חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העלאת תמונות וצילום דיגיטלי

מאת: yavgeni bulgariצילום06/12/20101206 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העלאת תמונות וצילום דיגיטלי

ביןאם אתה צלם מנוסה או טירון, או סתם מישהו רוצה לעשות בצילום כתחביב, הדברהראשון שאתה צריך להיות ברור על זה, מה בדיוק הוא הצילום הדיגיטלי?

צילום דיגיטלי הוא השימוש במצלמה דיגיטלית כדי ללכוד / לקחת תמונה כי ניתן לראות על גבי מסך מחשב. היתרונות העיקריים של הצילום הדיגיטלי הם:

אתה יכול לראות את התוצאה של העבודה שלך מיד

אתה יכול למחוק תמונות לא רצויות באופן מיידי ( או לעשות העלאת תמונות לאינטרנט ולאחסן)

אתה יכול בקלות ובזול לערוך תמונות שלך על ידי שיפור הטון, ליטוש באזורים מסוימים, הוספת רקע וכו '

צילומים דיגיטליים ניתן לשלוח באופן מיידי באמצעות דואר אלקטרוני

מלבד הסוללות אתה לא צריך כל הזמן לקנות פריטים להשתמש בצילום דיגיטלי כגון סרטים.

הבא תצטרך להחליט על סוג של מצלמה דיגיטלית לקנות. זה יהיה כמובן תלוי בגורמים הבאים:

כמה כסף אתה יכול להשקיע

מה המטרה שלך, כי הוא, למה אתה צריך לקחת את התמונות הדיגיטליות: עסקים, תחביב, אישית מה פונקציונליות אתה רוצה עם המצלמה שלך

ישנם שני סוגים בסיסיים של מצלמה דיגיטלית, DSLR (Digital Single Lens Reflex) ו אוטומטית. אם אתה באמת רציני לגבי הצילום הדיגיטלי אתה רוצה לקבל את עצמך DSLR מאז זה סוג של המצלמה מעניק לך שליטה רבה יותר.

בשנת קבלת החלטה על סוג המצלמה הדיגיטלית גם לחקור את סוגי אמצעי אחסון זמין ולראות איזה מהם עשוי להיות הטוב ביותר עבורך. שני אמצעי אחסון הפופולרי ביותר עבור המצלמה הדיגיטלית הם כרטיסיות (סרטים דיגיטליים) ו microdrives. באמצעי האחסון של מצלמה דיגיטלית חשוב באמת, זה מה שמחזיק את התמונות. חשובלקרוא ביקורות ולדבר משתמשים אחרים של המצלמות הדיגיטליות, כדי לקבוע אתסוג הזיכרון, ואת היכולת של הזיכרון (איך תמונות הרבה זה יכול להחזיק)תצטרך. אני ממליץ על כרטיסי פלאש מאז אין להם חלקים נעים והם אמינים יותר.

לאחרשהחלטתם על סוג של מצלמה דיגיטלית כדי לרכוש, אתה צריך עכשיו להסתכל עלסוגים אחרים של ציוד שאתה צריך כדי להפוך להצלחה של הצילום הדיגיטלי. מחשב אישי מדפסת טובה היא זקוקה, במיוחד אם אתה לא רוצה לשלם לי את התמונות שלך מודפס במקום אחר.

המחשב שלך חשוב כי זה המקום שבו תוכלו להוריד, לאחסן, לערוך, לבדוק כל מספר של דברים אחרים כדי הצילומים שלך. אם אתה משתמש במחשב ישן יותר, לוודא את מערכת ההפעלה שלך תואמת את המצלמה ואת התוכנה תשתמש.

אם אתה מתכנן לעשות את זה באופן מקצועי, אתה גם צריך להשקיע התוכנה כדי לעזור לך להפיק את המרב של התמונות הדיגיטליות שלך. תוכנות בשימוש על ידי צלמים מקצועיים דיגיטליים כוללים Adobe Photoshop ו ImageReady.

איך לצלם במצלמה כזו ולמה לעשות העלאת תמונות

ישנם שבעה שלבים עיקריים שלאחר שאתה לוקח מקצועית צילומים דיגיטליים מחפש. אלו הם:

נושא: תנוחת הנושא שלך עם הטיפול. אפילו עם התוכנה הטובה ביותר חסרונות מסוימים לא ניתן לתקן לחלוטין.

תאורה: האור הנכון חשוב בצילום דיגיטלי כמו המראה של הנושא שלך יושפע אם התאורה בסדר. קשה מדי אור יופיע קמטים

כיולISO: כדי להבטיח את התמונות שלך לא יצא להסתכל כמו שהם נעשו על ידי טירוןמוחלט, צ 'ק על מנת להבטיח כי המצלמה שלך הוא מכויל כראוי. מקבל את ההגדרה המצלמה הנכון יכול להיות ההבדל בין התמונות מבריק בלה.

הרכב: צילום טוב היא צורה של אמנות, כך הרקע שלך הוא חשוב כמו הנושא שלך. גם העומס הרבה בתמונה שלך יהפכו התוצאה נראית מקצועית. העלאת תמונות תועיל לשמור על התמונות היטב.

איזון לבן: אם אתה רוצה להבטיח כי התצלום שלך יש צבעים למראה טבעי, ואז לוודא כדי להגדיר ידנית את האיזון הלבן.

אל תפחד לנסות: לעשות דברים משוגעים יצירתית עם המצלמה שלך, התוצאות עשויות להפתיע אתכם פשוט. זכור, עם מצלמה דיגיטלית אתה תמיד יכול למחוק את התמונות אם אתה לא רוצה לשמור אותם.

זום ופלאש: תרגול השימוש בתכונות אלה, עד שתמצא מה עובד הכי טוב במצבים שונים.

נקודהאחת כדי לזכור על הצילום הדיגיטלי היא שזה לא יכול להפוך צילום גרוע לתוךהלילה מקצועי, אבל עם אימון ולמידה אתה יכול להיות טוב לצילום באמצעותמצלמה דיגיטלית. וגם, עם מספיק כישרון, הבנה עסקית, מזל, נחישות ממש ואהבה של החללית תוכל גם להיות מסוגל להפוך אותו מיזם עסקי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

העלאת תמונות לאינטרנט וגם העלאת קבצים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yavgeni bulgari

מאת: yavgeni bulgariאינטרנט - כללי06/12/101041 צפיות
אנשים נוטים למצוא דרכים כיצד לבטא את עצמם. כיום, האינטרנט הוא מדיום אחד חשוב. יש מגוון רחב יותר של אתרים זמינים המאפשרים לאנשים לבטא את עצמם ולשמור על תקשורת קבועה עם משפחתם ואת חבריהם. רשת חברתית היא כמו עניין גדול כאשר מדברים על העולם המקוון. אמנם יש מגוון של סוגי אירוח אתרים,העלאת תמונות , אירוח התמונה היא אחת הנוחות ביותר והקלה ביותר לשימוש. אירוח אתרים עצמו מאפשר אתר האינטרנט שלך כדי לראות ברחבי האינטרנט. זה פשוט אומר כי אתר האינטרנט שלך יהיה זמין באינטרנט באמצעות שרת של ספק.

מאת: yavgeni bulgariבלוגים06/12/101182 צפיות
העלאת תמונות ואחסון - לאחר צפייה באתר, ניתן היה להבחין בסוגים שונים של העלאת תמונות, אשר עשוי להיות גם ידע יצירתיים, ותמונות חברתית או תמונות אישיות . המארח התמונה שנוספו ומנהלת את התמונות האלה ואת התהליך נקרא התמונה אירוח. המארח תמונת פאסט אפ את התמונות על שרת,..

מאת: yavgeni bulgariאומנות - כללי06/12/101336 צפיות
רוב הנוסעים אוהבים לעשות העלאת תמונות תמונות הביתה מהטיול שעשו כדי לזכור את נסיעתם. אם אתה מחפש דרך להפוך את ככה ככה תצלומים לתמונות מדהים, לקחת רגע כדי לבדוק את הטיפים. ואחר כך תעשה העלאת תמונות לשמירת התמונות.

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182953 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172909 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172212 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172078 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173794 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174045 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171776 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica