חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שידוכים בזכות אומן

מאת: LIKE TO WRITEזוגיות ואהבה04/12/20101265 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התפילות קרעו את השמיים בעיר אומן שבאוקראינה. דתיים לצד חילוניים, סלבריטי בשקל לצד סלבריטי אמינים, צעירים ומבוגרים, בעלי זקן וגלוחי שיער, חליפות של אלפי שקלים ומכנסי ג'ינס קרועים, שיער ארוך לצד קצוץ, ראש גלוי לצד ראש עם כיפה שחורה, כיפות של יחי המלך המשיח לצד כיפות סרוגות צבעוניות, וכל המשמש הזה הגיע לאוקראינה לעיר אומן  לבקש רחמים על עצמם ועלינו, להתפלל על עם ישראל, לבקש פרנסה טובה ונחת, בריאות ושקט, שלום והצלחה ובעיקר בעיקר בעיקר, לבקש שהמשאלה תתקיים. המשאלה היא שידוכים

שידוכים לאחיינים ולאחייניות, לבנים ולבנות, לנכדים ולנכדות.

הרצון  למציאת אהבה, זיווג, (במהרה בימינו, אמן כן יהי רצון. יוסיפו המשוועים לזוגיות) לא רלוונטי רק לדתיים. שידוכים הוא תחום שמעסיק גם את החילונים. מאוד אפילו. יותר אפילו מאת הדתיים.  

לדתיים יש הכרויות לדתיים  . מה יש לחילונים?

הדתיים די מסודרים. קהילה הדואגת אחד לשני, הכרויות משנים של "בני עקיבא", שידוכים מאת שדכנית העיר, הכפר או המושב. אך מה על שידוכים אצל החילונים והחילוניות? זה לא קיים והצרה צרורה. פאבים, בתי קפה, מועדונים ואין אהבה. טיולים, שיט לחו"ל, מקום עבודה, שכירת דירה והנסיכה שממלאת את החלומות שלך בלילות, לא נמצאת.

אז מה עושים? איך פותרים את זה? כפי ששואלים ב"בלי סודות".

התשובה, כפי שאומרים ב"בלי סודות".

שידוכים נשאר שידוכים.

אין מה לעשות, אין פתרון קסם אחר.  רק שידוכים. יש בזה יותר אמת ופחות סיבוכים אפשריים.

אם נשאל את הדתיים והדתיות - הרווקים והרווקות לשעבר -

הכרויות לדתיים, זה הוא בעצם שידוכים.

אם נשאל את ההולכים לעיר אומן, הם יספרו לכם שהתפללו על בריאות האם ופרנסת האח אך בעיקר על מציאת זיווג, חיפוש אהבה.

אהבה. אהבה.

מטמטמת את העולם, מחרפנת את הראש ולא נמצאת בקרן הרחוב.

הפתרון – שידוכים.

אז סעו לעיר אומן אשר באוקראינה, תשאו תפילה או שתיים, תחזרו לארץ עם חיוך ואמונה, תפנו לשדכנית הקרובה לביתכם ותבקשו כמה שיותר שידוכים – לכם, לשכנה, לאחות, לאח של החבר הקרוב וגם לאמא שלכם האלמנה.

שידוכים זו המילה. שידוכים זה הקסם. תלמדו מהשיטה של הכרויות לדתיים.

הם מוצאים האהבה ביעילות ובמהירות, בזכות השידוכים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנחת קבוצות, כותבת רוב חיי ועוסקת בתחומי ידע רבים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LIKE TO WRITE

מאת: LIKE TO WRITEדתות14/03/111485 צפיות
שידוכים של הכרויות ברסלב הם עולם בפני עצמו. שידוכים של הכרויות לדתיים הם עולם בפני עצמו גם כן. שידוכים של הכרויות ברסלב רלוונטיים לבני ובנות ברסלב או לבעלי ובעלות תשובה שדבקו בדרך הברסלביות. שידוכים של הכרויות לדתיים רלוונטיים לדתיים ולדתיות מכל גווני הקשת, הצבעים והמינים של הדת. הכרויות ברסלב יותר מוקפדות וקפדניות, תחת חוקים, כללים ואיסורים.

מאת: LIKE TO WRITEמשפחה וזוגיות - כללי06/03/111407 צפיות
קצת הסבר על פירוש השם איידס ; תסמונת כ"רבים" למילה ביחיד "תסמין"; למחלת ה – איידס ( מחלת מין ) תסמינים רבים ולא תסמין בודד. למה במילה איידס כשל חיסוני? כי במציאות כאשר נשאים או חולים ב – איידס קיים חוסר תיפקוד חמור עד כדי מוחלט של מערכת החיסון (מערכת החיסון היא ה- מערכת החשובה בגוף האדם). למה במילה איידס נרכש? כי מדובר על מחלה שאיננה תורשתית (כמו מחלות רבות נוראיות) אלא מחלה נרכשת – נדבקים בנגיף.

מאת: LIKE TO WRITEחוק ומשפט - כללי06/03/111688 צפיות
פיצויים ו – פיטורים ה- HIGH LIGHT ב – דיני עבודה ועדיין יש תחומים רבים בתוך דיני עבודה ; נושאים אחרים, חשובים לא פחות. רשימה חלקית של נושאים הנמצאים תחת אצטלת דיני עבודה הם; הלנת שכר, הגנה מגדרית, הגנה אתנית, הגנה גילאית, זכויות ליולדת, זכויות לבן הזוג של היולדת, ענייני פנסיה, ענייני ביטוח לעובד ולעובדת במקום העבודה, חופשה שנתית, תחומי חוזים, בוררויות, גישורים ועוד ועוד ועוד.

מאת: LIKE TO WRITEדתות06/03/111713 צפיות
ברסלב , שידוכים , אומן – עולה השאלה האם אמנם יש קשר בין השלושה. האם קיים קסם בשילוב השלושה, האם המציאות היא הרבה יותר רוחנית ממה שנדמה, האם רוחו של רבי נחמן מ – ברסלב שורה בעיר אומן ואכן מביאה אהבה, פרנסה טובה ושפע של הצלחה? יש שיאמרו שיש תשובה, יש שיאמרו שאין. מה שבטוח – ברסלב , שידוכים ו – אומן מעוררים סקרנות עצומה.

מאת: LIKE TO WRITEמחשבים וטכנולגיה - כללי04/03/111722 צפיות
היום בערבוב בין התחומים, החלפת המוצר כל חצי שנה, השוק החופשי, הגלובליזציה והקפיטליזם החונקים את האדם – איך הוא ידע (הוא לא בן ה-16 שמקליד עיוור ומכיר כל מיני קיצורי מקלדת = הלהיט החדש: מספרים במקלדת שמדמים אותיות. הידעתם?) מה היא מדפסת צבע טובה? איך ידע מה ההבדל בין מדפסות לייזר ל – מדפסת צבע ? איך ידע מה כדאי לו למשרד – מדפסת משולבת , מדפסת צבע או מדפסות לייזר ? איך?

מאת: LIKE TO WRITEדיני עבודה01/03/111349 צפיות
ל – עורך דין תעבורה כובעים רבים ולעיתים קיים בלבול בקרב הציבור לגביי האינטרסים של עורך דין תעבורה . עולות שאלות כמו – האם עורך דין תעבורה בעל אינטרסים מנוגדים? האם עורך דין תעבורה פועל לטובת המשטרה או בכלל לטובת האזרח? האם עורך דין תעבורה יכול להגן במקרים של חצייה בעת רמזור אדום או במקרים של נסיעה במהירות הגבוהה בהרבה מהקמ"ש שהחוק מתר לנסוע בו.

מאת: LIKE TO WRITEקנין רוחני03/01/111558 צפיות
יש עורכי דין המגנים על זכויות יוצרים והמגנים על קניין רוחני ועושים יותר כסף מעורכי דין העוסקים בפלילי ובחוזים. יש עורכי דין מצוינים בתחום זכויות יוצרים ובתחום קניין רוחני ויש עורכי דין גרועים בתחום החוזים ובתחום הפלילי, ולהיפך. אין ערובה לכלום, גם לא לגבי עורכי דים העוסקים ב- קניין רוחני וב- זכויות יוצרים .

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206351 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204881 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204667 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192798 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182306 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182743 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181899 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica