חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיגנוט שפע והצלחה זוגיות פרנסה וכל מה שתרצו...

מאת: מיטל אלבז (לביא)נשים - כללי08/05/20093069 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מיגנוט שפע והצלחה זוגיות פרנסה וכל מה שתרצו... איך משיגים שפע? מגדירים מטרות ומשיגים יעדים במילים אחרות מזמנים את ההצלחה אלינו. ממש את מה שאתם מייחלים לעצמכם אם זה כסף, פרנסה,זוגיות, השגת בני/ות זוג, מכירת דירה או קניית דירה כל דבראחר העולה על דעתכם.   מהו זימון? זימון זה הגדרת המטרות והצרכים הספיציפיים שכל אחד מאיתנו מבקש. פעם שיחקתם בקלפים??? דמיינו את עצמכם משחקים משחק קלפים ואתם יושבים במעגל ואתם מאוד רוצים לנצח ובשביל לנצח אתם זקוקים לקלף מסויים אז אתם חושבים עליו בלב ומדמיינים אותו ואומרים את שמו בלבכם ופתאום ברגע שאתם מחוברים לעצמכם הוא מגיע ואתם מנצחים. זה נקרא למגנט =זימון.   כדי שיתרחש זימון אנו זקוקים למצב שתהיה לנו מטרה מסויימת או רצון מסויים שניתן להגדיר אותו בצורה חיובית מדוייקת וספציפית והגדרה קצרה של המטרה ואז להביא אותו לתודעה במצב של התחברות לאני העצמי ולנפש. צריך להתחבר לעצמך ממש אם במדיטצייה ואם בהרפייה או במצב שכיבה ולומר לעצמך בדיוק מה אתה רוצה ואיך אתה רוצה שזה יתבצע ויקרה ולראות את עצמך בתוך הסיטואציה שהיא קורת לראות את עצמך כאילו אתה כבר שם ואפילו לתחום זמן וזה יקרה.   בעקבות האינפורמציה שמגיעה אליי בתקשור בנוגע לצרכיו של האדם בנושא של פרנסה ומקצוע. אני מלמדת את האדם לזמן לעצמו את הזימון לו הוא זקוק על מנת שימצא את הזיווג הנכון לזוגיות טובה ונותנת טיפים לזוגיות מאושרת. בנוסף מזמנים את הזימון הנכון למציאת עבודה טובה ו"בטוחה". יש גם זימון לדירה, זימון לחברים.   פרטים ליצירת קשר: WWW.METAPLIM.CO.IL/MEITAL  פלאפון: 0522-584232 מיטל אימייל: LAVI30@015.NET.IL שיחה מאתר STARS בעלות של 9.90 לדקה 018-449-0179-88816 שלוחה 40 בשלוחה ישירה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיטל אלבז (לביא)ׂ

יועצת רוחנית מתקשרת

מטפלת רב תחומית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיטל אלבז (לביא)

מאת: מיטל אלבז (לביא)אימון עסקי10/08/091472 צפיות
מיטל בעלת עיני רנטגן, מתקשרת, מאבחנת בשיטה ייחודית ומדהימה שנוצרה באופן טבעי ומולד - תקשור בתווי הפנים ותווי הקול של האדם. בת למשפחה של מיסטיקנים,יועצים רוחניים,מתקשרים, ומטפלים אלטרנטייביים והידע עובר בגנים ומדור לדור. תקשור קריאת תוי הפנים מראה: את תכונות האופי של האדם נטיות, יכולות, סגנון אישי, דרכי התנהגות בסיטואציות בתוך הזוגיות, בעבודה, בחברות, בשותפויות. בתיקשור ניתן למקד את האדם להצבת מטרות ויעדים בתחומי החיים האישיים * הסרת חסימות ועין הרע: ניתן לזהות חסימות ועין הרע בתקשור

מאת: מיטל אלבז (לביא)מיסטיקה10/08/091308 צפיות
אני עוסקת מעל 10 שנים באבחון, יעוץ רוחני והכוונה לקבלת החלטות חשובות בכל תחומי החיים: בתחום האישי, בזוגיות, התאמת זוגיות, ביחסים בין הורים לילדים, בתחום מקצועי ועסקי, לימודים הכוונה מקצועית זימון לשפע אהבה ופרנסה בפריסת קלפי הטארוט ניתן להתרשם ממצבו של האדם מבחינה זוגיות, מבחינה רומנטי, מבחינת מצב כלכלי - פרנסה, נטיות מקצועיות כישורים ויכולות מקצועיות,איתור הבעיה - חסימות עיכובים ואו עין הרע ניתן לקבל יעוץ טלפוני ויעוץ בפגישה אישית 0522-584232 WWW.METAPLIM.CO.IL/MEITAL

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179275 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711354 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610907 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152271 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151871 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151805 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151978 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica