חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להיות תוכניתן מקצועי

בעידן החדש ישנם מאות אלפי עובדי הייטק, תחום המחשבים הפך למקצוע הפופולרי ביותר בשוק ולרוב גם המכניס ביותר. מכיוון שהשוק מוצף בתוכניתנים ויש ביקוש גדול למקצוע עליך להיות ייחודי, יוצא מן הכלל, המציע משהו מקורי ודרך מחשבה שונה.

לתוכניתן יש מספר רב של אפשרויות עבודה, הוא בונה אתרי אינטרנט,יישומי מחשב, אפליקציות לסלולר, לאינטרנט ולתוכנות, עיקר העבודה שלו הוא לכתוב קודים בשימוש שפות תכנות שונות.
העבודה של התוכניתן היא משרדית וישנה אפשרות לעבוד כשכיר או פרילנס מהבית, יש מקרים בהם מקום העבודה מאפשר שילוב של עבודה מהבית ומהמשרד לסירוגין, העבודה כתוכניתן דורשת ריכוז גבוה וסבלנות רבה מכיוון שמדובר בישיבה ממושכת מול מסך המחשב לרוב העבודה נעשית תחת לחץ, נדרשת עמידה בלוח זמנים ועבודה מרובת שעות.
בעיות מורכבות דורשות תוכניתן בעל פתרונות יצירתיים ודרך חשיבה מקורית.

במידה וברצונך להתקדם ולהיות מנהל חשוב שתהיה גם בעל קישורים חברתיים אשר יעזרו לך לעבוד בצוות ואף לנהל פרוייקטים.

מקצוע התוכניתן מתפתח ומתקדם כל הזמן, לכן על התוכניתן להיות פתוח ובעל יכולת להמשיך ללמוד ולהתעדכן, בנוגע לשפות התכנות והטכנולוגיות החדשות.

לרוב התוכניתן לא זקוק לתואר אקדמאי, אך על מנת להצליח כדאי ללמוד במקום בעל מוניטין טוב, ישנם מספר רב של מוסדות לימוד המציעים מסלולי לימודים שונים ומגוונים בתחום התכנות, ישנה אפשרות לבדוק באתרי האינטרט של מוסדות הלימוד על מסגרת הלימודים, התכנים וסוג התעודה, מומלץ ללכת למקום מוכר וידוע בעל וותק אשר בוגרים רבים של אותו מוסד מצליחים להשתלב בשוק העבודה.

אם ברצונך להיות מתכנת עצמאי כדאי לך להתחיל במקום עבודה מסודר על מנת לצבור שעות ניסיון וללמוד את המקצוע הלכה למעשה, בתחילת דרכך כעצמאי תצטרך ככל הנראה לקחת כל עבודה שתוצע לך, אבל מי יודע לאן זה יכול להוביל אותך, עם הזמן כשכבר תהיה מנוסה יותר תהיה לך האפשרות לעשות את הבחירה שלך .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינבל לוי

מאת: עינבל לויעיצוב06/01/111636 צפיות
בעולם הגרפיקה והעיצוב, התפתח בשנים האחרונות עולם חדש- הדפסה על קנבס. מדובר בבד הארוג אשר במקורו נועד בכלל ליצירת אוהלים ומפרשים. אך במרוצת השנים הפך הבד לנפוץ בעיקר עבור ציורי שמן. בשנים האחרונות ניתן לראות אותו במקומות שונים, כגון תערוכות אמנות, תיקי עבודות של סטודנטים, מתנות לבני זוג ועוד.

מאת: עינבל לוימוסיקה22/12/102737 צפיות
עם התקדמות הטכנולוגיה והחיים כך המוסיקה מתעדכנת ומתחדשת. המוסיקה משתנה מתקדמת ומשתכללת גם בהתאם לתרבות. מוסיקה מתחדשת כל הזמן ובכל יום נולדים יוצרים חדשים ויצירות חדשות בסגנונות שונים המקבלות במה במדיות השונות, באולמות קונצרטים ובמועדונים.

מאת: עינבל לוימוסיקה20/12/102442 צפיות
מוזיקה מחברת אותנו לנפש ולגוף. מגיל קטנטן ברגע ששומעים מוזיקה הגוף מחיל לנוע.

מאת: עינבל לויטיולי תרמילאים14/12/101852 צפיות
הרגע לו חיכיתם הולך ומתקרב, החופש נגלה לעיניכם ומחכה שתתחילו את החוויה הגדולה בחייכם - טיול תרמילאים בחו"ל.

מאת: עינבל לויעבודה וקריירה - כללי13/12/102679 צפיות
חיפוש עבודה הוא עניין די כאוב בשנים האחרונות. המצב הכלכלי בכל העולם ידע ימים יפים יותר והדבר אינו פסח גם על ישראל. סך הכול אנחנו מדינה קטנה שלא משופעת במקומות עבודה, ועל כל משרה התחרות היא עצומה. הדבר נכון עוד יותר כאשר מתרחקים מהמרכז התוסס לכיוון שאר חלקי הארץ.

מאת: עינבל לויפנסיה23/11/101979 צפיות
משנה לשנה עולה תוחלת החיים בארץ ובעולם, כיום היא עומדת על 78 שנים לגברים ו-80 לנשים.זאת אומרת שנוספות לנו שנות פנסיה, עוד שנים להינות ממנעמי החיים, השאלה האם נוכל באמת להינות? האם תהיה לנו הכנסה שתוכל להביא לנו נחת ולהמשיך את שארית חיינו בכבוד?

מאת: עינבל לויביטוח - כללי22/11/101987 צפיות
יש דברים שמאוד קשה להסביר אותם, במיוחד לאנשים שהם אופטימיים מטבעם, אחד הדברים האלו הוא ההסבר אודות חשיבות הביטוח, כל ניסיון להסביר מדוע הביטוח מאוד חשוב, נראה בסופו של דבר כמו מסע הפחדה שנועד אך ורק כדי שהלקוח המבוהל יעשה ביטוח.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222912 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222784 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187360 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187518 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187464 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188007 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179599 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica