חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדפסת משולבת וגם מדפסת צבע – מה זה?

מה זה מדפסת משולבת ומה זה מדפסת צבע ? בעידן הטכנולוגי אנשים בני 5 ו-60 הולכים לאיבוד. הם לא נולדו לתוך זה – לתוך האייפון והלפטופ, לתוך מדפסות לייזר ולתוך כל הטכנולוגיה השואבת הזו.

הרשימה אינסופית – פורומים, קומונות, צ'אטים, מיילים, אייפון, בלקברי, אייפד, מיליון תוכנות והרבה אביזרי טכנולוגיה לכל תוכנה ולכל מכשיר.

והאדם כבר מבולבל – האדם בן ה-50 או ה-60, זה לא מה שהוא מכיר. לא מה שהוא יודע ורגיל. פעם מדפסת משולבת היתה מדפסת משולבת ו – מדפסת צבע הייתה מדפסת צבע וגם מדפסות לייזר היו מדפסות לייזר .

היום בערבוב בין התחומים, החלפת  המוצר כל חצי שנה, השוק החופשי, הגלובליזציה והקפיטליזם החונקים את האדם – איך הוא ידע (הוא לא בן ה-16 שמקליד עיוור ומכיר כל מיני קיצורי מקלדת = הלהיט החדש: מספרים במקלדת שמדמים אותיות. הידעתם?) מה היא מדפסת צבע טובה? איך ידע מה ההבדל בין מדפסות לייזר ל – מדפסת צבע ? איך ידע מה כדאי לו למשרד – מדפסת משולבת , מדפסת צבע או מדפסות לייזר ? איך?

הסיפור אכן קשה ונפתל ומורכב ואין מנוס מלמידה. ממש לחזור להיות ילד בכיתה א' וללמוד ולשנן את הא"ב – ללמוד את החוקים והכללים של העולם הטכנולוגי. להבין מי נגד מי ובעיקר לרצות להיות בעניינים. אחרת, האדם בן ה-50 או ה-60 ישאר מאחור, יביט שמאלה וימינה ולא יבין כלום. הכול ישמע לו קישקוש בלבוש, סיסמאות ריקות מתוכן, כללים וחוקים שלא רלוונטיים לאדם.

אז זהו, שאם הוא ימשיך להתעקש "להאחז בקרנות המזבח" הוא אכן ישאר בימי התנ"ך.

אל לו לאדם ליפול למלכודת הפחד מהטכנולוגיה – להיפך, עליו להתגבר על הפחד, לשעוט קדימה וללמוד את הבסיס – מה היא מדפסת משולבת , מה תפקידה של מדפסת צבע , מי מהן יקרה יותר, מי מהן שווה יותר למשרד וכיצד מדפסות לייזר גורמות לעבודה להיות חלקה חלקה.

זה לא חדש ש"ידע הוא כוח", זה לא חדש ש"מסע של אלף מייל מתחיל מצעד קטן". אז יאללה, אדוני, תתחיל, פשוט, תתחיל. תתחיל!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנחת קבוצות, כותבת רוב חיי ועוסקת בתחומי ידע רבים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LIKE TO WRITE

מאת: LIKE TO WRITEדתות14/03/111485 צפיות
שידוכים של הכרויות ברסלב הם עולם בפני עצמו. שידוכים של הכרויות לדתיים הם עולם בפני עצמו גם כן. שידוכים של הכרויות ברסלב רלוונטיים לבני ובנות ברסלב או לבעלי ובעלות תשובה שדבקו בדרך הברסלביות. שידוכים של הכרויות לדתיים רלוונטיים לדתיים ולדתיות מכל גווני הקשת, הצבעים והמינים של הדת. הכרויות ברסלב יותר מוקפדות וקפדניות, תחת חוקים, כללים ואיסורים.

מאת: LIKE TO WRITEמשפחה וזוגיות - כללי06/03/111407 צפיות
קצת הסבר על פירוש השם איידס ; תסמונת כ"רבים" למילה ביחיד "תסמין"; למחלת ה – איידס ( מחלת מין ) תסמינים רבים ולא תסמין בודד. למה במילה איידס כשל חיסוני? כי במציאות כאשר נשאים או חולים ב – איידס קיים חוסר תיפקוד חמור עד כדי מוחלט של מערכת החיסון (מערכת החיסון היא ה- מערכת החשובה בגוף האדם). למה במילה איידס נרכש? כי מדובר על מחלה שאיננה תורשתית (כמו מחלות רבות נוראיות) אלא מחלה נרכשת – נדבקים בנגיף.

מאת: LIKE TO WRITEחוק ומשפט - כללי06/03/111688 צפיות
פיצויים ו – פיטורים ה- HIGH LIGHT ב – דיני עבודה ועדיין יש תחומים רבים בתוך דיני עבודה ; נושאים אחרים, חשובים לא פחות. רשימה חלקית של נושאים הנמצאים תחת אצטלת דיני עבודה הם; הלנת שכר, הגנה מגדרית, הגנה אתנית, הגנה גילאית, זכויות ליולדת, זכויות לבן הזוג של היולדת, ענייני פנסיה, ענייני ביטוח לעובד ולעובדת במקום העבודה, חופשה שנתית, תחומי חוזים, בוררויות, גישורים ועוד ועוד ועוד.

מאת: LIKE TO WRITEדתות06/03/111712 צפיות
ברסלב , שידוכים , אומן – עולה השאלה האם אמנם יש קשר בין השלושה. האם קיים קסם בשילוב השלושה, האם המציאות היא הרבה יותר רוחנית ממה שנדמה, האם רוחו של רבי נחמן מ – ברסלב שורה בעיר אומן ואכן מביאה אהבה, פרנסה טובה ושפע של הצלחה? יש שיאמרו שיש תשובה, יש שיאמרו שאין. מה שבטוח – ברסלב , שידוכים ו – אומן מעוררים סקרנות עצומה.

מאת: LIKE TO WRITEדיני עבודה01/03/111348 צפיות
ל – עורך דין תעבורה כובעים רבים ולעיתים קיים בלבול בקרב הציבור לגביי האינטרסים של עורך דין תעבורה . עולות שאלות כמו – האם עורך דין תעבורה בעל אינטרסים מנוגדים? האם עורך דין תעבורה פועל לטובת המשטרה או בכלל לטובת האזרח? האם עורך דין תעבורה יכול להגן במקרים של חצייה בעת רמזור אדום או במקרים של נסיעה במהירות הגבוהה בהרבה מהקמ"ש שהחוק מתר לנסוע בו.

מאת: LIKE TO WRITEקנין רוחני03/01/111557 צפיות
יש עורכי דין המגנים על זכויות יוצרים והמגנים על קניין רוחני ועושים יותר כסף מעורכי דין העוסקים בפלילי ובחוזים. יש עורכי דין מצוינים בתחום זכויות יוצרים ובתחום קניין רוחני ויש עורכי דין גרועים בתחום החוזים ובתחום הפלילי, ולהיפך. אין ערובה לכלום, גם לא לגבי עורכי דים העוסקים ב- קניין רוחני וב- זכויות יוצרים .

מאת: LIKE TO WRITEקנין רוחני03/01/111328 צפיות
חוקי זכויות יוצרים הם בהחלט וואו וכנ"ל לגבי חוקי קניין רוחני . התחום הפתלתל והמורכב הזה חוצה ימים ויבשות, איים ומדינות, עובר מקצה לקצה של הגלובוס ויש אָמָנוֹת רבות המסדירות את ענייני ה- קניין הרוחני ו – זכויות יוצרים , הן בתוך מדינות והן בין מדינות.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195892 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189097 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183056 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181955 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171659 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171764 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171774 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica