חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יעוץ רוחני בטארוט ובקלפי מודעות

מאת: מיטל אלבז (לביא)מיסטיקה10/08/20091310 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יעוץ רוחני בטארוט וקלפי מודעות.   אני עוסקת מעל 10 שנים באבחון, יעוץ והכוונה לקבלת החלטות חשובות בכל תחומי החיים:

בתחום האישי,  בזוגיות, התאמת זוגיות, ביחסים בין הורים לילדים, בתחום מקצועי ועסקי, לימודים הכוונה מקצועית זימון לשפע אהבה ופרנסה ועוד. 

מאז ומתמיד ידעתי שאעסוק בתחום המיסטיקה והרוח ואייעץ לאנשים מכיון שכבר כילדה קטנה הייתי ילדה מיוחדת כזאת שיודעת הכל על החיים כאילו כבר הייתי פה וחזרתי ללמד את העולם ולייעץ לכלם מעין ילדה מיוחדת בעלת אינטואיציה חזקה ועיצות טובות ועם השנים כמו היין שמשתבח גם הידע הפנימי מתעצם ומתפרץ וכל הידע שלי מולד ונרכש בסיטואציות של החיים.

מגיל קטן כבר הבנתי שהייעוד האמיתי שלי בחיים לעזור לאנשים לכוון אותם לדרך של אושר ושמחה ולהגיע ליעדם האמיתי.

 

אני נוהגת להשתמש בקלפים הרגילים (מאז גיל 16) שהם בעצם הגירסה המקורית של קלפי הטארוט והם משתייכים לקבוצת הארקנה הקטנה של הטארוט יותר ממוקדים,וישירים הם נותנים תשובות ישירות תכלס בשטח ללא כל תוספות מיותרות.   בפריסת קלפי הטארוט ניתן להתרשם ממצבו של האדם מבחינה זוגיות, מבחינה רומנטי, מבחינת מצב כלכלי, נטיות מקצועיות כישורים ויכולות מקצועיות,איתור הבעיה - חסימות עיכובים ואו עין הרע    אינני משתמשת בקלפים לצורך פתיחת מפות עתידיות כי אני מאמינה שחיזוי עתיד זו בעצם האמונה שמגשימה את עצמה. המוטו שלי אדם ישים את עתידו וחייו בידיו.    אני משתמשת בקלפי מודעות שמקנים מסר מתוך התת מודע למודעות עצמית, קבלת הארה לגבי תחום מסויים בחיים.   יעוץ אישי

הפגישה נערכת באופן אישי בשיטה מיוחדת ומדוייקת המשלבת תיקשור בתוי פנים, מיקוד למטרה ומתן כלים וטיפים להשיגה, ייעוץ הדרכה והכוונה, חיזוק בקבלת החלטות בזמנים מתאימים, בתחומים של זוגיות,התאמת זוגיות,פרנסה והתאמת מקצוע לימודים.

הכוונה בכל השאלות הנשאלות: לימודים, קריירה, זוגיות, מצב כלכלי, עסקים, בחירת שמות, הסרת עין הרע וחסימות אנרגטיות .  

פרטים ליצירת קשר:

לקביעת פגישה אישית ניתן ליצור קשר במספר הפלאפון: 0522-584232     לשליחת תמונה עדכנית או להתייעצות טלפונית בתשלום ש"ח לשעה בהעברה טלפונית לבנק או בשיק בדואר.    ניתן גם לצלצל וגם לשלוח אימיל עם פרטים אישיים LAVI30@015.NET.IL 0522-584232  

WWW.METAPLIM.CO.IL/MEITAL

 ניתן גם להתייעץ טלפונית דרך קו המומחים של אתר STARS בעלות של 9.90 לדקת שיחה 018-449-0179-88816 שלוחה 40 בשלוחה ישירה  

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיטל אלבז (לביא)ׂ

יועצת רוחנית מתקשרת

מטפלת רב תחומית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיטל אלבז (לביא)

מאת: מיטל אלבז (לביא)אימון עסקי10/08/091474 צפיות
מיטל בעלת עיני רנטגן, מתקשרת, מאבחנת בשיטה ייחודית ומדהימה שנוצרה באופן טבעי ומולד - תקשור בתווי הפנים ותווי הקול של האדם. בת למשפחה של מיסטיקנים,יועצים רוחניים,מתקשרים, ומטפלים אלטרנטייביים והידע עובר בגנים ומדור לדור. תקשור קריאת תוי הפנים מראה: את תכונות האופי של האדם נטיות, יכולות, סגנון אישי, דרכי התנהגות בסיטואציות בתוך הזוגיות, בעבודה, בחברות, בשותפויות. בתיקשור ניתן למקד את האדם להצבת מטרות ויעדים בתחומי החיים האישיים * הסרת חסימות ועין הרע: ניתן לזהות חסימות ועין הרע בתקשור

מאת: מיטל אלבז (לביא)נשים - כללי08/05/093073 צפיות
איך ממגנטים שפע? מגדירים מטרות ומשיגים יעדים במילים אחרות מזמנים את ההצלחה אלינו. ממש את מה שאתם מייחלים לעצמכם אם זה כסף, פרנסה,זוגיות, השגת בני/ות זוג, מכירת דירה או קניית דירה כל דבראחר העולה על דעתכם.

מאמרים נוספים בנושא מיסטיקה

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה23/11/152281 צפיות
תשכחו רגע את כל מה שידעתם או שחשבתם או שחשבתם שאתם יודעים על הסרת עין הרע. שכחתם? יופי! עכשיו תשמעו את זה: הסרת עין הרע היא לא רק לאנשים מוזרים שמאמינים בכישופים או משהו כזה. רוצים לדעת מה זה באמת? הנה, בשביל זה נכתב המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה14/06/151737 צפיות
הוא אולי הפלאי שבשיטות המיסטיות המקיפות אותנו כיום; הוא לא רציונלי בשום צורה, הוא לא מבוסס על שיטת טיפול אלטרנטיבית ובעיקר – אי אפשר להוכיח אותו או את קיומו. מי שמתנסה בו בדרך כלל יוצא נשכר, שלא לדבר על העובדה שהוא שב ונעזר בו בדרך כלל, ואלו שטרם העזו לנסות אותו מסיבות שונות – כדאי שתקראו את המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה20/04/151566 צפיות
סביר להניח שאין אחד שקורא את השורות האלה וטרם התנסה בייעוץ על ידי תקשור, ואם יש אחד כזה, הרי שהמאמר הזה בדיוק בשבילו. אם כבר התנסיתם בייעוץ בתקשור ואם לא – אתם ודאי יודעים שתקשור הפך לאחת האופציות המבוקשות יותר כיום בעולם המיסטיקה והייעוץ המיסטי, ובמאמר הזה נספר לכם על האפשרויות לתקשור שמציעים מיסטיקנים און ליין.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה08/04/151541 צפיות
בשנים האחרונות הפך המונח "מיסטיקנים און ליין" למונח השגור בפי כול, שנשמע כמעט מכל עבר. אך למה בעצם הכוונה? מה זה ומי הם מיסטיקנים און ליין? איך נוכל לאתר אותם ומתי נרצה לחפש אותם? במאמר הזה ננסה לעשות מעט סדר בדברים.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה08/04/151635 צפיות
מיסטיקנים און ליין עומדים לרשותנו כיום במגוון רחב מאוד של אתרים, והפנייה אליהם יכולה להיות אפשרות מצוינת במקרים שבהם אנו זקוקים לעזרה מיידית, לייעוץ רוחני שיינתן באופן נגיש ופשוט. כיצד מתבצע ייעוץ און ליין וכיצד נבחר את המיסטיקן המועדף עלינו מבין כל המיסטיקנים און ליין?

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה12/03/151527 צפיות
פתאום בשנים האחרונות כולם מדברים בגלוי על "עין הרע"; לא עוד משהו שמדברים עליו בחדרי חדרים, לא עוד משהו "לבורים בלבד" – כולנו מודעים לעובדה שעין הרע קיימת ולצורך להתגונן מפניה, ולפחות להיות מודעים אליה ולהיזהר ממנה. ואם כבר נפגענו, הרי שחשוב לדעת שיש כיצד להסיר אותה. אז איך עושים את זה? הנה כמה טיפים שקיבלנו ממיסטיקנים און ליין המומחים להסרת עין הרע.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה12/03/151550 צפיות
אין אחד שלא חווה את התחושה הזו של להיפרד מבן זוג ולאחר מכן להצטער על כך במשך חודשים רבים, נכון? לא תמיד בטוח שהייתם באמת חוזרים אליו, אבל ישנן הפעמים הנדירות הללו שבהן אתם באמת מייחלים לכך שיכולתם לסובב את הגלגל אחורה ולשנות את הבחירות שלכם. איך כל זה קשור להחזרת אהבה? הכול במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica