן הפתעה מפנקת נוספת בדמותם של טיפולים קוסמטיים איכותיים, כמו טיפולי פנים, פדיקור ומניקור.

צימרים יוקרתיים עם נוף כוללים גם לעיתים בריכת שחייה פרטית. צימרים עם בריכה הינם צימרים כיפיים באופן מיוחד, עבור כל סוגי הנופשים! זוגות נהנים לצאת כאן אל שחייה רומנטית אל אור הירח, ומשפחות עם ילדים שמחים על האפשרות לתת לקטנים הזדמנות לשחק ולהשתובב בעוד ההורים נחים ומשגיחים בקרבת מקום. חשוב לציין שבריכת השחייה מתוחזקת היטב בכל ימות השנה.

עוד נציין שהבריכה עומדת כאן לשימושכם הפרטי בלבד ואתם לא תיאלצו לחלוק אותה עם אף נופש אחר. ואם בנושא של פרטיות עסקינן, נציין שאלו צימרים יוקרתיים מבודדים- לכל צימר כאן ישנה כניסה פרטית נפרדת, דבר המבטיח לכם פרטיות מלאה בזמן החופשה שלכם.

צימרים יוקרתיים עם נוף כוללים את כל מה שתזדקקו לו במהלך ימי החופשה שלכם. יש כאן מטבח גדול ומאובזר לתפארת, שכולל מקרר בגודל מלא, כמו גם מיקרוגל או תנור וקומקום חשמלי בתוספת של סוכר, תה וקפה. בחלק מין הצימרים אף תמצאו מכונת אספרסו משוכללת, כדי שתוכלו לפתוח את הבוקר שלכם עם חיוך.

בסלון הגדול ושטוף האור תמצאו טלביזיה עם מסך ענק ושלל ערוצים בכבלים או בלוויין- שבו כאן יחד ותיהנו מצפייה משותפת בסרט טוב. אם יש מישהו מביניכם אשר מקפיד לשמור על קשר ולהתעדכן גם במהלך ימי החופשה, הרי שתשמחו לשמוע שיש כאן אינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי הצימר.

צימרים יוקרתיים עם נוף מזמנים לכם הזדמנות מצוינת לצאת ולתור את הארץ היפה שלנו. כאשר אתם מתארחים כאן תוכלו לצאת בקלות רבה אל שמורות הטבע והגנים הלאומיים רבי הקסם הכוללים מסלולי הליכה לכל הרמות, אל אתרי המורשת המרתקים, ואל האטרקציות התרבותיות הנפלאות ופסטיבלי המוזיקה, המחול והתיאטרון. שתהיה לכם חופשה נעימה!

צימרים יוקרתיים  מלונות בוטיק אחוזות יוקרה  אתר "חברים"  f4u.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה קינן מייסד אתר "חברים " 10 שנים בתחום הצימרים אתר www.f4u.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה קינן

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172101 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171451 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171525 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171489 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171509 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161567 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161596 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica