חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העלאת תמונות וצילום

מאת: yavgeni bulgariאומנות - כללי06/12/20101336 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העלאת תמונות וצילום

רוב הנוסעים אוהבים לעשות  העלאת תמונות תמונות הביתה  מהטיול שעשו כדי לזכור את נסיעתם. אם אתה מחפש דרך להפוך את ככה ככה תצלומים לתמונות מדהים, לקחת רגע כדי לבדוק את הטיפים. ואחר כך תעשה העלאת תמונות לשמירת התמונות.

לפני שאתה עוזב

ודא שאתה מכיר איך עובד המצלמה שלך. אם אתה לא צריך לקרוא את המדריך, לעשות את זה. אתה עשוי לגלות כי המצלמה שלך יש יכולות שאתה לא יודע על, או שאתה יכול למצוא תשובות לשאלות שכבר מטריד אותך.

אם יש לך ציוד מספיק כדי להצדיק בתיק המצלמה, מנסים למצוא אחד שלא לצעוק, "אני שקית המצלמה. לגנוב לי!" אולי אתה רוצה לשקול את סגנון כמו תרמיל, כי הם קל לשאת כל היום, לעזוב את ידיך חופשיות, ומופיעות בולט יחסית.

כשאתה לארוז לנסיעה שלך, להביא ספר שלך, סוללות מצלמה נוספת או מטען סוללות, כרטיסי אחסון דיגיטלי או סרט עבור המצלמה שלך. אםאתם מתכננים לקחת המון תמונות דיגיטלי יש לך מחשב נייד, זה עשוי להיותרעיון חכם להביא את זה אז אתה יכול להוריד את התמונות שלך ולעשות שימושחוזר בכרטיסי שלך.

עבור טיסה, לארוז את המצלמה שלך לסחוב על התיק, במיוחד אם אתה בר מזל מספיק כדי משל ציוד מתוחכם. נעול אפילו, בדק את המטען ניתן לחלק, ואם הציוד נגנב, רוב חברות התעופה לא תפצה אותך. יש להימנע מלמקם את המצלמה שלך בכיס הז 'קט, מדי, שכן זה קל לעזוב את ז' קט במטוס או בשדה התעופה. לפני שתצא, לבדוק את המטוס פעמיים כדי לוודא שיש לך את כל הדברים שלך.

מצלמה הגדרות

בהגדרות אוטומטיות של המצלמה שליטה הצמצם ואת מהירות התריס בשבילך. ה-F-להפסיק קובע כיצד מטושטשים ברקע נראה. ככל שמספר (כמו 5.6), יותר מטשטשת רקע. ככל שעולה מספר (כמו 16), את כל מה חדות בתמונה הוא. אחד אף הוא מטבעו טוב יותר מאשר אחרים, זה הכל תלוי מה אתה מצלם ומה האפקט הרצוי.

מהירות תריס מתייחס כמה מהר הצמצם של המצלמה נפתח ונסגר. ככל מהירות תריס, מהר זה לוקח את התמונה. להקפיא את הפעולה, אתה צריך לירות על מינימום של 125. להלן 60, אתה צריך חצובה כדי לשמור את התמונה חדה בגלל היד שלך יעברו מספיק כדי להשפיע על התמונה.

מצלמות Point-and-לירות לא יכול לאפשר לך להתאים הן ההגדרות בעצמך. עם זאת, הבנה בהגדרות אוטומטיות של המצלמה שלך יכול לעזור לך לשלוט העלאת תמונות שלך נראה. למשל, הגדרות דיוקן נועדו לשמור על הנושא העיקרי חדה לטשטש את הרקע, בעוד הגדרות נוף לשמור הכול חדה. תירה מגוון נושאים על כל ההגדרות של המצלמה כדי לראות מה הם עושים מה שאתה רוצה.

מצלמות יש הגדרות חצי אוטומטית, המאפשרת לך להגדיר גם את הצמצם או את מהירות התריס עצמך, בעוד המצלמה קובעת את השני. אלההם לעתים קרובות אידיאלי: עדיין יש לך כמות טובה של שליטה על איך העלאת התמונהשלך נראה, אבל אתה לא צריך לדאוג קריאת המונה, או במהירות לשינויים בתנאיאור.

אם באפשרותך לשנות את הגדרות המצלמה שלך, אתה צריך לדעת על מהירויות ISO. הם שולטים כמה אור המצלמה שלך או הסרט צריך לקחת תמונה. המספרים הנמוכים כמו לעבוד 100 באור יום בהיר, ואילו מספרים גבוהים כמו 400 הם ימים מעוננים או אולי בבית. התחתון מספר ISO, בפירוט רב יותר את התמונות שלך יהיה, כך מגדיר את זה במספר הנמוך ביותר שאתה יכול.

הרכב ואת הנושא

מספר אחד דבר שאתה יכול לעשות כדי לשפר את הצילום שלך הוא הרכב טוב. ספרי מצלמה נהג לומר, כי אתה צריך מקום הנושא שלך באמצע. זה היה בגלל viewfinders הראה יותר היה בסופו של דבר את התמונה שלך, אבל זה בדרך כלל נראה משעמם.

במקום זאת, דמיינו שלושה קווים שווה ברווח לרוץ על פני התמונה אופקית ואנכית. המקומות שבהם הקווים נפגשים הם האזורים החזקים למקום הנושא שלך. אתה לא צריך לצייר קווים על הכוונת שלך כדי לעשות זאת, אולם, בפועל רק לשים את הנושאים שלך מחוץ למרכז. נסה לקחת כמה יריות מזוויות שונות. כעבור זמן מה תקבל את העניין.

זהרעיון טוב לצלם קצת יותר ממה שאתה רוצה בתמונה, כי כאשר אתה מקבל,התצלומים שלך עלולים בסופו של דבר מקבל שנחתכו כדי להתאים את גודל ההדפסה. אם יש לך תוכנת עריכת תמונה, אתה יכול לחתוך אותו לעצמך את גודל הזכות, כך זה נראה הכי טוב. אל תלך על הלוח עם המרחב הנוסף, אף כי הדפוס חלק קטן לתמונה מוגדלת יגרמו באיכות ירודה.

נופים לסייע ללכוד את התחושה של מקום, אך לעתים קרובות מדי, הם נופלים שטוח. לאחר דבר בחזית הג 'אז יהיה את הנופים שלך. דייג בודד על האגם מול ההרים המלכותיים לא רק מוסיפה עניין הזריקה, זה מראה עד כמה ענק ההרים הם בעצם. קווים מובילים טובים בתמונה כלשהי, ועוד יותר בנופים. מה הם? דברים כמו כבישים, גדרות, או שורת עצים, אשר מתחילים בחזית ולהוביל את עינו של הצופה אל הרקע.

כמובן, כאשר אתה נוסע אתה גם רוצה לראות אנשים במקומות. אין שום דבר רע עם מצלם חברים שלך על ידי ציון המפורסם, אך זכור להשתמש בהרכב יצירתי. עוד דרך מצוינת לפרוץ את "אנשים עומדים בשורה מול אנדרטה" תמונת מצב היא על ידי לקיחת תמונות כנה. כמו כן תוכל לקבל ביטויים אמיתי יותר ככה.

בדרך כלל, יותר בנושא שלך ממלא את המסגרת, כך ייטב. זה נכון במיוחד עבור אנשים ובעלי חיים. אתה כנראה לא אכפת הארון חופשה לוויה שלך; מה שחשוב הוא הפנים שלהם. אם המצלמה שלך אין עדשת זום, אתה תהיה מוגבלת יותר כמה חזק זריקה שאתה יכול להשיג. שימו לב מה קורה ברקע. אתה לא רוצה תמרור עצור מבצבץ מתוך הראש של מישהו.

אנשים מקומיים יכולים לעזור לצלם לספר סיפור על המקום שבו אתה מבקר, במיוחד אם אתה יעד אקזוטי. עם זאת, אנשים רבים מוצאים שזה לא מנומס להצטלם ללא רשות. אם אתה יודע שזה נכון, או אם מישהו נראה מוטרד אתה מצביע המצלמה שלך אליהם, לשאול אם זה בסדר לקחת את  העלאת תמונה שלהם. חנופה קטנה עשוי להיות מועיל, וחלקם עשויים אפילו לבקש כסף. אל תדחוף את זה אם הם אומרים לא.

זכור, הזדמנויות צילום מעניינות נמצאים בכל מקום. בשוק ההומה, נוף עירוני, פרטים של אובייקט או מבנה, צריף האוכל הדרך, או לטאה משתזף יכול לעשות את כל יריות נהדר. ובעוד כולם מעדיף לזכור במסעותיהם כמו חוויות נעימות, במקומות אחדים הם אידילי לחלוטין. אתה עלול להיתקל עוני, אזורי תעשייה, או במקומות שנפגעו על ידי אסונות טבע, מלחמה, טרור או על הנסיעה שלך. למרות לנושאים אלו לא cheeriest, הם יכולים להניב תמונות עוצמה כי אמירה.

עם קצת תרגול, העלאת תמונות שלכם עשוי להיראות טוב בדיוק כמו הגלויות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

העלאת תמונות לאינטרנט וגם העלאת קבצים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yavgeni bulgari

מאת: yavgeni bulgariאינטרנט - כללי06/12/101041 צפיות
אנשים נוטים למצוא דרכים כיצד לבטא את עצמם. כיום, האינטרנט הוא מדיום אחד חשוב. יש מגוון רחב יותר של אתרים זמינים המאפשרים לאנשים לבטא את עצמם ולשמור על תקשורת קבועה עם משפחתם ואת חבריהם. רשת חברתית היא כמו עניין גדול כאשר מדברים על העולם המקוון. אמנם יש מגוון של סוגי אירוח אתרים,העלאת תמונות , אירוח התמונה היא אחת הנוחות ביותר והקלה ביותר לשימוש. אירוח אתרים עצמו מאפשר אתר האינטרנט שלך כדי לראות ברחבי האינטרנט. זה פשוט אומר כי אתר האינטרנט שלך יהיה זמין באינטרנט באמצעות שרת של ספק.

מאת: yavgeni bulgariבלוגים06/12/101182 צפיות
העלאת תמונות ואחסון - לאחר צפייה באתר, ניתן היה להבחין בסוגים שונים של העלאת תמונות, אשר עשוי להיות גם ידע יצירתיים, ותמונות חברתית או תמונות אישיות . המארח התמונה שנוספו ומנהלת את התמונות האלה ואת התהליך נקרא התמונה אירוח. המארח תמונת פאסט אפ את התמונות על שרת,..

מאת: yavgeni bulgariצילום06/12/101207 צפיות
בין אם אתה צלם מנוסה או טירון, או סתם מישהו רוצה לעשות בצילום כתחביב, הדבר הראשון שאתה צריך להיות ברור על זה, מה בדיוק הוא הצילום הדיגיטלי?

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223287 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223573 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223315 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205170 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205211 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206149 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192338 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica