חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחסנים להשכרה עם מגוון שירותים נלווים

מחפשים מחסנים להשכרה? הגעתם למקום הנכון. כאן תקבלו מידע מקיף וכלים מעשיים לבחירת מחסנים להשכרה המתאימים לכם ביותר - בכדי שאתם תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

מחסנים להשכרה הנו מושג הכולל בתוכו תחום רחב של שימושים. אנשים פרטיים ועסקים - קטנים כגדולים - זיהו בשנים האחרונות את הפוטנציאל האדיר של מחסנים להשכרה כפתרון איכותי לציוד, רכוש וסחורה מכל הגדלים ומכל הסוגים.

היום כבר כולם מבינים כי קניית מחסן או קניית שטח המיועד לאחסון, נושא עימו עלויות גבוהות מאוד וכי השכרת מחסן מאפשר מצד אחד שירות איכותי ללא התחייבות וגם ליהנות ממגוון רחב של שירותים נלווים הנוספים לאחסון עצמו.

שירותי אחסנה מיושמים בתווך רחב של השכרת שטחים לשימושים שונים הקשורים לתחום ה-מחסנים להשכרה. בין היתר ניתן שירות לאחסנת סחורות, אחסון דירות, שטחי עבודה ושירותי לוגיסטיקה.

מעבר לכך, שטחי ההשכרה פרושים בדר"כ במספר אזורים בארץ ובמחיר ההשכרה כלולים שירותים נלווים רבים כגון: שירות אבטחה מקיף ואיכותי, ביטוח, מערכת לחישוב עלויות אחסנה, אפשרות לניהול מלאי ולניהול שרשרת האספקה ועוד.

אחסון סחורות ב-מחסנים להשכרה

מחסן להשכרה המשמש לאחסנת סחורות הם לרוב בגדלים בינוניים. הגדלים לרוב נעים בין 10 מ"ר עד 500 מ"ר. כמובן יש המבקשים שטחי אחסנה גדולים יותר. אך הרוב מתרכז בתחום זה.

לגודל המחסן יש משמעות מבחינת העלות. לרוב, ככל ששטח הנדרש הוא קטן יותר, כך העלות תהיה גבוהה יותר באופן יחסי. היות והמחיר הוא ביחס הפוך לגודל, מחסנים קטנים הופכים להיות מצרך נדיר ועסקים קטנים נתקעים לרוב בלי פתרונות ראויים.

כמה מהמאפיינים של מחסן להשכרה לאחסנת סחורות

עליהם להכיל שטחי פריקה נוחים למשאיות.

יש להקפיד על דלת מחסן רחבה לפריקה ולהעמסה.

מומלץ לוודא דלת קטנה נוספת המשמשת הן כדלת חירום והן לכניסה ויציאה ללא סחורה.

אחסון תכולת דירה במחסנים להשכרה

המאפיין העיקרי של מחסנים להשכרה לאחסון תכולת דירה, הוא בגודלם הקטן. לא פעם אנשים זקוקים לשטח מאוד קטן על מנת לשמור לתקופה מסוימת את תכולת דירתם. או לחילופין שטחים עוד יותר קטנים על מנת לאחסן חלק מסוים של פריטים. כאן הגדלים יכולים לנוע מגודל 1.5 מ"ר עד 2 מ"ר.

במצב כזה תמחור השטח במ"ר אינו רלוואנטי. המדידה נעשית בקובים - יחידת  מדידה של נפח והאחסנה נעשית לגובה על מנת לנצל את מלא הנפח. ניתן להעריך עלויות אחסון פרטיות בהתאם לקו"ב הנדרש, בעזרת מערכת לחישוב עלויות אחסון הנמצאת באתר אביה אחסנה.

מחסנים להשכרה כשטחי עבודה

מחסנים המשמשים כשטחי עבודה אינם חייבים להיות גבוהים. הם מתאפיינים בגדלים קטנים עד בינוניים ולרוב ישמשו בעלי מלאכה כמו נגרים, בתי מלאכה לאלמניום, מסגריות, אמנים שונים וכן הלאה.

מחסנים לשרותי לוגיסטיקה

מחסני לוגיסטיקה יהיו לרוב מחסנים גדולים. כאן לגובה המחסן יש חשיבות גדולה -  הן לצרכי אחסנה והן לנגישות ולביצוע עבודות ע"י מזלג או מוניטור ואף מנופי גובה וכו'. לנגישות ולמיקום חשיבות רבה. מאחר ועיקר הפעילות במחסנים אלה היא העמסה ופריקה של תכולות מהמחסן ואל המחסן.

לסיכום חברת שירותי אחסנה מספקת את מגוון השירותים הנ"ל ואף הרבה יותר. בכל הקשור לכול סוגי המחסנים החל משטחי אחסנה של 2 מ"ר ועד שטחי אחסנה פתוחים ורחבים, ומחסנים בגדלים של אלפי מטרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
חוני אילון
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חוני אילון 10

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222808 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223116 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211331 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica